Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa systemów alarmowych

Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
    ul. 9 Maja
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa systemów alarmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w Jednostce Wojskowej 1158. 2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Miejscem realizacji zamówienia są obiekty wojskowe JW 1158 zlokalizowane w kompleksach wojskowych: - 3961, 3962 - Łask; - 6030 - Teodory; - 4585 - Wronowice. 2.2. Systemy muszą być konserwowane zgodnie z: - Normą Obronną NO-04-A004-8; - Polską Normą PN 93/E-08390. 2.3. Zakres robót obejmuje konserwację, naprawę, montaż i serwis: - Systemu sygnalizacji alarmowej i napadu; - Systemu telewizji dozorowej; - Systemu zarządzania i kontroli dostępu. 2.4. Konserwację należy wykonywać: - I konserwacja do 31.03.2012 r.; - II konserwacja do 30.06.2012 r.; - III konserwacja do 30.09.2012 r.; - III konserwacja do 31.12.2012 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utylizację wymienionych uszkodzonych elementów systemu alarmowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania obszaru na którym są zamontowane bariery mikrofalowe w stanie zapewniającym im prawidłową pracę. 5. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 7. Wszystkie koszty związane z usługą serwisu i konserwacji oraz naprawy systemów, wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 8. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów objętych konserwacją i serwisem w zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi usługa naprawy, oprócz kosztów za urządzenia podlegające wymianie. W takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji wyceny urządzeń uznanych za niesprawne podczas wykonywania prac konserwacyjnych. 9. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy systemów, wykonawca przedstawi zamawiającemu kosztorys elementów (osobie wyszczególnionej w umowie) niezbędnych do usprawnienia systemu do akceptacji. 10. Wykonawca udzieli dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą VAT po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 506600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN dla zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Referencje
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach