Przetargi.pl
Konserwacja i nasadzanie zieleni

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.Lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i nasadzanie zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie nasadzeń i utrzymanie terenów zielonych w Gminie Lesznowola ” obejmujaca wykonanie następujących czynności . 1) Nasadzenia sadzonek drzew (klon, dąb, akacja,lipa, jesion, itp.) 5 - letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 - 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy, w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnację i podlewanie przez okres 2 miesięcy, zapalikowanie w razie potrzeby posadzonych drzew, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów - ok 10 szt. 2) Utrzymanie gminnych terenów zielonych obejmujące usuwanie chwastów wraz z wywozem urobku, pielgnację roślin, nawożenie, wykoszenie trawnika znajdującego w obrębie skwerów wraz z wywozem urobku - na powierzchni (ok. 22200 m2) 3) Korowanie (grubość 5 cm ) wraz z korą, ok. 100 m2. 4) Zabezpieczenie roślin na zimę, ok. 300m2. 5) Ułożenie agrotkaniny (gramatura min. 100g/m2) obejmujące zakup i ułożenie agrotkaniny oraz jej umocowanie min.4 szpilkami, ok. 100 m2. 6) Założenie trawnika, ok. 100 m2 (wszystkie niezbędne czynności). 7) Założenie łąki kwiatowej ok. 100 m2 (wszystkie niezbędne czynności). 8) Nasadzenia sadzonek krzewów: iglastych i liściastych obejmujące - przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń,wykonanie nasadzeń, pielęgnacją i podlewaniem przez okres mikn. 2 miesięcy, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami, z chwilą zauważenia pierwszych objawów w ilości: a) min. 50 cm wysokości - 109 szt. b) min. 80cm - 1m wysokości - 100 szt. c) min. 1,50 m wysokości - ok. 30 szt. 9) Nasadzenia sadzonek i cebulek kwiatów jednorocznych obejmujące: przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń,wykonanie nasadzeń, usuwanie przekwitłych kwiatostanów,wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów, na bieżąco uzupełnianie wypadów i skradzionych nasadzeń, w ilości ok. 1000 szt., 3. Zakupu i dostawy materiału do nasadzeń, środków ochrony roślin, palików, kory, agrotkaniny, wody do podlewania itp. wykonawca dokona we własnym zakresie i na koszt własny. 4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona bieżące przygotowanie terenu do wykonania zadań określonych w pkt. 1÷9 (usunięcie śmieci, kamieni, gałęzi, rozgarnięcie kretowisk itp.) 5.Ilości usług podane w ust. 1 są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie tj. zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Faktyczne ilości będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, które wystąpią w trakcie realizacji umowy. 6. Sprzęt i materiały konieczne do realizacji umowy zapewnia Wykonawca. Gwarancje: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji wykonanych robót na okres 12 miesięcy od daty wystawienia faktury. Gwarancja obejmuje szczególności stan roślin objętych pielęgnacją, w tym nowo posadzonych lub przesadzonych, aż do następnego okresu wegetacyjnego. Jeżeli nowo posadzone lub przesadzone rośliny nie rozpoczną lub nie podejmą wegetacji („nie przyjmą się”), w ramach gwarancji Wykonawca usunie martwe rośliny i dokona ponownych nasadzeń, na które udzieli kolejnej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach