Przetargi.pl
Konserwacja i nasadanie zieleni

Gmina Lesznowola ogłasza przetarg

  • Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
    Gminna 60
    05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
    tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
    REGON: 53901200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i nasadanie zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i nasadzanie zieleni na terenie Gminy Lesznowola, obejmująca wykonanie następujących czynności: 1) nasadzenia sadzonek drzew (klon, akacja, lipa, jesion, itp.) 5-letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 - 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy, w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnację i podlewanie przez okres 2 miesięcy, zapalikowanie w razie potrzeby posadzonych drzew, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów: ok. 110 szt. 2) utrzymanie gminnych terenów zielonych na powierzchni 1 m2 – ok. 43 000 m2, obejmujące: a) usuwanie chwastów wraz z wywozem urobku, b) pielęgnacja roślin, c) nawożenie, d) koszenie trawnika znajdującego się w obrębie skweru wraz z wywozem urobku, 3) korowanie (grubość 5 cm) wraz z korą; ok. 4000 m2, 4) zabezpieczenie roślin na zimę; ok. 300 m2, 5) ułożenie agrotkaniny (gramatura min. 100 g/m2), obejmujące zakup i ułożenie agrotkaniny oraz jej umocowanie min. 4 szpilkami; ok. 400 m2, 6) założenie trawnika; ok. 100 m2, ( wszystkie niezbędne czynności ) 7) nasadzenia sadzonek krzewów: iglastych i liściastych a) min 50 cm wysokości – ok. 200 szt., obejmujące przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnacja i podlewanie przez okres 2 miesięcy, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów. b) min 80 cm – 1 m wysokości – ok. 450 szt., obejmujące przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnacja i podlewanie przez okres 2 miesięcy, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów c) min. 1,50 m wysokości – ok. 100 szt., obejmujące przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnacja i podlewanie przez okres 2 miesięcy, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów. 8) Nasadzenia sadzonek i cebulek kwiatów jednorocznych w ilości ok 1000 szt. obejmujące: przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wyminą gruntu, zakup materiałów do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami z chwilą zauważenia pierwszych objawów, na bieżąco uzupełnianie wypadów i skradzionych nasadzeń. 2.2. Zakupu i dostawy materiałów do nasadzeń, środków ochrony roślin, palików, kory, agrotkaniny, wody do podlewania itp. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt. 2.3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona bieżące przygotowanie terenu do wykonania zadań określonych w pkt. 1 ÷ 8 ( usunięcie śmieci, kamieni, gałęzi, rozgarnięcie kretowisk itp.) 2.4. Ilości usług podane w ust. 1 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie tj. zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu. Faktyczne ilości będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, które wystąpią w trakcie realizacji umowy. 2.5. Sprzęt i materiały konieczne do realizacji umowy zapewnia Wykonawca. Gwarancje: Zamawiający wymaga gwarancji na wykonane nasadzenia na okres 12 miesięcy od daty wystawienia faktury. Gwarancja obejmuje w szczególności stan roślin objętych pielęgnacją, w tym nowo posadzonych lub przesadzonych aż do następnego okresu wegetacyjnego. Jeżeli nowo posadzone lub przesadzone rośliny nie rozpoczną lub nie podejmą wegetacji ( „nie przyjmą się” ) w ramach gwarancji Wykonawca usunie martwe rośliny i dokona ponownych nasadzeń , na które udzieli kolejnej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce „PRZETARGI” informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach