Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2011-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - Nr 3/11/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawę awaryjną elektronicznych systemów zabezpieczeń, a także zakup niezbędnych materiałów i części w celu wykonania ich naprawy, w zakresie: 1 systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 2 systemu telewizji przemysłowej (STVP), 3 systemu kontroli dostępu (SKD) w obiektach Zamawiającego: a w m. Puławy - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 93 b w m. Biała Podlaska - którego użytkownikiem jest Wojskowa Komenda Uzupełnień, 21-500 Biała Podlaska, ul. Al. 1000-lecia 28 c w m. Dęblin - którego użytkownikiem jest JW. 3248, 08-530 Dęblin, ul. Saperów 5 d w m. Dęblin - Lotnisko- użytkownikami systemów ochrony technicznej, zainstalowanych w obiektach objętych umową są: 4 Skrzydło Lotnictwa Szkolnego (JW. 4461) 41 Baza Lotnictwa Szkolnego (JW. 4929) Szkoła Podoficerska Sił Powietrznych Centrum Szkolenia Inżynieryjno-Lotniczego 5 Wojskowy Oddział Gospodarczy (JW. 4219) Sektor Zabezpieczenia Teleinformatycznego 2. Zakres prac: A. Zespół czynności zapewniających utrzymanie wszystkich systemów i urządzeń alarmowych zainstalowanych w obiektach wymienionych w pkt. 1 i wyspecyfikowanych w pkt. 3 w pełnej gotowości do pracy oraz zapewnienie warunków ich użytkowania określonych w przepisach technicznych poprzez usuwanie niesprawności, a także czyszczenie, smarowanie, regulowanie oraz dostrajanie parametrów eksploatacyjno-technicznych. B. Prace konserwacyjne wykonywane będą raz na kwartał 2011 roku: - I - do 30.03.2011r. - przegląd roczny, wykonany w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy - II - do 30.06.2011r. - III - do 30.09.2011r. - IV - do 5.12.2011r. Konserwacja i naprawa systemów, o których mowa w pkt 1 obejmuje czynności: - okresową kontrolę i konserwację systemów: alarmowego, kontroli dostępu, telewizji przemysłowej zwanych dalej systemami zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004, 2010 ; - całodobową gotowość Wykonawcy do utrzymania sprawności systemów; - bieżące usuwanie usterek oraz awarii wynikłych w toku pracy systemów; - informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania remontów bądź modernizacji systemów w celu usprawnienia i poprawy niezawodności ich funkcjonowania - doradztwo w tym zakresie. Wykonywanie konserwacji systemów, o których mowa w pkt 1 obejmować będzie 4 (cztery) usługi. Pierwsza usługa zostanie wykonana w ciągu dwóch tygodni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować zakres prac przeglądu rocznego określonego w Normie Obronnej NO-04-A004-8 pkt. 2.5.1 oraz dokona sprawdzenia urządzeń alarmowych będących po minimalnych okresach eksploatacji w celu określenia ich przydatności do dalszej rocznej eksploatacji i przedłużenia ich resursu. Druga usługa zostanie wykonana do dnia 30.06.2011r., trzecia usługa do 30.09.2011r. ostatnia usługa do dnia 05.12.2011r. Okresowa kontrola i konserwacja systemów, o której mowa w pkt. 1 obejmuje: - wykonanie 4 (czterech) usług konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu i systemu telewizji przemysłowej, w tym jedna obejmująca przegląd roczny, zgodnie z procedurami określonymi w NO-04-A004-8 odpowiednio pkt. 2.3 i 2.5; - pozostałe trzy konserwacje będą obejmowały procedury zgodne z NO-04-A004-8 pkt 2.3.1 i 2.5.1. Naprawa awaryjna, o której mowa w pkt 1 obejmuje: - zakup części niezbędnych do usunięcia awarii - wykonanie naprawy systemów poprzez przywrócenie sprawności wszystkich elementów, urządzeń i linii przesyłowych; - uruchomienie systemu oraz sprawdzenie poprawności działania; - zmiany w ukompletowaniu systemów (demontaż elementów, montaż dodatkowych elementów); C. Zakres prac obejmuje: a) Sprawdzanie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej; b) Sprawdzanie poprawności działania wszystkich elementów systemu (czujek, kamer, czytników, domofonów) łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; c) Kontrola zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; d) Sprawdzanie czy zasilacze główne i rezerwowe są sprawne; e) Sprawdzenie poprawności działania centrali alarmowej; f) Sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu przy współpracy z alarmowym centrum odbiorczym; g) Sprawdzanie poprawności działania sygnalizatora; h) Sprawdzenie czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; i) Sprawdzanie poprawności działania systemu kontroli dostępu przy braku zasilania; j) Sprawdzenie działania elementów systemu kontroli dostępu na wypadek ewakuacji; k) Sprawdzenie poprawności działania systemu telewizji przemysłowej; l) Sprawdzenie sprawności zapasowych źródeł zasilania; m) Naprawa uszkodzonych systemów alarmowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena brutto 1 roboczogodziny naprawy awaryjnej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach