Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa urządzeń kserograficznych i wielofunkcyjnych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku i Placówkach Zamiejscowych w Łomży i Suwałkach

Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-213 Białystok, ul. Adama Mickiewicza 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 74-39-362 , fax. 085 7439320, 7439254
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
    ul. Adama Mickiewicza 3 3
    15-213 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 74-39-362, fax. 085 7439320, 7439254
    REGON: 00051421300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa urządzeń kserograficznych i wielofunkcyjnych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku i Placówkach Zamiejscowych w Łomży i Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: 1) Zadanie 1- konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON; 2) Zadanie 2- konserwacja i naprawa kserokopiarek DEVELOP; 3) Zadanie 3- konserwacja i naprawa kserokopiarek XEROX; 4) Zadanie 4- konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA; 5) Zadanie 5- konserwacja i naprawa kserokopiarek PANASONIC; 6) Zadanie 6- konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA; 7) Zadanie 7- konserwacja i naprawa kserokopiarek NASHUATEC; 8) Zadanie 8- konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA; 9) Zadanie 9- konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych. 2. Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta. 4. W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności: 1) ocena stanu technicznego; 2) konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń; 3) diagnostyka awarii. 5. Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 7. Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy. 8. W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy. 9. Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od dnia ich wykonania. 11. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. 3. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1, które składane są dla każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną