Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08445 Osieck, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6857026 w. 14 , fax. 256 857 090
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Rynek 1
    08445 Osieck, woj. mazowieckie
    tel. 025 6857026 w. 14, fax. 256 857 090
    REGON: 54171800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja obiektów i urządzeń stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej, będących w użytkowaniu Gminy Osieck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Postanowienia ogólne. Przedmiotem zamówienia jest: a. Bezpośrednia eksploatacja urządzeń wodociągowych (ujęcie wody składające się na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego z 2 studni głębinowych, stacja uzdatniania wody w Osiecku, gminna sieć wodociągowa wraz z pompowniami w Czarnowcu i w Grabiance, przyłącza wodociągowe). b. Bezpośrednia eksploatacja urządzeń kanalizacji sanitarnej (Oczyszczalnia Ścieków Pogorzel, Oczyszczalnia ścieków w Augustówce, sieć kanalizacyjna w Osiecku, Pogorzeli, Grabiance i Augustówce, przepompownie ścieków, przyłącza kanalizacyjne). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych, obejmujących cały istniejący system wodno-kanalizacyjny wraz z oczyszczalnią ścieków Pogorzel (w Osiecku), oczyszczalnią ścieków w Augustówce i stacją uzdatniania wody w Osiecku. 2)Przyjęcie do eksploatacji środków trwałych wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji umowy wynikającej z niniejszego zamówienia. 3)Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodno-ściekowej, w szczególności ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy POŚ, ustawy Prawo Wodne, Rozporządzeń MŚ w sprawie: komunalnych osadów ściekowych, warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego 4)Oferent winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną działalnością. 5)Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych. 6)Zwrot powierzonego mienia, w stanie niepogorszonym, na zakończenie umowy, chyba że zużycie nastąpiło na skutek normalnej eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): kod CPV – 41.11.00.00-3 Woda pitna kod CPV – 65.11.10.00-4 Przesył wody pitnej kod CPV – 65.12.00.00-0 Obsługa zakładów oczyszczania wody kod CPV – 65.13.00.00-3 Obsługa stacji wody kod CPV – 90.48.10.00-2 Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków kod CPV – 90.48.00.00-5 Usługi gospodarki ściekowej Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: W ZAKRESIE EKSPLOATACJI I KONSERWACJI ZBIOROWYCH URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH: 1. Bezpośrednia obsługa istniejącej sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą i przyłączami. 2. Bezpośrednia obsługa ujęcia wody (studnie głębinowe, stacja uzdatniania wody, zbiorniki wody, zbiorniki wód popłucznych) STACJA UZDATNIANIA WODY W OSIECKU Stan prawny: KW 42065 (dz. ew. nr 1410/4) i KW SI1G/00038970/4 (dz. ew. nr 1409/9) Powierzchnia działki: 0,44 ha Wydajność max: 80 m3/h (1 400 m3/dobę) Gmina Osieck posiada ponad 80 km wybudowanej sieci wodociągowej (magistralnej i rozdzielczej) oraz ok. 1 200 szt. przyłączy wodociągowych. Produkcja wody (wyjście do sieci) od 1 stycznia 2016 r., do 30 października 2016 r. wyniosła wg wskazania wodomierza 131.300 m3, a sprzedaż wg wystawionych faktur 94.530 m3. a) całodobowa i bezawaryjna dostawa wody o parametrach dla wody pitnej określonych w obowiązujących przepisach oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń jakości wody od obowiązujących norm, b) utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym studni głębinowych, stacji uzdatniania wody i przepompowni sieciowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. c) utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym urządzeń wodociągowych, w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie uszkodzonej armatury i drobnego wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych wodomierzy, nawiertek, zasuw, hydrantów, d) eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, dla zapewnienia potrzeb odbiorców, e) W odniesieniu do SUW wymagana jest codzienna (7 razy w tygodniu) wizyta na terenie stacji, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów produkcji wody. f) Przynajmniej 1 raz w miesiącu, w terminach wynikających z harmonogramu przygotowanego przez Zamawiającego – uruchomienie agregatu prądotwórczego. Paliwo do agregatu zapewnia na bieżąco Wykonawca. g) Wykonanie przeglądu agregatu prądotwórczego – w 2017 r. h) Wykonanie badań instalacji elektrycznej w SUW Osieck jak również w pompowniach sieciowych w Grabiance i w Czarnowcu – w 2017r. i) Założenie i prowadzenie, zgodnie z przepisami prawa i wymaganiami PPIS w Otwocku, Książki Eksploatacji obiektu i bieżące odnotowywanie wszelkich zdarzeń zarówno w obrębie obiektu jak również całej sieci wodociągowej. j) niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieci wodociągowej, k) niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, (Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu – do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w ciągu 12 godzin. Z chwilą, gdy przerwa w dostawie energii elektrycznej z sieci energetycznej przekracza 4 (cztery) godziny zasilanie energią elektryczną ujęcia wody, oczyszczalni ścieków z agregatów prądotwórczych.) l) likwidacja zastoin poprzez płukanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w razie konieczności, na podstawie zgłoszeń Zamawiającego jak również bezpośrednio Odbiorców wody, m) każdorazowe powiadamianie Odbiorców na zasadach przewidzianych w Regulaminie o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, n) w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie wody, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej dostawę w inny sposób (np. beczkowozy), o) kontrola legalności poboru wody, informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach i usuwanie nielegalnych poborów wody, p) kontrola legalności oraz instalowanie nowych lub wymiana legalizacyjna wodomierzy wraz z ich zaplombowaniem (wodomierze wraz z uszczelkami i plomby Zamawiającego). Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji wymiany po 350 szt. wodomierzy u Odbiorców, w 2017r., niezależnie od bieżących potrzeb wymiany wodomierzy. q) Prowadzenie ewidencji wszystkich hydrantów przeciwpożarowych na terenie Gminy Osieck oraz ich cyklicznych, systematycznych przeglądów. Zorganizowane przeglądy hydrantów w każdej miejscowości będą się odbywały przynajmniej jeden raz w roku i będą polegały na sprawdzeniu działania zamknięcia i otwarcia samego hydrantu i zasuwy odcinającej hydrant oraz przepłukaniu sieci, do uzyskania widocznej czystości wypływającej wody. Każdorazowe zaplombowanie hydrantu po jego użyciu; drut i plomby zapewnia Wykonawca na własny koszt. Wykonawca musi przewidzieć w ofercie koszt planowanej akcji naprawy i/lub wymiany do 20 szt. hydrantów uszkodzonych, wskazanych przez Zamawiającego, w uzgodnionym z nim terminie. r) usuwanie awarii wodociągu w zakresie eksploatacji na sieci wodociągowej i przyłączach wodociągowych, do pierwszego zaworu za wodomierzem głównym, s) bezpośrednie przyjmowanie zgłoszeń od Odbiorców i reagowanie na każde zgłoszenie, w zakresie odpowiedzialności Gminy (sieć + przyłącza wraz z zaworem za wodomierzem głównym), t) lokalizacja i odkrywanie zakrytych zasuw odcinających na sieci oraz na przyłączach i w razie konieczności uzupełnianie brakujących elementów – trzpieni do zasuw, skrzynek, tabliczek informacyjnych, słupków oznaczeniowych, pokryw betonowych. u) W zakresie estetyki wymienionych obiektów (SUW, pompownie sieciowe w Grabiance i Czarnowcu) należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy na terenie SUW i przepompowni na trasie wodociągu, co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. v) Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność oczyszczenia i stałego utrzymywania w czystości całej powierzchni drogi wewnętrznej wysypanej białym żwirem (od bramy wjazdowej przy ul. Lubelskiej, na wprost do budynku stacji i do obu studni głębinowych na terenie SUW Osieck. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie realizacji Umowy zmieni się ilość eksploatowanych studni głębinowych na terenie ujęcia wody SUW Osieck. Aktualnie Gmina Osieck eksploatuje 2 studnie głębinowe wykonane na przełomie lat 1978-1979. Z uwagi na ich wiek oraz udokumentowany - zły stan techniczny, konieczna jest budowa nowego/-ych otworów. Gmina Osieck posiada zatwierdzony Projekt robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego S3. W listopadzie b.r. zostało udzielone zlecenie na wykonanie tego otworu, a w dalszym czasie (w roku 2017) studnia S3 zostanie włączona do eksploatacji. W dalszej perspektywie, ale prawdopodobnie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający podejmie działania zmierzające do budowy kolejnego – czwartego otworu studziennego S4. Jednocześnie w zależności od warunków i potrzeb, z eksploatacji mogą być w tym okresie wyłączone i zlikwidowane obie dotychczasowe studnie - S1 i S2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić planowane działania Zamawiającego w tym zakresie oraz ich konsekwencje, w kalkulacji swojej oferty. W ZAKRESIE SIECI KANALIZACYJNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW: OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW Stan prawny: KW SI1G/00038969/4 (dz. ew. nr 1623), KW SI1G00059179/2 (dz. ew. nr 1625/1) Powierzchnia działki: ok. 0,4 ha Przepustowość: średniodobowa 150 m3/d maksymalna dobowa 200 m3/d Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest tzw. Kanał Osiecki a) bezpośrednia obsługa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Osieck wraz z urządzeniami: długość sieci na dzień ogłoszenia postępowania: – kanalizacja sanitarna w Osiecku: grawitacyjna (DN200 i DN250 PVC) 10,15 km, tłoczna (DN90 PE) 0,68 km, 2 szt. przepompowni ścieków, ok. 300 szt. przyłączy kanalizacyjnych, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Pogorzeli: grawitacyjna (DN200 PVC) 2.100,50 m, tłoczna (DN110 PE) - 2.220,00 m , 1 szt. przepompowni ścieków, ok. 100 szt. przyłączy kanalizacyjnych, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Grabiance: grawitacyjna (DN200 PVC) – 1807,50 m, tłoczna (DN140 PE) - 2.188,00 m , 1 szt. przepompowni ścieków, ok. 30 szt. przyłączy kanalizacyjnych, - kanalizacja sanitarna grawitacyjna w Augustówce - odcinek od pompowni P3 do Szkoły Podstawowej, wzdłuż ul. Osieckiej (DN200 PVC) – 906 m, tłoczna (DN125 PE) – 2.977 m, ok. 35 szt. przyłączy kanalizacyjnych, 1 szt. przepompowni ścieków, b) bezpośrednia obsługa zbudowanej w 2009 r. mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków Pogorzel, zlokalizowanej w miejscowości Osieck., według opracowanej przez firmę BIO-TECH Sp. z o.o. i załączonej Instrukcji Eksploatacji Oczyszczalni ścieków „BIO-PAK” typ KBA-100-1000, w tym m.in. codzienna obsługa pompowni ścieków surowych (usuwanie skratek z kraty koszowej, czyszczenie pomp, czyszczenie ścian i dna zbiornika), czyszczenie sita bębnowego, opróżnianie rury centralnej w reaktorze, bieżące, codzienne odwadnianie osadu nadmiernego w prasie (6 dni w tygodniu, bez niedzieli), magazynowanie osadu w kontenerach i jego systematyczny wywóz, sprzątanie i utrzymywanie w stałej czystości budynku oczyszczalni – ściany, posadzki, urządzenia, obiektów i całego terenu w granicach ogrodzenia oraz wylotu ścieków do Kanału Osieckiego, likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm jakości odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do OŚ Pogorzel wymagana jest codzienna (7 dni w tygodniu) wizyta na terenie oczyszczalni, sprawdzenie poprawności działania wszystkich urządzeń, wykonanie niezbędnych czynności obsługowych, odnotowanie i zapisanie parametrów oczyszczania ścieków. c) bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Augustówce, zapewniająca uzyskanie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z pozwoleniem wodno-prawnym: BZT5 – 25 mgO2/l, ChZT – 125 mgO2/l , zawiesina ogólna – 35 mg/l, oraz likwidacja przyczyn i skutków odchyleń od norm odprowadzanych ścieków. W odniesieniu do tego obiektu wymagana jest okresowa wizyta (1 raz w miesiącu) w oczyszczalni i sprawdzenie poprawności działania urządzeń. Wykonawca musi przewidzieć przeprowadzenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednorazowej akcję czyszczenia oczyszczalni (pompowni i reaktora) polegającej na opróżnieniu obu zbiorników ze ścieków, wyczyszczeniu urządzeniem ciśnieniowym myjącym wszystkich urządzeń i powierzchni, przewodów, wykonanie w razie potrzeby niezbędnych napraw instalacji, ponowne napełnienie zbiornika i uruchomienie oczyszczalni. d) Bieżąca eksploatacja przyobiektowej oczyszczalni ścieków przy budynku przedszkola w Sobienkach, od września 2017r. e) właściwe i zgodne z prawem zagospodarowanie odwodnionego na prasie osadu oraz odpadów powstających na oczyszczalniach. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania (z każdego dokonanego wywozu) Karty przekazania odpadu dla powstających w oczyszczalni osadów i odpadów ściekowych. Karty przekazania odpadu będą wymaganym przez Zamawiającego załącznikiem do wystawianych przez Wykonawcę comiesięcznych faktur za realizację usługi. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, oczekuje od Wykonawcy i będzie egzekwował, zgodną z Instrukcją Eksploatacji Oczyszczalni obsługę obiektu. Np. w zakresie gospodarki osadowej - codzienną kontrolę stężenia osadu czynnego w komorze osadu czynnego, codzienną kontrolę stężenia tlenu w reaktorze i podejmowanie odpowiednich do wyników kontroli działań. f) całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych i zbiorowych. g) bieżąca konserwacja i naprawa urządzeń kanalizacyjnych i wszystkich elementów urządzeń oczyszczalni ścieków, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość o stan techniczny wszystkich elementów oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej, studzienek kanalizacyjnych, oraz przepompowni ścieków. Wykonawca musi przewidzieć i skalkulować w cenie oferty koszt niezbędnych napraw urządzeń i instalacji – m.in. pomp ściekowych w pompowni, pomp osadu i flokulantu oraz sprężarki w instalacji odwadniania osadu (Podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii w ciągu – do 2,5 godzin od chwili zgłoszenia, usunięcie awarii w cg 12 godzin. W przypadku, gdyby czas trwania awarii sieci kanalizacji sanitarnej powodował brak możliwości odbioru ścieków, Wykonawca zapewni ich odbiór wozami asenizacyjnymi.) h) czyszczenie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w razie konieczności. i) systematyczne czyszczenie wszystkich przepompowni ścieków z osadów – co najmniej 1 raz na kwartał (lub w razie potrzeby) wg harmonogramu przedstawionego przez Zamawiającego. j) Bieżący - codzienny, monitoring pracy wszystkich pompowni ścieków na udostępnionej przez Zamawiającego (wraz z loginem i hasłem) stronie internetowej, obejmujący sprawdzenie prawidłowości i cykliczności pracy pomp, odnotowanych stanów alarmowych, poziomu ścieków itp. Bieżąca kontrola stanu pompowni i jej pracy ma być dla Wykonawcy sygnałem do podjęcia działań np. w celu wyjęcia i oczyszczenia pomp, wyczyszczenia zbiornika pompowni z nagromadzonych osadów stałych. k) kontrola legalności zrzutu ścieków i podłączeń do kanalizacji sanitarnej. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie 2-krotne przeprowadzenie, w porozumieniu i w terminie ustalonym z Zamawiającym, akcji zadymiania układu kanalizacyjnego, obejmującej całość sieci w miejscowościach Osieck, Pogorzel i Grabianka i Augustówka. l) bezzwłoczne usuwanie awarii na obiektach przepompowni ścieków, urządzeń kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków. Zamawiający ma tu na myśli konieczność niezwłocznego podjęcia działań przez Wykonawcę w celu doprowadzenia obiektów i urządzeń do stanu normalnej sprawności technicznej. m) utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych, a w szczególności bieżąca konserwacja urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów, wymiana uszkodzonych studni kanalizacyjnych, włazów ulicznych, bieżąca kontrola stanu technicznego, wykonanie przeglądu okresowego dmuchaw w roku 2017 i 2018, wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych jak np. olej, filtry, paski. n) W zakresie estetyki obiektów (OŚ Augustówka, OŚ Pogorzel, pompownie ścieków) należy uwzględnić m.in. wykaszanie trawy co najmniej 4 razy w roku, t.j. pierwsze do 15 maja, drugie do 30 czerwca, trzecie do 15 sierpnia i czwarte do 30 września, naprawę i konserwację ogrodzenia zewnętrznego, w tym bram i furtek, utrzymanie w czystości i porządku terenu, powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych, skarp nasypów. Zamawiający zwraca szczególną uwagę, na konieczność bieżącego utrzymania w czystości całej powierzchni zabrukowanej kostką na terenie oczyszczalni, która została przez Zamawiającego w roku 2015 oczyszczona z wszelkiej roślinności – traw i chwastów. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie fakt, że w trakcie realizacji Umowy ( w roku 2017) zwiększy się łączna długość sieci kanalizacyjnej (tłocznej i grawitacyjnej), liczba pompowni ścieków, a co za tym idzie łączna liczba dostawców ścieków (mieszkańcy Augustówki) oraz ilość ścieków dopływających do oczyszczalni. W związku z planowaną rozbudową zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej w Augustówce nastąpi również (w w/w okresie) rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Osiecku do przepustowości średniej dobowej 360 m3/d i maksymalnej 460 m3/d. Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie trudności jakie mogą pojawić się w trakcie eksploatacji oczyszczalni podczas jej rozbudowy (prace budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie) oraz eksploatację rozbudowanej oczyszczalni, z większą ilością urządzeń, wynikającą z obsługi również drugiego – nowego ciągu technologicznego oczyszczalni. Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym w miejscowości Augustówka wynosi: 1. Kanalizacja grawitacyjna DN200 PVC (sieć) 7 360 m, 2.Kanalizacja grawitacyjna DN160 PVC (przyłącza ok. 6 000 m 2. Kanalizacja tłoczna PE: DN 110 660 m, DN 90 1 426 m 3. Przepompownia ścieków 5 szt., 4. Przyłącza kanalizacyjne ok. 260 szt. PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATOWANYCH OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ. PONADTO WYKONAWCA ZOBOWIAZANY BĘDZIE DO: a) Wyznaczenia i wskazania Zamawiającemu z imienia i nazwiska osoby bezpośrednio wykonującej obowiązki Wykonawcy na terenie Gminy Osieck. Nie należy przez to rozumieć, że Zamawiający wymaga tylko 1 osoby zaangażowanej do realizacji przedmiotu umowy. b) Uczestniczenia w odbiorach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wybudowanych w trakcie realizacji umowy, uczestniczenia w określaniu warunków technicznych planowanych przyłączy oraz wykonywania odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych, c) Prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. książki eksploatacji obiektów – Stacji Uzdatniania Wody i OŚ Pogorzel d) Przyjęcia do eksploatacji nowych odcinków sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych związanych z przedmiotem zamówienia i na zasadach określonych w zamówieniu – w ramach rozbudowy infrastruktury, która odbywać się będzie staraniem i na koszt Właściciela, e) Przestrzegania zasad dobrych praktyk gospodarczych i ekologicznych, a także dbałości o unikanie konfliktu interesów, f) Informowania Inspektora ds. wodociągu i kanalizacji w Gminie Osieck o istotnych okolicznościach realizacji umowy, g) Umożliwienia Właścicielowi przeprowadzania kontroli stanu technicznego infrastruktury i przyjmowania wniosków i zaleceń odnoszących się do stanu powierzonego majątku, h) Zapewnienia należytego stanu sanitarnego wody zasilającej odbiorców i jakości ścieków odprowadzanych do wód powierzchniowych, i) Ponoszenia odpowiedzialności wobec sanitarno-ekologicznych służb państwowych sprawujących nadzór nad prawidłową pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych i oczyszczalni ścieków, j) Ponoszenia odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku klęsk żywiołowych, wyładowań atmosferycznych, współdziałanie na rzecz przywrócenia urządzeń do stanu pierwotnego, k) Uiszczania opłat i kar związanych z urządzeniami w przypadku przekroczenia norm określonych w właściwych przepisach, l) W przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym w związku z wykonywaniem prac związanych z urządzeniami wodociągowymi i urządzeniami kanalizacyjnymi, do których utrzymania zgodnie z umową dzierżawy zobowiązany jest Wykonawca, dopełnić obowiązków wynikających z przepisów o drogach publicznych własnym staraniem i na własny koszt. USŁUGA NIE OBEJMUJE: a) Opłat Marszałkowskich. b) Opłat z tytułu dozoru technicznego UDT. c) Ponoszenia kosztów energii elektrycznej zasilającej urządzenia w Oczyszczalniach i pompowniach ścieków oraz w stacji uzdatniania wody i pompowniach na sieci wodociągowej. d) Odczytywania stanów wodomierzy, poboru i rozliczania należnych opłat za dostarczoną wodę i wprowadzone ścieki. e) Wydawania warunków technicznych przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. f) Wykonywania wymaganych badań jakości wody i ścieków. g) Kosztów utrzymywania aktywności kart SIM w monitorowanych obiektach – OŚ, SUW, pompowniach. h) Kosztów zakupu nowych materiałów np. wodomierze, zawory, złączki, plomby, rury, i) Wymaganej sprawozdawczości wynikającej z Rozporządzenia MŚ w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia i innych danych oraz terminów i sposobów ich prezentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41110000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach