Przetargi.pl
KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Kasztanowa 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7339253 , fax. 44 7339252
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Kasztanowa 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 7339253, fax. 44 7339252
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1) Demontaż elementów świetlnych z ich posegregowaniem, naprawą uszkodzonych i dostarczeniem do miejsca składowania wskazanego przez Zamawiającego w ilości - 1453 elementów, 2) Montaż elementów świetlnych w ilości - 1453 elementów, 3) Utrzymanie, konserwację elementów świetlnych tj. wymianę spalonych żarówek, wymiana uszkodzonych przewodów zasilających elementy świetlne, zabezpieczeń, mocowań w ilości - 1453 elementów, itp. 1. Koszty materiałów wykorzystanych do wykonania prac oraz sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych umową ponosi Wykonawca . 2. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i utylizacją odpadów ponosi w całości Wykonawca. 3. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym dokładny termin montażu i demontażu iluminacji świetlnych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić całodobowy system przyjmowania zgłoszeń w sprawie nieprawidłowego funkcjonowania iluminacji świetlnych. Zgłoszenia przyjmowane będą pod nr tel. podanym przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek powiadomić pisemnie Zamawiającego o każdej zmianie numeru telefonu, w terminie 12 godzin od zmiany, a zmiana ta nie będzie traktowana jako zmiana umowy. 5. Wszelkie prace związane z konserwacją naprawą iluminacji świetlnych wykonywane będą zgodnie z: - wymogami dotyczącymi przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 6. Wykonawca usługi polegającej na: konserwacji i naprawie iluminacji świetlnych zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługę montażu i demontażu iluminacji świetlnych w terminach: a) montaż - od 01 do 05 grudnia 2015 r. - demontaż - od 20 do 25 stycznia 2016 r., b) montaż - od 01 do 05 grudnia 2016 r. - demontaż - od 20 do 25 stycznia 2017 r. 8. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać, konserwować, naprawiać elementy świetlne w okresie od 01 grudnia do 20 stycznia następnego roku, którego dotyczy usługa. II. ZASADY WYKONANIA PRAC: 1. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonania usługi są własnością Wykonawcy. Koszty związane z usuwaniem, składowaniem i utylizacją odpadów ponosi w całości Wykonawca. 2. Prace objęte umową, o których mowa w § 1 ust.2 pkt 3, Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie w czasie trwania umowy w sposób zapewniający prawidłowe działanie iluminacji świetlnych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował usługę objętą niniejszą umową niezgodnie z jej zapisami, bez należytej staranności, niezgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami BHP Zamawiający ma prawo: - nakazać Wykonawcy zaprzestanie wykonywania usługi, - odstąpić od umowy w całości lub części z winy Wykonawcy , - powierzyć poprawienie lub wykonanie prac objętych niniejszą umową innym podmiotom na koszt i ryzyko Wykonawcy, - potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy należności z tytułu kar umownych. III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac, za prawidłową organizację i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania prac oraz za zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu usługi. Prace będą prowadzone zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń i materiałów posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 2. Wykonawca zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 3. Wykonawca odpowiada za własne działania, uchybienia i zaniechania przy wykonywaniu zobowiązań, określonych niniejszą umową. 4. Wykonawca odpowiada za szkody i straty powstałe w pracach, materiałach i sprzęcie spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy podczas wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w wyniku zdarzeń losowych w czasie realizacji prac objętych umową oraz z tytułu odpowiedzialności cywilnej. 6. Wykonawca będzie utrzymywał teren prac w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel zawiązany z realizacją umowy. Po zakończeniu prac Wykonawca pozostawi cały teren prac w stanie czystym i nadającym się do użytkowania. 7. Niezależnie od obowiązku określonego w umowie w § 2 ust.2 Wykonawca zobowiązuje się do wymiany lub naprawy uszkodzonych iluminacji w ciągu 1 godz. od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie lub faksem. 8. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym dokładny termin montażu i demontażu iluminacji świetlnych. 9. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić całodobowy system przyjmowania zgłoszeń w sprawie nieprawidłowego funkcjonowania iluminacji świetlnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: KONSERWACJĘ I NAPRAWĘ ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO -ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium-piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach