Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa telewizji dozorowej zainstalowanej na obiektach Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa telewizji dozorowej zainstalowanej na obiektach Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 50340000-0 usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych, 50343000-1 usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo, 50344000-8 usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń optycznych, 50610000-4 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa, 35120000-1 systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na konserwacji i naprawie elektronicznych systemów telewizji dozorowej zainstalowanych na obiektach Zamawiającego, zapewniającej ich sprawne i prawidłowe funkcjonowanie. 3. Rodzaje zainstalowanych systemów telewizji dozorowej i miejsce ich usytuowania: 1) System CCTV oparty o TURBO HD DVR HIKVISION DS-7300HQHI-SH, zainstalowany na terenie przystani jachtowej Marina Gdynia zlokalizowanej przy Alei Jana Pawła II 13A w Gdyni wraz z budynkiem ratowników i placem zabaw na Plaży Miejskiej Gdynia Śródmieście, 2) System CCTV oparty o TURBO HD DVR HIKVISION DS-7300HQHI-SH, zainstalowany na terenie Gdyńskiego Centrum Sportu zlokalizowanego przy ulicy Olimpijskiej 5/9 w Gdyni, 3) System CCTV Full HD oparty o oprogramowanie zarządzające Avigilon Control Center, zainstalowany na terenie Narodowego Stadionu Rugby zlokalizowanego przy ulicy Kazimierza Górskiego 10 w Gdyni, 4) System CCTV Full HD oparty o oprogramowanie SeeTec 5 w wersji Enterprise, zainstalowany na terenie Stadionu Miejskiego zlokalizowanego przy ulicy Olimpijskiej 5 w Gdyni, 5) System monitoringu CCTV oparty o rejestrator IP z czternastoma kamerami IP, zainstalowany w ramach niniejszego zamówienia w Ośrodku Hipoterapii przy ulicy Spółdzielczej 4 w Gdyni. 4. Usługę konserwacji i naprawy systemów CCTV należy przeprowadzać jednokrotnie w stosunku do każdego z systemów, o których mowa w ust. 3 w nieprzekraczalnym terminie do sześciu tygodni od daty podpisania umowy. 5. Wykaz sprzętu oraz zakres czynności konserwacyjnych określa załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W celu przeprowadzenia w sposób prawidłowy usług konserwacji i naprawy systemów CCTV zamontowanych na terenie Stadionu Miejskiego i Narodowego Stadionu Rugby Zamawiający przekazuje zalecenia dotyczące instalacji i konserwacji urządzeń w systemach telewizji dozorowej, stanowiące odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 7. W celu przeprowadzenia konserwacji i naprawy systemów, o których mowa w ust.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć podczas konserwacji: 1) na potrzeby Stadionu Miejskiego: a) 4 sztuki dysków twardych SATA 2TB wewnętrzny, do instalacji w serwerach monitoringu, kompatybilny i przystosowany do pracy z posiadanymi przez Zamawiającego dyskami DELL 2TB Near Line SAS 6 Gbps 7,2k, do pracy 24/7, posiadający identyczną ilość sektorów i identyczny cache, b) obrotowa kamera megapikselowa 4MP PTZ - IP - wbudowany megapikselowy obiektyw z zoomem x10 (6,3-63 mm), przetwornik 1/2,5” CMOS, obrót 360° bez punktu krańcowego, kompatybilna z ONVIF, Rozdzielczość Full HD (1080p), 25 klatek/sek. w H.264, Wielostrumieniowość (Quad-stream), cyfrowa stabilizacja obrazu, zasilanie 24VAC/PoE wraz z zasilaczem i przewodem FTP cat 5e o długości 100m, c) 6 sztuk puszek łączeniowych natynkowych o wymiarach 240x190x90 [mm] hermetycznych IP67 z czterema dławicami w zestawie, d) 20 sztuk akumulatorów 6V 7.2 ah kompatybilnych z posiadającymi przez Zamawiającego zasilaczami UPS EATON PW5115 750i. 2) na potrzeby Narodowego Stadionu Rugby: a) 5 sztuk dysków twardych SATA 2 TB wewnętrzny, do instalacji w serwerach monitoringu, kompatybilny i przystosowany do pracy z posiadanymi przez Zamawiającego dyskami Western Digital WD20EVDS 2 TB, do pracy 24/7, posiadający identyczną ilość sektorów i identyczny cache, b) Obrotowa kamera PTZ przetwornik CMOS 1/1,9", rozdzielczość 2MP (1920 x 1080), obiektyw 5.7-205.2mm (36x zoom optyczny), czułość 0,002Lux, B/W 0.0002Lux, inteligentne pozycjonowanie 3D, IR 200m., kompresja H.264 i JPEG, ROI (obszar zainteresowania), szeroki zakres dynamiki WDR 140dB, smart tracking (automatyczne śledzenie), slot na kartę Micro SD/SDHC/SDXC (do 64GB), klasa szczelności IP66, klasa odporności IK10, c) 2 sztuki kamer kompaktowych IP o rozdzielczości 6MP (3072 x 2048) z elektroniczną stabilizacją obrazu, z wbudowanym mikrofonem, przetwornik CMOS 1/1,8”, czułość 0,02 lx przy F1,2 skanowanie progresywne funkcja Smart Focus, P-IRIS, kompresja wideo H264 / MPEG4 / MJPEG, kompresja audio G.711/G.726, szybkość transmisji audio 64Kb/s (G.711) / 16Kb/s (G.726), zasilanie 24 VAC, d) uchwyt sufitowy o wysokości około 20cm do kamery PTZ Sanyo VCC HD5600P wraz ze śrubami montażowymi. e) 7 sztuk wentylatorów osiowych AC 119 x 119 x 38 mm, typu: 4715MS-23T-B5A, f) 2 sztuki przewódów HDMI o długości 3m, g) kamera IP w obudowie kopułowej o rozdzielczości 2 MP - 1920×1080 30kl/s, przetwornik: 1/2.8", zasięg IR: do 30m, dzień/noc, obiektyw: 2.8mm /F2.0 kompresja: H.264/MJPEG, obudowa IP66, 12VDC/PoE wraz z przewodem UTP cat 5e długości 80mb, h) Obrotowa kamera megapikselowa 4MP PTZ - IP - wbudowany megapikselowy obiektyw z zoomem x10 (6,3-63 mm), przetwornik 1/2,5” CMOS, obrót 360° bez punktu krańcowego, kompatybilna z ONVIF, Rozdzielczość Full HD (1080p), 25 klatek/sek. w H.264, Wielostrumieniowość (Quad-stream), cyfrowa stabilizacja obrazu, zasilanie 24VAC/PoE wraz z zasilaczem i przewodem FTP cat 5e o długości 100m. 3) na potrzeby budynków Administracji: a) miedziany przewód koncentryczny RG6 do zastosowania na zewnątrz do analogowej kamery CCTV wraz z dwoma złączami BNC o długości 100mb, b) kamera IP w obudowie kopułowej o rozdzielczości 2 MP - 1920×1080 30kl/s, przetwornik: 1/2.8", zasięg IR: do 30m, dzień/noc, obiektyw: 2.8mm /F2.0 kompresja: H.264/MJPEG, obudowa IP66, 12VDC/PoE wraz z przewodem UTP cat 5e długości około 5mb i dwoma wtykami RJ45, c) kamera obrotowa PTZ pracująca w standardzie Turbo-HD rozdzielczość 1080p 30kl/s, przetwornik: 1/3" Progressive Scan CMOS. Dzień/noc ICR. Czułość: tryb kolorowy 0.02Lux, F1.6 (wł. AGC), tryb CZ/B: 0.002 Lux, F1.6, obiektyw autofocus: 4-120mm, zoom optyczny: 30x. Funkcje: 3D DNR. Sterowanie po kablu sygnałowym lub po RS-485. Funkcje programowane: Preset, Patrol Pattern, Pan scan, Random scan. Temperatura pracy: -30°C~65°C. Zasilanie: 24VAC. Klasa szczelności IP66, IK10. 4) na potrzeby przystani jachtowej Marina Gdynia: a) 7 sztuk kamer analogowych pracujących w standardzie Turbo-HD w obudowie tulejowej, przetwornik 1/2.7" CMOS: rozdzielczość 1080p 30kl/s, czułość 0.14Lux (F1.4), 0 Lux z IR, zasięg IR 30/40m, dzień/noc ICR, obiektyw regulowany: 2.8-12mm (F1.4). Obudowa IP66. Temperatura pracy -40°C~60°C. Zasilanie 12VDC/24VAC. 5) na potrzeby ośrodka Hipoterapii: a) monitor 42” LCD z matrycą IPS z gniazdem HDMI wraz z uchwytem ściennym, b) rejestrator sieciowy NVR, pasmo wejściowe/wyjściowe: 160Mbps/80Mbps,16 kanałów IP, zasilanie kanałów 8x PoE, wyjście na monitor HDMI/VGA, 1 port Ethernet, 2 interfejsy SATA, 1x eSATA, 1xRS232, 1xRS485 (do obsługi PTZ) 2xUSB, zasilanie 230V, wyposażony w dysk 3,5” o pojemności 4TB, dysk przystosowany do pracy ciągłej, c) 14 sztuk kamer kopułowych o rozdzielczości 2 MP - 1920×1080@30kl/s, przetwornik: 1/2.8" Progressive Scan CMOS, zasięg IR: do 30m, dzień/noc ICR, obiektyw: 2.8mm /F2.0, kompresja: H.264/MJPEG, dwa strumienie, obudowa IP66, IK08, detekcja przekroczenia linii, detekcja naruszenia strefy. Zasilanie 12VDC/PoE, d) switch 8 x PoE (ilość portów Ethernet LAN 9), rodzaj interfejsu sieci Gigabit Ethernet, prędkość transferu danych 10/100 Mbit/s, Obsługa urządzeń zasilanych PoE, działających zgodnie ze standardem IEEE802.3af, diody LED informujące o stanie i prędkości połączenia, jego aktywności oraz o zasilaniu, możliwość powieszenia na ścianie, e) skrzynka teletechniczna o klasie szczelności minimum IP45, o wymiarach umożliwiających swobodny montaż switcha 8x PoE, f) 600 m kabla, skrętka UTP cat5e drut, średnica żył miedzianych 0,5 mm. Izolacja zewnętrzna polietylenowa 0,9 mm. Pokrycie – PVC. Normy testów niepalności: PVC: IEC 60332-1, LSHF (LSOH): IEC 60332-1, IEC 60754-2, IEC 61034. W celu optycznej identyfikacji wymaga się, aby wszystkie elementy okablowania były oznaczone takim samym logiem systemu lub nazwą tego samego producenta. Wszystkie elementy muszą stanowić jeden i pełny system okablowania i pochodzić jednorodnej oferty handlowej od jednego producenta, g) 14 sztuk puszek kablowych łączeniowych, IP68, z możliwością zamocowania do ściany za pomocą kołków, w puszcze znajdą się połączenie wtyków RJ45 kamery i kabla, na puszce montowana kamera kopułowa, puszka dedykowana pod konkretny model kamery, kompatybilność puszki z kamerą potwierdzona kartą katalogową, h) akcesoria montażowe, rury PCV o długości około 40m, tory kablowe lub rura Arota do instalacji podziemnych o długości około 5m. 8. W celu przeprowadzenia konserwacji i naprawy systemów, o których mowa w ust.3 Wykonawca jest zobowiązany przy konserwacji wykonać następujące usługi: 1) na Stadionie Miejskim: a) zainstalować na konstrukcji Stadionu od zewnętrznej strony (szczegółową lokalizację należy ustalić z Zamawiającym) i podłączyć do systemu kamerę PTZ IP dostarczoną zgodnie z ust. 7 pkt 1 lit. b) wraz ze sprawdzeniem poprawności działania. Kamera usytułowana będzie na zewnątrz Stadionu około 90 metrów od węzła dystrybucyjnego, w którym znajduje się switch, b) przeprowadzić wymianę dwóch uszkodzonych puszek łączeniowych dostarczonych zgodnie z ust. 7 pkt 1 lit. c). wraz z przepięciem zasilaczy. Puszki znajdują się na wysokości do 3m, służą do połączenia kamer o nazwach własnych Zamawiającego Bramka S21, Bramka S38, c) przeprowadzić wymianę 12 akumulatorów dostarczonych zgodnie z ust. 7 pkt 1 lit. d) w trzech zasilaczach UPS, znajdujących się w pomieszczeniach teletechnicznych wraz ze sprawdzeniem poprawności działania. Zasilacze UPS mieszczą się w szafach rackowych, d) przeprowadzić naprawę kamery Sanyo VCC-HD2500P, która uległa uszkodzeniu. Wg protokołu z 03.2017r. firmy zajmującej się konserwacją systemu CCTV wynika że „Podczas wykonywania testów urządzeń zidentyfikowano uszkodzenie firmware kamery odpowiedzialnego za obsługę modułów sieciowych urządzenia”. 2) na Narodowym Stadionie Rugby: a) przeprowadzić wymianę oraz instalację kamery obrotowej PTZ dostarczonej zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. b) wraz ze sprawdzeniem poprawności działania – wymiana dotyczy kamery o nazwie własnej Zamawiającego w systemie Avigilon: Słup 1, b) przeprowadzić wymianę oraz instalację kamery IP dostarczonej zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. c) wraz ze sprawdzeniem poprawności działania – wymiana dotyczy kamer o nazwie własnej Zamawiającego w systemie Avigilon: Trybuna 1, Trybuna 3, c) wykonać zmiany lokalizacji głowicy obrotowej zamontowanej do konstrukcji dachu. Należy obniżyć kamerę o około pół metra. Do instalacji w nowym miejscu należy wykorzystać uchwyt sufitowy dostarczony zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. d), d) przeprowadzić wymianę wentylatorów dostarczonych zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. e) w urządzeniu UPS EATON 9355-40-N-0-MBS 40000 VA, e) zainstalować i podłączyć do systemu CCTV Avigilon kamerę kopułową dostarczoną zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. g) do podwieszanego sufitu korytarza na parterze obiektu przed wejściem do pomieszczenia siłowni (dokładną lokalizację należy ustalić z Zamawiającym), f) przeprowadzić naprawę podstawy kamery – głowicy obrotowej PTZ firmy Sayno VCC-HD5600P, która uległa uszkodzeniu. Wg protokołu z 03.2017r. firmy zajmującej się konserwacją systemu CCTV wynika że „Uszkodzony jest interfejs sieciowy kamery. Moduł kamery sprawny, jednak przy dokonywaniu operacji PT pojawiają się artefakty w obrazie. Zaleca się przekazanie urządzenia do serwisu – celem wymiany interfejsu sieciowego oraz diagnostyki przyczyn powstawania artefaktów w obrazie”, g) przeprowadzić naprawę filtra IR kamery Avigilon 2.0 MP-HD-DOME. (Kamera o nazwie własnej Zamawiającego Kasa Sportowa 1), h) przeprowadzić naprawę oraz ponowną konfigurację trzech urządzeń sieciowych CISCO WS-C3750G-12S, CISCO WS-C2960-24TC-S, CISCO WS-C2960G-24TC-L, objętych tzw. Ograniczoną dożywotnią gwarancją producenta (Cisco Limited Lifetime Hardware Warranty). Wg protokołu z 03.2017r. firmy zajmującej się konserwacją systemu CCTV wynika że „Uszkodzona jest pamięć ROM.”), i) zainstalować i podłączyć do systemu CCTV Avigilon kamerę obrotową dostarczoną zgodnie z ust. 7 pkt 2 lit. h). Kamera umieszczona będzie na konstrukcji dachowej trybuny, obok kamery o nazwie własnej Zamawiającego Trybuna 1. 3) na obiektach Administracji przy ul. Olimpijskiej 5/9: a) poprowadzić nowy kabel koncentryczny do kamery analogowej, mieszczącej się na Hali Gier, dostarczony zgodnie z ust. 7 pkt 3 lit. a) wraz ze sprawdzeniem poprawności działania - dotyczy kamery o nazwie własnej Zamawiającego w systemie HikVision: Hala Gier Tory 2. Przewód koncentryczny należy ułożyć wzdłuż istniejącej linii kablowej na dachu budynku z wykorzystaniem podnośnika, b) zainstalować i podłączyć do systemu kamerę kopułową IP (po ustaleniach lokalizacji z Zamawiającym), dostarczoną zgodnie z ust. 7 pkt 3 lit. b) i podłączyć do rejestratora DVR HikVision wraz ze sprawdzeniem poprawności działania. Kamera usytułowana będzie wewnątrz hali lekkoatletycznej, instalacja teletechniczna jest przygotowana do podłączenia kamery (zasilanie PoE), c) przeprowadzić wymianę kamery PTZ na nową dostarczoną zgodnie z ust. 7 pkt 3 lit. c) i podłączyć do rejestratora DVR HikVision wraz ze sprawdzeniem poprawności działania. 4) na obiekcie przystani jachtowej Marina Gdynia: a) przeprowadzić wymianę siedmiu kamer na nowe dostarczone zgodnie z ust. 7 pkt 4 lit. a) wraz ze sprawdzeniem poprawności działania. Nazwa własna Zamawiającego wymienianych kamer w systemie HikVision: Kamera pomost 1, Kamera pomost 2, Kamera pomost 3, Kamera pomost 4, Kamera Lotos, Kamera Dźwig, Kamera Plaża. 5) na Ośrodku Hipoterapii: a) przeprowadzić demontaż oraz utylizację starej niefunkcjonującej instalacji monitoringu, tj.: przewodów koncentrycznych i zasilających wraz z kamerami analogowymi i rejestratorem NVR, b) zamontować uchwyt do ściany oraz monitor do uchwytu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, dostarczone zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. a), c) ułożyć przewody dostarczone zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. f) do kamer we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, przybliżona długość kabli to około 600m, montaż kabli na zewnątrz wzdłuż budynku do podbitki dachu budynku, w większości kabli montaż na wysokości około 6 metrów od ziemi, d) ułożyć przewody dostarczone zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. f) między dwoma budynkami w nowym torze kablowym (lub peszlu, rurze Arota) dostarczonym zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. h) pod powierzchnią ziemi, na głębokości około 60cm. Należy zdemontować kostkę brukową na długości około 5 metrów i szerokości około 30cm, a następnie po ułożeniu nowej instalacji przywrócić nawierzchnię z kostki brukowej do stanu przed demontażem, e) wykonać na ścianie budynku od ziemi do podbitki dachowej montaż przewodów w rurze PCV dostarczonej zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. h) przymocowanej do elewacji budynku, f) wykonać montaż na ścianie wewnątrz stajni skrzynki teletechnicznej oraz wewnątrz niej zainstalować Switch - dostarczone zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. d) i e) wraz z wykonaniem połączeń kablowych, g) zamontować, podłączyć i uruchomić rejestrator dostarczony zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. b) w istniejącej skrzynce teletechnicznej, znajdującej się na ścianie w pomieszczeniu recepcji, h) zainstalować 7 kamer w budynku Recepcji (2 kamery wewnątrz, 5 na zewnątrz) dostarczonych zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. c), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz podłączyć do nowo położonej instalacji teletechnicznej, i) zainstalować 7 kamer w budynku Stacji (2 kamery wewnątrz, 5 na zewnątrz) dostarczonych zgodnie z ust. 7 pkt 5 lit. c), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz podłączyć do nowo zainstalowanego Switcha PoE w skrzynce teletechnicznej, j) skonfigurować i sprawdzić poprawność działania wszystkich urządzeń, prawidłowo wypozycjonować kamery wg zaleceń Zamawiającego, k) instalacja kablowa położona od rejestratora do skrzynki teletechnicznej w stajni ma się składać z dwóch kabli, jeden z nich ma być połączony ze Switchem, drugi ma pełnić funkcję zapasu. 9. Niezależnie od konserwacji i naprawy systemów CCTV w terminach opisanych w ust. 4, Wykonawca jest również zobowiązany zapewnić dla systemów o których mowa w ust. 3 usługę diagnostyki usterek powstałych w przypadku nieprzewidzianych awarii kamer sieciowych lub analogowych oraz serwerów CCTV, w szacunkowych ilościach opisanych jak poniżej: 1) kamery na wysokości do 6 metrów – szacowanie 4, 2) kamery na wysokości powyżej 6 metrów do 8 metrów – szacowanie 4, 3) kamery na wysokości powyżej 8 metrów do 12 metrów – szacowanie 4, 4) serwer wideo CCTV na Narodowym Stadionie Rugby – szacowanie 3, 5) serwer wideo CCTV na Stadionie Miejskim – szacowanie 3, 6) serwer wideo CCTV na przystani jachtowej Marina Gdynia – szacowanie 1, 7) serwer wideo CCTV na obiektach Administracji GCS – szacowanie 1. Poprzez diagnostykę kamer rozumie się sprawdzenie: sprawności kamer, wartości napięcia zasilania, ciągłości przewodów sygnałowych i zasilających, zakończenia przewodów giętych z obu stron, poprawności działania kanału w rejestratorach, switchach. 10. Czas reakcji/przybycia Wykonawcy na usługę diagnostyki kamery bądź serwera, o której mowa w ust. 9 nie może przekroczyć 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. 11. Zamawiający informuje, iż ilości usług wskazanych w ust. 9 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. W ramach prowadzonych konserwacji i napraw systemów Wykonawca jest zobowiązany do wymiany zużytych elementów poszczególnych systemów. Zamawiający pod pojęciem zużyte elementy rozumie elementy podlegające naturalnemu zużyciu w wyniku ich użytkowania np. filtry, wentylatory, uszczelki, pochłaniacze wilgoci, zakończenia połączeń giętkich, wycieraczki, nakrętki, podkładki i śruby. 13. W ramach prowadzonych konserwacji Wykonawca jest zobowiązany do wskazania ewentualnych uszkodzeń systemów. Wykonawca sporządza szczegółowy opis uszkodzeń wraz ze wskazaniem, które uszkodzenia dotyczą wad i usterek powstałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 14. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą osób posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje w tym: 1) na terenie Stadionu Miejskiego w zakresie systemów CCTV, za pomocą osoby/osób posiadającej/posiadających autoryzację w zakresie instalacji, konfiguracji, konserwacji i serwisowania systemów telewizji dozorowej IP bazującej na oprogramowaniu SeeTec 5 w wersji Enterprise wydaną przez krajowego dystrybutora lub producenta oprogramowania. 2) na pozostałych obiektach w zakresie systemów CCTV, za pomocą osób posiadających przeszkolenie w zakresie instalacji, konfiguracji, konserwacji i serwisowania systemów telewizji dozorowej analogowej, potwierdzonych odpowiednimi zaświadczeniami. 15. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonania usługi na poszczególnych obiektach przedstawić Zamawiającemu odpowiednie uprawnienia, o których mowa w ust. 14, osób za pomocą których będzie świadczył usługę na danym obiekcie. Do czasu przedstawienia dokumentów Zamawiający ma prawo odmówić wpuszczenia osób mających świadczyć usługi na obiekcie, co nie przesuwa umownego terminu wykonania usługi. 16. Wykonawca będzie świadczył usługę za pomocą własnego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, w tym między innymi narzędzi elektrycznych, podnośników, rusztowań. 17. Wykonawca podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia nie może wjeżdżać maszynami lub innym taborem na płytę boiska Stadionu Miejskiego i Narodowego Stadionu Rugby oraz musi uwzględnić maksymalne dopuszczalne obciążenie podłoża tj.: 1) 1t/m2 dla nabrzeży i falochronów przystani jachtowej Marina Gdynia, 2) 1t/m2 dla dróg na terenie Gdyńskiego Centrum Sportu, 3) 2,5 t/m2 dla dróg technicznych wokół boiska Narodowego Stadionu Rugby i Stadionu Miejskiego. 18. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed rozpoczęciem usług objętych przedmiotem zamówienia uzgodnić z Zamawiającym termin wykonywania prac, ze względu na to, że prace realizowane będą na terenie czynnych obiektów i wymagają nadzoru Zamawiającego, Wykonawca może wykonywać prace wyłącznie od pon.– sob. w godzinach 7.30 – 18.00. 19. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu poszczególnych czynności. 20. Czas przeprowadzenia usługi konserwacji i naprawy dla systemu CCTV na Stadionie Miejskim oraz na Narodowym Stadionie Rugby nie może przekroczyć 4 tygodni łącznie. Na pozostałych obiektach (Budynki Administracji, przystań jachtowa Marina Gdynia, Ośrodek Hipoterapii) czas ten nie może przekroczyć 2 tygodni łącznie. 21. Zamawiający udostępni Wykonawcy na czas wykonania usługi wszelkie pomieszczenia, które są niezbędne do przeprowadzenia prac konserwacyjnych i naprawczych, z tym zastrzeżeniem, że prace w nich prowadzone nie mogą kolidować z funkcjonowaniem obiektów. 22. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i awarie wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę. 23. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do powiadomienia Zamawiającego, o każdym stwierdzonym przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego, objętego przedmiotem zamówienia. 24. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennego harmonogramu prac. W harmonogramie Wykonawca wpisuje zakres wykonanej konserwacji i napraw, wykryte uszkodzenia oraz podjęte działania, rejestruje stany awaryjne i podejmowane działania. Przy każdej przeprowadzonej czynności osoba wykonująca czynności wpisuje datę oraz potwierdza ich wykonanie własnoręcznym podpisem. Wszelkie prace wykonane w ramach przedmiotu zamówienia będą potwierdzane w dziennym harmonogramie prowadzonym przez Wykonawcę, przez osobę(y) upoważnioną(e) przez Zamawiającego. 25. Wykonawca po każdej wykonanej konserwacji i naprawie systemu zgłosi Zamawiającemu zakończenie prac i przedstawi protokół sporządzony przez osobę/y posiadającą/e odpowiednie kwalifikacje wraz z dokumentami potwierdzającymi jej/ich uprawnienia do wykonywania danych czynności oraz przekaże Zamawiającemu dzienny harmonogram prac. 26. Przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiający uprawniony jest do kontroli wykonywania przez Wykonawcę usług objętych przedmiotem zamówienia. 27. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 28. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 29. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 30. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 31. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 32. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 33. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 34. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2, b) składa pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach