Przetargi.pl
konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawa tonerów do kserokopiarek, z dopuszczeniem składania ofert częściowych

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 058 3458235
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 058 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz dostawa tonerów do kserokopiarek, z dopuszczeniem składania ofert częściowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (łącznie z dostawą tonerów) i części zamiennych do kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych.
    Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek Mita muszą spełniać następujące wymagania:
    a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
    b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
    c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
    d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
    e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
    - jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
    - wydajność- zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
    f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
    g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
    h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
    i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
    Całkowita ilość drukarek do konserwacji - 48 szt.
    Planowana ilość tonerów - 526 szt.
    Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji
    1) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
    - dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
    - demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
    - czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
    - czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
    - czyszczenie zespołu optyki,
    - czyszczenie kaset papieru,
    - czyszczenie drogi transportu papieru,
    - czyszczenie napędu głównego,
    - czyszczenie sekcji grzejnej,
    - czyszczenie sekcji pobierania papieru,
    - demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
    - sprawdzenie działania kserokopiarki,
    - regulacja jakości kopii.
    2) Naprawa obejmuje następujące czynności:
    a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 4),
    b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 4),
    c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
    d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
    3) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje: tonery.
    4) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
    - bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
    - developer,
    - lampę skanera
    - wałek utrwalający grzejny,
    - wałek teflonowy grzejny,
    - wałek dociskowy dolny,
    - tuleję wałka utrawalajacego grzejnego,
    - tuleję wałka teflonowego grzejnego,
    - zespół przeglądowy,
    - zespół wywołania,
    - zespół utrwalania
    5) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 1), 2) i 4) w OKREŚLENIU PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
    W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 1), 2) i 4) w OKREŚLENIU PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA - (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia.
    Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
    1. Konserwacja i naprawy realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscach przez niego wskazanych w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
    2. Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej sprzętu, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki.
    3. Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy czynności napraw i ekspertyz opłacalności naprawy sprzętu, oprócz elementów przedstawionych w ofercie (formularzach cenowych).
    4. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia natychmiast po ich ustaniu.
    5. Naprawy wykonane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu zgłoszenia. Jeżeli czas naprawy miałby być dłuższy niż 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego o zbliżonych parametrach.
    6. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ekspertyzy - wyceny, w przypadku gdy:
    - całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy 250 zł, wówczas naprawa zostanie zlecona Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego,
    - zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia,
    - przeprowadzenie naprawy lub konserwacji spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego.
    7. Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem prac konserwacyjnych i napraw.
    8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów w w/w sprzęcie.
    Miejsce zainstalowania kserokopiarek, ich typ i ilość w danej jednostce organizacyjnej
    1. Budynek A ul. Partyzantów 74
    - Panasonic DP 1810 - 3 szt.
    - Mita DC 1560 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    - Sharp Max - 3 szt.
    2) Budynek B ul. Partyzantów 74
    - Mita KM 1620 - 5 szt.
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    - Canon 6512 - 1 szt.
    3) Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1
    - Canon 6512 - 1 szt.
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 2 szt.
    - Kyocera Mita KM 1650 - 1 szt.
    4) Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6
    - Konica Minolta Bishub C350- 1 szt.
    - Minolta Di 1611 - 1 szt.
    5) BOM - 1 ul. Sienna 6
    - Mita DC 1860 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    7) BOM - 2 ul. Zielona 8/9
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    - Canon 6512 - 1 szt.
    8) BOM - 3 ul. Słomiana 2
    - Mita DC 1560 - 1 szt.
    - Canon 6512 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    9) BOM - 4 Trakt Św. Wojciecha 167
    - Canon 6512 - 1 szt.
    - Panasonic FP 7713 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    10) BOM - 5 ul. Kartuska 175
    - Canon 6512 - 1 szt.
    - Panasonic FP 7713 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    11) BOM - 6 ul. Batorego 12
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    - Canon 6512 - 1 szt.
    12) BOM - 7 ul. Mierosławskiego 9A
    - Canon 6220 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    13) BOM - 8 ul. Śniadeckich 12
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
    14) BOM - 9 ul. Na Zaspę 31
    - Kyocera Mita KM 1560 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    15) BOM - 10 ul. Modrzewskiego 2A
    - Kyocera Mita DC 1860 - 1 szt.
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    15) BOM - 11 ul. Mściwoja II 44
    - Kyocera Mita KM 1620 - 1 szt.
    16) BOM - 12 ul. Lecha 1
    - Canon 6512 - 1 szt.
    - Konica Minolta Di 1611 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 200,00 ZŁ, W TYM: Zadanie 1 - 300,00 zł Zadanie 2 - 1 600,00 zł Zadanie 3 - 1 300,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
    - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    - udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
    - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
    - posiadać na terenie Trójmiasta co najmniej jeden punkt serwisowy

    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług i dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom i dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi i dostawy zostały wykonane należycie.
    Wykaz musi zawierać minimum:
    Dla zadania 1i /lub 2 i /lub 3
    - 1 usługę polegającą na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości netto minimum 20 000,00 zł w ciągu roku.
    - 1 dostawę polegającą na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości netto minimum 10 000,00 zł w ciągu roku.
    poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi i dostawy te zostały wykonane należycie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
    Potencjału kadrowego - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Wymagane jest wykazanie 1 osoby na stanowisku serwisanta.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
    Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
    - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
    - Złożyć Formularze cenowe zadanie 1, 2, 3, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena (suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach