Przetargi.pl
Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych

Gmina Żurawica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6723940, 6713378 , fax. 016 6723940
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żurawica
    ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1 1
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 016 6723940, 6713378, fax. 016 6723940
    REGON: 00055117700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zurawica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń na terenie gminy Żurawica. 2. Ponadto Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić: a) prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, b) prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, c) załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego, d) całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia, e) sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia, f) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, g) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, h) wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), i) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp. j) naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, k) utylizację uszkodzonych źródeł światła. Zakres 1 Konserwacja oświetlenia znajdującego się na majątku gminy Żurawica Zakres konserwacji obejmuje urządzenia oświetleniowe będące na majątku Gminy Żurawica w ilości 257 opraw. Zakres 2 Konserwacja oświetlenia znajdująca się na majątku PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. Zakres konserwacji obejmuje urządzenia oświetlenia ulicznego będące na majątku PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. w ilości 607 opraw. Przed przystąpieniem do realizacji tego zakresu zamówienia należy zawrzeć stosowną umowę dzierżawy z PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o. określającą warunki, po spełnieniu których będzie można obsługiwać sieć oświetleniową oraz kwotę dzierżawy którą ponosić będzie dzierżawca z tytułu dzierżawy. Zamawiający zastrzega sobie, że nie ponosi żadnej odpowiedzialności finansowej oraz prawnej wynikającej z zawarcia bądź nie zawarcia powyższej umowy przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 1) w celu wykazania że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi; a) posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie eksploatacji sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, 2) w celu wykazania że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawca musi; a) dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji i dozoru sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontroli-pomiaru, b) dysponować co najmniej czteroosobową kadrą pracowniczą. 2. Zamawiający dokona potwierdzenia, spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu, poprzez analizę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, że przedmiotem działalności jest eksploatacja sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego 2. Wykaz ze wskazaniem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania na stanowiskach eksploatacji i dozoru. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji dozoru oraz eksploatacji tj, - Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się dozorem oraz eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. 3. Wykaz co najmniej czterech osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zadania jako wykwalifikowana kadra pracownicza. 4. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zurawica.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach