Przetargi.pl
KONSERWACJA I NAPRAWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ W DMW, ODDZIALE ZABEZPIECZENIA MARYNARKI WOJENNEJ ORAZ JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU

Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6265076 , fax. 058 6265076
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
    ul. Strażacka 2-8 2-8
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6265076, fax. 058 6265076
    REGON: 22047026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mwmps
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I NAPRAWA TECHNICZNYCH SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ W DMW, ODDZIALE ZABEZPIECZENIA MARYNARKI WOJENNEJ ORAZ JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, serwisowanie i naprawa technicznych systemów wspomagających ochronę obiektów (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Dowództwie Marynarki Wojennej RP, Oddziale Zabezpieczenia MW oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu. Zamówienie zostało podzielone na pięć części: Część I - Konserwacja, naprawy i serwisowanie SSWiN - Dowództwo MW RP Gdynia Część II - Konserwacja, naprawy i serwisowanie SKD - Dowództwo MW RP Gdynia Cześć III - Konserwacja, naprawy i serwisowanie SSWiN - Oddział Zabezpieczenia MW (obiekt Redłowo), Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego MW, Wojskowy Sąd Garnizonowy, Prokuratura Wojskowa, Pracownia Psychologiczna Gdańsk Oliwa Cześć IV - Konserwacja, naprawy i serwisowanie SKD - Oddział Zabezpieczenia MW. Cześć V - Konserwacja, naprawy i serwisowanie systemu TV-dozoru - Oddział Zabezpieczenia MW, Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego MW, Klub MW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503430001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - w szczególności w odniesieniu do wymogów ochrony informacji niejawnych, koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) b)posiadają wiedzę i doświadczenie - wykaz zawierający wykonanie przynajmniej TRZECH USŁUG (przez okres co najmniej 6 miesięcy) w zakresie naprawy i konserwacji technicznych systemów wspomagających ochronę (klasa SA3-SA4), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie - do każdej wykonanej usługi oddzielnie (np. REFERENCJE lub inne dokumenty) c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. f)złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ ; g)spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikację wymagania; 2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w dniu 03.02.2010r. wizji lokalnej. 3.Wykonawca musi zatrudniać pełnomocnika ochrony, posiadać kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną, stanowisko komputerowego uprawnionego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych do przetwarzania, wytwarzania informacji o klauzuli poufne lub wyższej. 4.Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona ww. czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 ustawy Pzp. 5.Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona (za zgodność) przez osoby uprawnione. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1 -10, art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą. 8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Zamawiający przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie traktuje jak spółki cywilne i konsorcja, tzn.: a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinien oddzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. VII niniejszej SIWZ. Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty zgodnie z pkt. XII 7 3) SIWZ. b)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. c)wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, mogą zostać wezwani do przedstawienia zamawiającemu stosownej umowy regulującej współpracę tych wykonawców w trakcie jego realizacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3. 2.Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS załącznik nr 4. 4.Ważna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) - na czas trwania umowy. 5. Oświadczenie potwierdzające zatrudnianie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Oświadczenie potwierdzające posiadanie kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z niejawną dokumentacją, stanowiska komputerowego uprawnionego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych do przetwarzania, wytwarzania informacji o klauzuli poufne lub wyższej załącznik nr 5. 6.Wykaz zawierający wykonanie przynajmniej TRZECH USŁUG (przez okres co najmniej 6 miesięcy) w zakresie naprawy i konserwacji technicznych systemów wspomagających ochronę (klasa SA3-SA4), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia został wykonany należycie - do każdej wykonanej usługi oddzielnie (np. REFERENCJE lub inne dokumenty) załącznik nr 7. 7.Formularz uczestnictwa w wizji lokalnej podpisany przez przedstawiciela firmy wraz z wymaganymi dokumentami w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej załącznik nr 8. 8.Zaakceptowana Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego załącznik nr 9. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, żąda on przedłożenia n/w dokumentów: 9.Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem. Wykaz musi być wykonany według druku stanowiącego załącznik nr 6: a)licencji pracownika zabezpieczenia technicznego ( I-st. dla instalatorów, II-st. dla projektantów i osób nadzorujących) b)poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE dla projektantów i osób nadzorujących oraz o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE dla instalatorów na cały czas trwania umowy, wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2005 Nr 196 poz. 91631 z późn. zm.), w obiektach Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego MW i Prokuraturze o klauzuli co najmniej POUFNE. c)zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, d)świadectwa ukończenia kursów odpowiednio w zakresie instalowania, konserwacji i/lub projektowania systemów alarmowych w klasie SA-4, 10.Formularz ofertowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 11.Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach