Przetargi.pl
Konserwacja i naprawy awaryjne systemów alarmowych oraz interwencyjna ochrona budynków KZGM w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2012-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawy awaryjne systemów alarmowych oraz interwencyjna ochrona budynków KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są: a)kwartalne serwisy w zakresie konserwacji 15 systemów alarmowych będących w posiadaniu Zamawiającego we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego stanowiących siedziby jego komórek organizacyjnych według wykazu urządzeń systemu alarmowego stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). W ramach ww. czynność należy dokonać: -Sprawdzania stanu centrali, czujek, szyfratorów, sygnalizatorów optyczno - akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń wchodzących w skład systemu sygnalizacji włamania i napadu, -Wymiany zużytych bezpieczników, -Sprawdzenia całości okablowania, stanu akumulatorów i pomiaru napięć w punktach pomiarowych, -Sprawdzenia sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu, -Dokonania wpisu w dzienniku konserwacji po wykonaniu wyżej wymienionych postanowień; b)stała gotowości do interwencji i uzasadnione interwencje służb ochrony w momencie uruchomienia się urządzenia alarmowego w 8 komórkach organizacyjnych Zamawiającego (obiektach), wskazanych w wykazie obiektów stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). W ramach ww. czynność należy: -zapewnić interwencję służb ochrony, w godz. od 15.00 do 07.00 w dni robocze oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy do obiektów wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), w terminie niezwłocznym jednak nie dłuższym niż 15 minut od chwili otrzymania sygnału alarmowego, -monitorować sygnały oraz podejmować w związku z tym interwencji, które polegać będą na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego, podejmowaniu interwencji i przekazywaniu pełnej informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego, -podejmować interwencje na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego, -podejmowanie interwencji wskutek fałszywego alarmu. Alarm nie zostanie uznany za fałszywy, jeśli od jego powstania przed przybyciem na miejsce służb interwencyjnych nastąpi prawidłowe odwołanie interwencji przez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego. Zamawiający przewiduje wystąpienie 10 interwencji w miesiącu. -udostępnić wyciąg z rejestru, na pisemne żądanie Zamawiającego, włącznie ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego, -w przypadku odebrania systemu alarmowego niezwłocznie powiadomić przedstawicieli Zamawiającego. -Interwencja zmierzać ma do udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego, -w przypadku poniesienia szkody przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, jeżeli w trakcie wykonywania usługi nastąpiło zniszczenie mienia lub jego utrata, Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, -w przypadku monitorowania przez nadajnik GSM lub GPRS Karta SIM oraz modem GPRS zostaną oddane na bezpłatne do używania przez Zamawiającego na czas trwania niniejszej umowy. Zamawiający zobowiązuje się po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy do ich zwrotu; c)naprawy 15 systemów alarmowych będących w posiadaniu Zamawiającego we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego stanowiących siedziby jego komórek organizacyjnych według wykazu urządzeń systemu alarmowego stanowiącego załącznik załącznika nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). W ramach ww. czynność należy: -zapewnić podjęcie działań zmierzających do wykonania zgłoszonej naprawy systemu alarmowego w danej komórce, w terminie niezwłocznym jednak nie dłuższym niż do 24 godzin w dni robocze lub w ciągu 48 godzin w przypadku dni wolnych od pracy od chwili otrzymania zgłoszenia awarii faksem lub telefonicznie. Każdorazowe wykonanie czynności napraw systemów alarmowych będzie realizowane w oparciu o Zgłoszenie systemu alarmowego do naprawy, po uprzednim jego podpisaniu przez Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego , stanowiące załącznik nr 4 do umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), w którym zawarta jest też data i godzina zgłoszenia oraz szacunkowa wartość naprawy. -w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy któregokolwiek z elementów systemu alarmowego związanej z demontażem tego elementu, co prowadziłoby do obniżenia poziomu zabezpieczenia ochranianego obiektu, zapewnić dostarczenie elementu zastępczego o parametrach technicznych równoważnych ze sprzętem będącym w naprawie. -w przypadku, gdy usunięcie awarii jest niemożliwe ze względów technicznych lub nieopłacalne ze względów ekonomicznych, powiadomić Zamawiającego o niniejszym fakcie pisemnie, przedstawiając odpowiednią opinię oraz odnotowując ten fakt w Zgłoszeniu urządzenia alarmowego do naprawy, który stanowi załącznik nr 4 do umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), w momencie zwrotu sprzętu do miejsca użytkowania. -naprawy elementów i części zespołów wykonywane będą po obustronnie podpisanym Zgłoszeniu urządzenia alarmowego do naprawy, który stanowi załącznik nr 4 do umowy. Podpisane przez strony zgłoszenie będzie stanowiło podstawę do wykonywania przez Wykonawcę uzgodnionego zakresu naprawy. 2.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie napraw systemów alarmowych kwotę 24.600,00 zł (brutto). 3.Kod CPV: 79 71 00 00 - 4 - Usługi ochroniarskie,79 71 10 00 - 1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 35 12 17 00 - 5 - Systemy alarmowe 4.Zamawiający nie wymaga, aby osoby podejmujące interwencję posiadały licencję pracownika ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach