Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW 1906 Wałcz

Jednostka Wojskowa 1906 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-601 Wałcz, ul. Ciasna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2502184 , fax. 067 2502184, 2502971
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1906
    ul. Ciasna 7 7
    78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2502184, fax. 067 2502184, 2502971
    REGON: 33103004500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w JW 1906 Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w obiektach należących i będących na zaopatrywaniu JW. 1906 w następujących miejscowościach: Oleszno, Cybowo, Mosty, Glewice, Darłowo, Wałcz, Piła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b) posiadają ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; c) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia o klauzuli minimum TAJNE 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli: a) zatrudniają minimum 2 pracowników przewidzianych do wykonywania konserwacji z uprawnieniami (poświadczeń bezpieczeństwa osobowego związanych z dostępem do informacji o klauzuli Poufne , oraz licencji pracowników zabezpieczenia technicznego II stopnia) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1-4 jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : I. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; c) Kserokopia Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykaz osób (zał nr 4), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia: 1) kserokopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE ( w stosunku do pracowników konserwujących i serwisujących przedmiotowe systemy oraz w stosunku do pracowników mających wgląd i wykonujących dokumentację techniczną); 2) kserokopia aktualnych licencji pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia II Oświadczeń: oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 3 III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), IV. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt1 , ust. II pkt. 1 ppkt. a oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. II pkt a,b, c 2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania),wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, b) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, c) umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy 3. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów, o których mowa w ust.II pkt 1 lit. a, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o których mowa w ust. 1) pkt a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których, mowa w ust. 1) pkt b, c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach