Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg
- Adres: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7236499 , fax. 022 7236600
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
ul. 11 Listopada 2 2
05-820 Piastów, woj. mazowieckie
tel. 022 7236499, fax. 022 7236600
REGON: 00052703200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i porządkowanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Piastowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i porządkowanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Piastowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) 3 prace polegająca na konserwacji i porządkowaniu przystanków komunikacji miejskich lub porządkowaniu terenów gminnych. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie wymienionych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważące zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz występujących w rejestrze handlowym lub sądowym. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. kopia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów (art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 7. wykaz wykonanych zadań. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3.1.b) niniejszej SIWZ. 8. dokumenty potwierdzające, że wykazane w wykazie zadania o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piastow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2016-2017
Dodano: 2016-07-27 - Zakup biletów miesięcznych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych w regularnym przewozie osób na terenie Gminy Dobre w roku szkolnym 2016/2017 -GKI 271.11.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Pacynie i Przedszkola Samorządowego w Skrzeszewach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych im. Odzyskania Niepodległości w Starej Kornicy i Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kobylanach z miejscowości położonych na terenie gminy Stara Kornica oraz ich odwóz w roku szkolnym 2016/2017 realizowany w oparciu o komunikację regulowaną(regularny przewóz osób) na podstawie biletów miesięcznych ( nabytych w oparciu o art. 5a Ustawy o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego) - klas 0, szkoły podstawowej i gimnazjum
Dodano: 2016-07-26 - Zakup biletów miesięcznych na komunikację regularną na rok szkolny 2016/2017 dla 450 uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Halinów oraz 60 opiekunów uczniów do lat 7
Dodano: 2016-07-22 - Dowóz uczniów do palcówek oświatowych z terenu Gminy Cegłów
Dodano: 2016-07-22 - ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W GMINIE MROZY W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W RAMACH PRZEWOZÓW REGULARNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-18 - ZP.271.6.2016 Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych w liczbie 315 na każdy miesiąc 2016 roku (wrzesień-grudzień) w roku szkolnym 2016/2017 dla uprawnionych do przewozu uczniów szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w ramach regularnego przewozu
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Raszyn do szkół specjalnych i integracyjnych z zapewnieniem opieki oraz z powrotem
Dodano: 2016-07-15