Przetargi.pl
Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konin”. 1. Określenie przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Konserwacja sieci oświetleniowej obejmująca m.in. przewrócenie sprawności punktów świetlnych, regulacje montażu opraw i wysięgników oraz pionowanie słupów, regulacja zegarów astronomicznych, pomiary elektryczne, wymianę bezpieczników. B. Remonty obejmujące m.in wymianę opraw oświetleniowych, wymianę słupów wraz z fundamentami, naprawę oraz wymianę kabli, zegarów astronomicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniki nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 3 i 4 do SIWZ – Formularzu cenowym oraz dokumentacji projektowej obejmującej: Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SIWZ i Specyfikację techniczną – Załącznik nr 11 do SIWZ. Przedstawiony w przedmiarze zakres ilościowy robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres robót może ulec zmianom lub przesunięciom pomiędzy poszczególnymi robotami. Wykaz obiektów, na których będą prowadzone prace konserwacyjno remontowe zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja na wykonane prace na okres – minimalny termin 30.04.2023 r. 5. Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. 6. Wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 9 pkt. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na naprawie oświetlenia ulicznego tzn. przywrócenia do stanu pierwotnego. Sposób ich realizacji nie wymaga opisu w zakresie potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Wypełnione Zestawienie kosztów zadania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach