Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
- Data zamieszczenia: 2012-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
ul. Silniki 1 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (61) 8548 611 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawa systemów alarmowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: ZADANIE NR 1 - Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu w Jednostce Wojskowej 1156 i Rejonowym Laboratorium MPS ul. Silniki 1, Poznań, kompleksie wojskowym 8652 w m. Borówiec oraz Ośrodku Szkoleniowym Sił Powietrznych w Kiekrzu przy ul. Rekreacyjnej 2. ZADANIE NR 2 - Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu w Jednostce Wojskowej 3091, ul. Kościuszki, Poznań, Jednostce Wojskowej 3950 w m. Babki, Jednostce Wojskowej 2823 w m. Babki i Rogalin, Jednostce Wojskowej 1517 ul. Składowa 10, Czerwieńsk, Jednostce Wojskowej 1950 ul. Racławicka 1, Leszno oraz Placówce Żandarmerii Wojskowej w Lesznie ul. Racławicka 1. ZADANIE NR 3 - Konserwacja śluz obrotowych w Jednostce Wojskowej 3950 w m. Babki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506600009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną