Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja systemów oświetlenia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie

"Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, ul. Pańska 81/83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6191043 , fax. 022 6700596
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Trasa Świętokrzyska" Sp. z o.o.
    ul. Pańska 81/83 81/83
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6191043, fax. 022 6700596
    REGON: 01268900900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trasa.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja systemów oświetlenia znajdujących się w zagłębieniu Wisłostrady w tunel drogowy w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna i zestawienie czynności konserwacyjno-serwisowych opracowane na podstawie specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na pełnienie funkcji operatora tunelu zagłębienia Wisłostrady udzielanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 206 000 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że: 1) posiada doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednego zamówienia o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, polegającego na konserwacji, remoncie lub eksploatacji systemu oświetlenia obiektu drogowego lub przemysłowego, 2) powierza kierowanie wykonywaniem zamówienia osobom posiadającym: a) uprawnienia do wykonywania czynności w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV. b) uprawnienia do nadzoru nad osobami wykonującymi prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (metoda 0/1). Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego w warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zamówień o wartości bez podatku VAT minimum 50.000 zł, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, polegających na konserwacji, remoncie lub eksploatacji systemu oświetlenia obiektu drogowego lub przemysłowego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada: a) świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające osoby kierujące czynnościami osób wykonujących prace w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV, b) świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do wykonywania czynnościami w zakresie montażu, kontroli i pomiarów urządzeń w obwodach elektrycznych do 1 kV. - względnie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 i z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.trasa.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach