Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa stacji meteorologicznych , znaków zmiennej treści oraz kamer zlokalizowanych przy drogach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa stacji meteorologicznych , znaków zmiennej treści oraz kamer zlokalizowanych przy drogach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje konserwację i naprawę : - stacji meteorologicznych wraz z kamerami (13 szt. + 16 szt. ) na sieci dróg krajowych, - stacji meteorologicznych i współpracujących pogodowych znaków zmiennej treści ( 6 szt. + 11 szt.) na autostradzie A-4 , - stacji pomiaru ruchu i znaków zmiennej treści wizualizujących parametry ruchu ( 11 szt. + 22 szt. ) na autostradzie A-4 , - kamer ( 24 szt.) zlokalizowanych na autostradzie A-4 , na terenie woj. opolskiego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503126001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.500 zł ( słownie : siedem tysięcy pięćset złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp , 2. Spełniają n/w warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy : 2.1. Posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.2. Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej : - jednego zadania o wartości co najmniej 150.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu automatycznych drogowych stacji meteorologicznych posiadających możliwość przesyłania i wizualizacji podstawowych parametrów meteorologicznych i - jednego zadania o wartości co najmniej 150.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu znaków zmiennej treści wizualizujących parametry ruchu posiadających możliwość edytowania zadanego tekstu i symboli graficznych np. znaków drogowych lub - jednego zadania o wartości co najmniej 300.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu automatycznych drogowych stacji meteorologicznych i znaków zmiennej treści jak wyżej .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2.1. Oświadczenie finansowe zawierające informację o przychodach za ostatnie 3 lata obrotowe , potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zastanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów , na zasadzie : spełnia / nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną