Przetargi.pl
Konserwacja i przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej - usługi instalacyjno-montażowe

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183530 , fax. 081 7183501
  • Data zamieszczenia: 2010-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183530, fax. 081 7183501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej - usługi instalacyjno-montażowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej - usługi instalacyjno-montażowe w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania RZI w Lublinie - w podziale na dwa (2) Pakiety tj.- woj. lubelskie i woj. podkarpackie. Poniższy opis określa zakres usług zwianych z konserwacją i przeglądami okresowymi oraz serwisowaniem urządzeń wentylacji mechanicznej. Zakres usługi objętej opisem przedmiotu zamówienia: Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą prac w zakresie konserwacji, przeglądów okresowych oraz serwisowania urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej określonych w Pakiecie nr 1 - woj. lubelskie oraz w Pakiecie nr 2 - woj. podkarpackie. -Wykonanie usług konserwacyjnych w zakresie konserwacji i przeglądów okresowych obejmuje : 1. Sprawdzenie i konserwacja instalacji wentylacji mechanicznej w budynku wraz z czyszczeniem elementów takich jak : kratki, anemostaty i inne dostępne elementy wyposażenia przewodów. Wykonanie pomiarów i sporządzenie stosownego protokółu. 2. Czyszczenie (lub wymiana) filtrów i przepustnic 3. Sprawdzenie szczelności nagrzewnic i instalacji zasilającej oraz ewentualne usunięcie nieszczelności 4. Sprawdzenie i regulacja automatyki sterującej wentylatorami, centralami wentylacyjnymi lub układami wentylacyjnymi 5. Sprawdzenie instalacji elektrycznej zasilającej wentylatory lub centrale wentylacyjne i sporządzenie stosownego protokółu 6. Sprawdzenie działania i konserwacja elektrycznych tablic sterujących wentylatorami lub centralami i sporządzenie stosownego protokółu 7. Sprawdzenie i konserwacja wentylatorów. Wykonanie pomiarów i sporządzenie stosownego protokółu. -Serwisowanie polega na: 8. usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii 9. Wykonawca musi przystąpić do usunięcia uszkodzenia w terminie 24 godzin od daty zgłoszenia. Ogólne wymagania dotyczące wykonania usługi: Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania , zgodność z OPZ oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku wystąpienia awarii spowodowanej nienależytym wykonaniem konserwacji urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej o której mowa w p-kcie 1.2. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć awarię łącznie z wymianą uszkodzonych części. W przypadku awarii urządzeń lub instalacji wentylacji mechanicznej powstałych z przyczyn za które Wykonawca nie odpowiada, koszt robocizny zawarty jest w cenie usługi serwisowania urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej, natomiast części i materiały użyte do wymiany poszczególnych elementów urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej nie ujęte w załączniku nr 1 do umowy zapewni Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, które rozliczone zostaną na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur zakupu. Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji: Konserwacja i przeglądy okresowe wentylacji mechanicznej będzie wykonywana 2 razy w roku tj. nie później niż do 30 kwietnia i nie później niż do 30 września w przypadku budynku nr : 10 w Chełmie; budynku, nr 141 w Lublinie, budynków nr : 33,105,108,109 w Zamościu; budynków nr : 509 i 513 w Nowej Dębie oraz budynków nr : 2,21,25,29 w Żurawicy. W przypadku pozostałych budynków, tj. budynków nr 14 i 17 w Chełmie, budynku nr 512 w Nowej Dębie i budynku nr 114 w Żurawicy, konserwacja i przeglądy okresowe wentylacji mechanicznej będzie wykonywana 1 raz w roku nie później niż do 30 kwietnia. Termin wykonania: Konserwacja, przeglądy okresowe oraz serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykaz części i materiałów wymienianych w ramach wynagrodzenia za wykonanie usługi na konserwację, przeglądy i serwisowanie urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej. 1. rury stalowe czarne - odpowiednich średnic 2. rury stalowe ocynkowane - odpowiednich średnic 3. rury z metali nieżelaznych - odpowiednich średnic 4. rury z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 5. łączniki do spawania - odpowiednich średnic 6. łączniki do połączeń gwintowanych- odpowiednich średnic 7. łączniki z metali nieżelaznych odpowiednich rodzajów i średnic 8. armatura - odpowiednich rodzajów i średnic 9. manometry 10. termometry 11. termomanometry 12. rurki syfonowe 13. kurki trójdrogowe 14. łączniki do rur z tworzyw sztucznych - odpowiednich średnic 15. przewody impulsowe do AKPiA 16. pokrętła, rączki do zaworów 17. uszczelki (w tym uszczelki do kanałów wentylacyjnych), konopie, teflon w taśmie i niciach 18. śruby, podkładki (w tym podkładki przeciwdrganiowe), nakrętki 19. drut spawalniczy, elektrody do spawania 20. czyściwo i lut do lutowania 21. gazy techniczne 22. wkłady do filtrów 23. lampki kontrolne 24. króćce przeciwdrganiowe Szczegółowy zakres usługi określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEGO PAKIETU zamówienia o niżej wymienionej wartości: PAKIET nr 1 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 2 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych) 1. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 21.10.2010 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 3. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 21.10.2010 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach