Przetargi.pl
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz na terenie Miasta Bydgoszczy w 2018 roku

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5822723 , fax. 52 5822777
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
    ul. Toruńska 174 A
    85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5822723, fax. 52 5822777
    REGON: 9047697100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz na terenie Miasta Bydgoszczy w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w 2018 roku obejmuje konserwację i naprawy awaryjne w zakresie napraw awaryjnych urządzeń oświetlenia ulic, w tym: punktów świetlnych w łącznej ilości 7 530 szt., szaf oświetlenia ulicznego (SOU) w łącznej ilości 69 szt., oraz mycie opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED w łącznej ilości 7 309 szt., z podziałem na 4 obszary obejmujące następujące dzielnice Miasta Bydgoszczy: 1) obszar I, 2) obszar II, 3) obszar III, 4) obszar IV. Szczegółowy zakres i warunki wykonania przedmiotu zamówienia, określają następujące dokumenty, stanowiące załączniki do SIWZ: 1) wzór umowy – wspólny dla wszystkich obszarów, 2) wykaz urządzeń oświetlenia ulicznego objętych konserwacją pełną – oddzielny dla każdego obszaru, 3) wykaz punktów świetlnych objętych myciem opraw ze źródłem światła LED – oddzielny dla każdego obszaru, 4) specyfikacja wykonania prac konserwacyjnych (SPK) – wspólna dla wszystkich obszarów, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z naprawami awaryjnymi urządzeń oświetlenia ulic (SST) – wspólna dla wszystkich obszarów, 6) wzór wyceny prac konserwacyjnych zawierającej ilość przewidywanych w roku 2018 prac konserwacyjnych – oddzielny dla każdego obszaru, 7) wzór kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiar przewidywanych w roku 2018 napraw awaryjnych– oddzielny dla każdego obszaru, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium odrębnego dla każdego obszaru, w wysokości: dla obszaru I – 4.000,00 (słownie: cztery tysiące 00/100) PLN, dla obszaru II – 2.000,00 (słownie: dwa tysiące 00/100) PLN, dla obszaru III – 2.500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) PLN, dla obszaru IV – 2.500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100) PLN, Wadium winno być złożone przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz na terenie Miasta Bydgoszczy w 2018 roku – Obszar ___ (I / II / III / IV). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego (dla każdego obszaru oddzielnie) - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dysponowanie zasobami innego podmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP w związku z art. 25a ust. 3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub jego części wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Pisemne zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz w szczególności musi wskazywać: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwę podmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania lub jego części, tj.: „Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń oświetlenia ulic własności Gminy Bydgoszcz na terenie Miasta Bydgoszczy w 2018 roku – Obszar ___ (I / II / III / IV)”; 4. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia oraz okres ich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziału podmiotu w czasie realizacji zamówienia); 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z uwzględnieniem pkt 10.4 SIWZ. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty innych podmiotów udostępniających wykonawcy swoje zasoby: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP, Zamawiający: a) oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 11.2 i 11.3.1. SIWZ; b) bada czy, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, na podstawie oświadczenia ostatecznego, o którym mowa w pkt 11.3.2 SIWZ. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega, na zasadach określonych w art. 22a UPZP, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający, zgodnie z art. 22a ust. 6 UPZP, zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 UPZP. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia, zgodnie z art. 22d ust. 2 UPZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach