Przetargi.pl
KONSERWACJA I MONITOROWANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU ORAZ KONSERWACJA I MONITOROWANIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARÓW ZAINSTALOWANYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ WE WŁOSZCZOWIE

Prokuratura Okręgowa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-352 Kielce, ul. Mickiewicza 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3649941, 3649974 , fax. 041 3649994
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Kielcach
    ul. Mickiewicza 7 7
    25-352 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3649941, 3649974, fax. 041 3649994
    REGON: 00000031300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA I MONITOROWANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI ALARMOWEJ WŁAMANIA I NAPADU ORAZ KONSERWACJA I MONITOROWANIE SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻARÓW ZAINSTALOWANYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ WE WŁOSZCZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest konserwacja i monitorowanie systemu sygnalizacji alarmowej włamania i napadu (w treści specyfikacji SSWiN) oraz konserwacja i monitorowanie systemów sygnalizacji pożaru (w treści specyfikacji SAP) zainstalowanych w Prokuraturze Rejonowej we Włoszczowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: a) koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie świadczenia usług konserwacji, instalacji, napraw systemów wykrywania włamania i napadu, b) koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie świadczenia usług monitorowania syste-mów wykrywania włamania i napadu, c) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia przez grupy szybkiego reagowania, d) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług instalatora izo-topowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali lub wykonują minimum dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na pod-stawie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ i przedłożonych wraz z ofertą; 2) Poszczególne warunki oceniane będą metodą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obo-wiązany jest dołączyć do oferty : 1) Oświadczenia, które można złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do za-warcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Za-mawiającego; c) oświadczenie, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienia osobiście, bez udziału podwykonawców lub z udziałem podwykonawców; 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz ofertowy: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (za-łącznik nr 4 SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć za-świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi je-go aktualność na dany dzień - (stan aktualny na dzień ..) przypadający na 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie świadczenia usług konserwacji, instalacji, napraw systemów wykrywania włamania i napadu, d) koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie świadczenia usług monitorowania syste-mów wykrywania włamania i napadu, e) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia przez grupy szybkiego reagowania, f) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie świadczenia usług instalatora izo-topowych czujek dymu wydane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki, g) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zał. nr 5), h) wykaz co najmniej dwóch usług dotyczących konserwacji i monitorowania systemu sygnalizacji alarmowej włamania i napadu oraz konserwacja i monitorowanie systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzający ich wykonanie lub wykonywanie z należytą starannością, i) w przypadku podmiotów występujących wspólnie jak również w przypadku podpisy-wania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowa-niu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, j) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, za-świadczenia i dokumenty składane z ofertą muszą obejmować wszystkich Wykonaw-ców; Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności go-spodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późniejszymi zmianami), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP). k) w przypadku, kiedy wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialności, a z odpisu właściwego rejestru nie wynika prawo do złożenia oferty cenowej przekraczającej dwukrotną wartość kapitału spółki, winien zło?żyć do oferty kopię uchwały wspólników w tym zakresie stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, l) w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną winni oni załączyć do oferty pełnomoc?nictwo, o którym mowa w ppkt. i) lub umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie uwzględniającej jako minimum po?niższe zagadnienie: - dokładne określenie stron tej umowy i ich upełnomocnionych przedstawicieli do za-warcia takiej umowy, - określenie celu wspólnych działań obejmujących złożenie oferty oraz realizację przed-miotu zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdej ze stron tej umowy, - oznaczenie okresu obowiązywania umowy jednakże okres ten nie może być krótszy niż czaso?okres realizacji przedmiotu zamówienia, - określenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego przez każdego uczest-nika tej umowy, - wskazanie podmiotu (strony umowy) jako lidera upełnomocnionego względem Zama-wiają?cego do reprezentowania wszystkich uczestników wraz z zakresem jego upraw-nień do takiej reprezentacji, - zapis zakazujący rozwiązania umowy w okresie realizacji zamówienia oraz zmiany stron tej umowy. W przypadku spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy spółki, niezależnie od wyciągu z rejestru poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich przedsiębiorców objętych tą umową. m) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza teryto-rium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b składają dokument lub doku-menty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające odpowiednio, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu, (oświadczenie nr 5) iii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; n) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit b za-stępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o) dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach