Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 1804600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego poprzez wznowienie serwisu i wsparcia technicznego producentów sprzętu oraz wznowienie serwisu i wsparcia technicznego producentów oprogramowania i aktualizacji oprogramowania, oraz upgrade sprzętowy i programowy, instalację, konfigurację (łącznie z przeniesieniem aktualnych polityk bezpieczeństwa i wszystkich innych danych) oraz wpięcie w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego klastra niezawodnościowego dwóch urządzeń typu sprzętowy firewall ze wsparciem technicznym i aktualizacją oprogramowania do dnia 15.02.2018 r., a także usługi świadczenia ww. serwisów w siedzibie Zamawiającego przez Wykonawcę nw. części zamówienia, zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ oraz opisem warunków serwisu zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia portalu; Część 2 zamówienia - świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego systemu bezpieczeństwa sieci lokalnej i jej połączenia z Internetem. UWAGA: Najpóźniej w dniu zawarcia umowy (ale przed jej podpisaniem) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające autoryzację producentów sprzętu i oprogramowania do świadczenia usług serwisowych dla wszystkich urządzeń i oprogramowania wymienionych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej - w Załączniku nr 1 do SIWZ (w przypadku zatrudnienia do świadczenia ww. usług Podwykonawcy – muszą być to dokumenty potwierdzające ww. autoryzację tego Podwykonawcy). 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy), osobę/osoby posiadającą/-ce odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie do wykonania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Część 1 zamówienia 1) Konserwacja i naprawa serwerów i innych urządzeń firmy SUN/ORACLE wraz z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 2) Konserwacja i naprawa macierzy dyskowej FC firmy NetApp, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzenia i jego oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 3) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi przełączników sieci SAN - firmy Brocade, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); Część 2 zamówienia 1) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra routerów BGP firmy Juniper, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 2) Instalacja i konfiguracja, łącznie z migracją polityk bezpieczeństwa i wszelkich innych niezbędnych danych, a także konserwacja i naprawa upgrade’owanej wersji klastra urządzeń FireWall wraz oprogramowaniem oraz wraz z dedykowanym oprogramowaniem zarządzającym firmy CheckPoint posiadanym przez Zamawiającego, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 3) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra urządzeń IPS firmy McAfee (zapobiegających włamaniom do sieci Ethernet) wraz z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 4) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra urządzeń ochrony dostępu do Internetu (Forcepoint TRITON AP-WEB antywirus, antimalware), łącznie z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 5) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra urządzeń ochrony poczty elektronicznej (Forcepoint TRITON AP-EMAIL antywirus, antyspam), łącznie z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 6) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra urządzeń równoważących ruch sieciowy (Application Load Balancing) firmy F5, łącznie z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 7) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi urządzeń aktywnych firmy Juniper sieci lokalnej Zamawiającego, łącznie z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w Załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); 8) Konserwacja i naprawa wraz z czynnościami konfiguracyjnymi klastra urządzeń aplikacyjnego FireWalla Web i FireWalla baz danych firmy IMPERVA, łącznie z ich oprogramowaniem, utrzymywanie niezbędnych kontaktów z producentem, świadczenie usług wsparcia technicznego dotyczącego ww. urządzeń i ich oprogramowania (zgodnie z pełnym, szczegółowym zakresem wymaganych czynności, określonym w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ); których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 5. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.” 6. Zasady przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) Wykonawca w dniu zawarcia umowy złoży dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby/osób wykonującej/cych czynności określone w pkt. 4, tj.: a) pisemne oświadczenia Wykonawcy/Podwykonawcy i/lub pisemne oświadczenia pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę/Podwykonawcę potwierdzające, że pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. poz. 2008 ze zm.) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; b) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z osobą/osobami wykonującą/cymi czynności wymienione w pkt 4. Przedkładane umowy powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (m.in. imion, nazwisk, adresów, nr PESEL itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osoby/osób wykonującej/cych wskazane czynności przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez: a) wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń; b) wezwanie do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne Części zamówienia: Dla Części 1 – 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł); Dla Części 2 – 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, Bank PEKAO S.A., Oddział w Warszawie, ul. Jasna 1, nr konta: 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963 z dopiskiem „wadium do przetargu na konserwację i naprawę sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego – Część ….”. Wadium wniesione w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach