Przetargi.pl
Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-510 Kielce, ul. Piotrkowska 27
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3677100 , fax. 041 3677391
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Kielcach
    ul. Piotrkowska 27 27
    25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3677100, fax. 041 3677391
    REGON: 00001775600467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek będących na wyposażeniu Oddziału ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych. 2. Wielkość i zakres zamówienia: Postępowanie o wartości poniżej 133.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 600,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz: 1) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną usługę (umowę), której przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej 4 sztuk kserokopiarek firmy Sharp; 2) posiadają autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub złożą oświadczenie, iż wstępują w prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp wynikające z karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, ustawy Kodeks Cywilny oraz instrukcji obsługi urządzeń. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zrealizowanych należycie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług (umów), których przedmiotem było prowadzenie przez okres co najmniej jednego roku serwisu technicznego gwarancyjnego lub pogwarancyjnego co najmniej 4 sztuk kserokopiarek firmy Sharp; z podaniem nazwy i siedziby zleceniodawcy, terminu realizacji usługi, nazwy oraz liczby urządzeń objętych serwisem (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie np. referencje. 4) oświadczenie wykonawcy, iż posiada autoryzację gwaranta - firmy Sharp lub przejmie prawa i obowiązki gwaranta kserokopiarek Sharp zgodnie z kartą gwarancyjną ww urządzeń, ustawą Kodeks Cywilny oraz instrukcją obsługi kserokopiarek (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: brak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach