Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych KONICA, RICOH, KYOCERA, MINOLTA, SHARP, CANON, TOSHIBA, RX (XEROX), HP, INFOTEC, BROTHER, REX ROTARY, użytkowanych w obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości 162
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5648608 , fax. 22 5648608
  • Data zamieszczenia: 2013-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5648608, fax. 22 5648608
    REGON: 00000150200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych KONICA, RICOH, KYOCERA, MINOLTA, SHARP, CANON, TOSHIBA, RX (XEROX), HP, INFOTEC, BROTHER, REX ROTARY, użytkowanych w obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych KONICA, RICOH, KYOCERA, MINOLTA, SHARP, CANON, TOSHIBA, RX (XEROX), HP, INFOTEC, BROTHER, REX ROTARY, użytkowanych w obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, wyszczególnionych w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ, zwanych dalej urządzeniami, obejmuje w szczególności: a) przeglądy okresowe, b) regulacje niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, c) naprawy urządzeń, d) utrzymywanie stałej jakości kopii, e) dostawy i wymianę uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia, f) dostawy i wymianę zużytych części, g) czyszczenie urządzeń, h) wymianę i dostawę tonerów, i) konserwację urządzeń, j) pomoc telefoniczną z zakresu obsługi urządzenia, k) transport urządzeń do i z serwisu, I) instalowanie urządzeń u użytkownika po wykonanej usłudze, m) dojazd do obiektów Zamawiającego, n) inne czynności konieczne dla właściwego wykonania konserwacji i naprawy urządzeń wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym: zszywki). 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu do użytkowania 68 dodatkowych urządzeń czarnobiałych oraz 5 urządzeń kolorowych, które nie są własnością Zamawiającego, wg wykazu w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w celu użytkowania przez Zamawiającego, na podstawie pisemnych zamówień Zamawiającego, urządzeń o odpowiednich parametrach technicznych, w ilości nie przekraczającej 3 sztuk w czasie trwania umowy. Decyzję dotyczącą wstawienia urządzenia do danej jednostki podejmuje ze strony Zamawiającego Kierownik Działu Pomocy Użytkownikom lub osoba przez niego upoważniona. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów z tytułu wstawienia urządzenia. Wykonawca w terminie 7 dni od dostarczenia urządzenia przyłączy wstawione urządzenie do sieci Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dodatkowego urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu na okres nie dłuższy niż 7 dni, w przypadku zaistnienia sytuacji wymagającej wykonania jednorazowo dużej ilości kopii (maksymalnie do 2 takich sytuacji w czasie trwania umowy, przy każdorazowym obciążeniu urządzenia maksymalnie do 70 tysięcy kopii). Zamawiający każdorazowo dokona pisemnego zgłoszenia, co najmniej na 7 dni przed planowaną datą wstawienia urządzenia. Urządzenie powinno spełniać parametry techniczne zgodne z Typem 7, opisanym szczegółowo w załączniku nr 1 z zastrzeżeniem, że musi być to urządzenie sprawne, ale nie koniecznie fabrycznie nowe. Urządzenie wstawiane na zasadach opisanych w niniejszym punkcie będzie objęte serwisem, o którym mowa w punkcie 1 niniejszego opisu zamówienia. Czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia nie przekroczy 1 godziny, a przywrócenie sprawności urządzenia będzie dokonywane w przeciągu 3 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia. Zgłoszenia awarii będą dokonywane telefonicznie na uprzednio wskazany przez Wykonawcę numer telefonu. Wynagrodzenie za usługę opisaną w niniejszym ust. obliczane będzie zgodnie z zapisem w § 5 ust. 1 umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach