Przetargi.pl
Konserwacja i doraźne naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.

Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Sanatoryjna 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8565650 , fax. 033 8543825
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "Ustroń" S.A.
    ul. Sanatoryjna 1 1
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. (033) 8565650, fax. 033 8543825
    REGON: 00028815900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ustron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i doraźne naprawy urządzeń dźwigowych w obiektach Przedsiębiorstwa Uzdrowiskowego Ustroń S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje prowadzenie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych zgodnie z przepisami i normami technicznymi obowiązującymi w tym zakresie, a także wymianę w ramach konserwacji drobnych części oraz uczestnictwo w corocznych przeglądach i odbiorach z udziałem Dozoru Technicznego. Prace konserwacyjne i naprawcze powinny być wykonywane zgodne z obowiązującymi przepisami UDT: - ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j.Dz. U. Nr 122 poz.1321 z p. zm.), 2. Wszystkie prace w ramach konserwacji i napraw będą wykonywane przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania czynności naprawczych i konserwacyjnych urządzeń dźwigowych oraz posiadające przeszkolenie BHP. 3. Wykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności oraz dysponować personelem z odpowiednimi kwalifikacjami. 4. Wykonawca zapewnia całodobową obsługę serwisową oraz w przypadkach awaryjnych niezwłoczny przyjazd Pogotowia dźwigowego w celu uwolnienia osób znajdujących się w dźwigu, który uległ awarii. Wykonawca w przypadku nagłej awarii, powinien przystąpić do usunięcia awarii w czasie 1 godziny od otrzymania telefonicznego zawiadomienia o powstałej awarii. W razie wykrycia awarii w trakcie przeglądu konserwacyjnego Wykonawca powinien przystąpić niezwłocznie do jej usunięcia po uprzednim powiadomieniu przedstawiciela Zamawiającego. 5. Konserwacja dźwigów winna obejmować wykonywanie pomiarów ochronnych. 6. Konserwacje dźwigów potwierdzane będą wpisem do książek konserwacji i napraw z podaniem daty, zakresu konserwacji, numeru dźwigu, nazw wymienionych części i potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. W przypadku zlecania wykonywania i odbioru napraw będą spisywane protokoły zawierające wszelkie ustalenia (niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania naprawy) pomiędzy Stronami umowy. 8. W przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania prac nie objętych konserwacją, Wykonawca sporządzi kalkulację kosztorysową w oparciu o podaną stawkę roboczogodziny brutto, w której poda ceny części, które należy wymienić i po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego dokona naprawy. Akceptacja kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę wymaga formy pisemnej. 9. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczyć powinien wszelkie atesty na materiały i urządzenia, które zostaną lub zostały wymienione podczas dokonywania naprawy i konserwacji. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wykonaniu naprawy usunięciu wad uprzednio zakwestionowanych robót jako wadliwych. Na wszystkie wymienione i zamontowane części, elementy i urządzenia Wykonawca powinien udzielić pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż wynika to z okresu gwarancji ofertowej przez producenta danej części, elementu czy urządzenia. Okres gwarancji na wymienione urządzenia winien wynosić 24 miesiące. 10. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za szkody i straty spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań umownych. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich przebywających na terenie wykonywanych robót. 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania (miejsce realizacji zamówienia) oraz zdobył informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Narzut na materiały nie może być większy niż 10%. 16. Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: Personel - Wykonawca musi dysponować personelem, uprawnionym do prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem tzn. powinna zatrudniać, co najmniej 3 konserwatorów posiadających aktualne uprawnienia do wykonywania czynności naprawczych i konserwacyjnych następujących urządzeń dźwigowych: - dźwigi osobowe i towarowe, - platformy schodowe, - elektrowciągi, - wózki widłowe. Doświadczenie Wykonawcy, - aby Wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał co najmniej 3 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto (każde zamówienie z osobna) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości, co najmniej 22.000,00 zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu innych zamówień. Referencje - Wykonawca musi przedstawić referencje potwierdzające prace o wartości, co najmniej 90.000,00 zł brutto wymienione w oświadczeniu nr 2. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia, 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3) referencje - dokument, który potwierdzi fakt, iż usługi wymienione w załączniku nr 2 zostały zrealizowane z należytą starannością, 4) parafowany przez wykonawcę formularz postanowień umowy - załącznik nr 3, wraz z wykazem urządzeń dźwigowych stanowiącym załącznik nr 3a. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5) aktualny odpis z rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty zaopatrzenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ustron.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach