Przetargi.pl
Konserwacja i czyszczenie rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Sulęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7550700 , fax. 095 7550702
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Sulęcin
    ul. Daszyńskiego 49 49
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7550700, fax. 095 7550702
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i czyszczenie rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) Odbudowę rowu z odwozem mas ziemnych na śr.odl.15km 2) Odbudowę rowu (bez odwozu mas ziemnych) 3) Konserwację rowu przy gł. namułu 20cm z odwozem na śr.odl.15km 4) Konserwację rowu przy gł. namułu 20cm bez wywozu 5) Konserwację rowu przy gł. namułu 40cm z odwozem na śr.odl.15km 6) Konserwację rowu przy gł. namułu 40cm bez wywozu 7) Oczyszczenie przepustów śr.40, 60, 80,100cm - 50% zamulenia 8) Oczyszczenie przepustów śr.40, 60, 80,100cm - 75% zamulenia 9) Oczyszczenie przepustów śr.40, 60, 80,100cm - 100% zamulenia 10) Wykonanie przepustu betonowego o śr.40,60,80 i 100cm 11)Wykonanie przepustu z rur typu AROT o śr.40,60,80 i 100cm 12) Wykonanie przyczółków z darniny, kostki betonowej i kostki kamiennej 13) Wykonanie żelbetowych ścianek czołowych przepustu 14) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500mm z osadnikiem i syfonem 15) Wykonanie kolektora z rur PCV śr.160,200,250,315 i 400mm 16) Roboty rozbiórkowe (przepustów, ścianek czołowych, nawierzchni z kostki betonowej i mieszanki mineralno-asfaltowej, płytek betonowych, krawężnika oraz wywóz gruzu) 17) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, płytek betonowych, kostki kamiennej 18) Ułożenie krawężnika betonowego o wym.15x30cm na ławie betonowej 19) Ułożenie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych o wym.60x50x20cm na ławie betonowej gr.10 cm, ścieku z brukowca 16-20cm z kamienia łamanego, ścieku skarpowego trapezowego 20) Roboty ziemne 21) Wycinka krzaków na wys.2-3cm ponad gruntem -zagęszczenie małe, średnie i duże 22) Karczowanie krzaków - zagęszczenie małe, średnie i duże Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć min. 2 zadania o wartości min. 45 000,00 zł brutto każde zadanie w zakresie konserwacji i czyszczenia rowów przydrożnych. Wykazane usługi wykonawca świadczył w ramach generalnego wykonawstwa. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usług, tj. 2 zadania po 45 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadani doświadczenia zawodowego musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 60 000 ,000 zł. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł: D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; F. udzielą gwarancji 12 miesięcy na wykonane usługi. I. Wykonawca zapewni ciągłą dyspozycyjność i łączność (telefon i faks), ponieważ usługi dot. naprawy objęte zamówieniem będą realizowane w dwóch trybach: a) tryb awaryjny - maksymalny czas do rozpoczęcia ich realizacji - 5 godz. od chwili przyjęcia zlecenia, dokonanego przez Zamawiającego przy użyciu faksu. b) tryb podstawowy - zamówienia wg potrzeb - czas rozpoczęcia ich realizacji - 3 dni od przyjęcia pisemnego zlecenia od Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. J. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych poniżej:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej -zamówieniem; 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. D) Pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust .jw. A,C,D powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć min. 2 zadania o wartości min. 45 000,00 zł brutto każde zadanie w zakresie konserwacji i czyszczenia rowów przydrożnych. Wykazane usługi wykonawca świadczył w ramach generalnego wykonawstwa. (zał. nr 2 ); Wypełnić zał. DOŚWIACZENIE ZAWODOWE - dysponowanie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia (zał. nr 3 ) Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia; 4. Rodzaj powierzonych prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - należy wypełnić załącznik albo wpisać -NIE DOTYCZY (zał. nr 4); 5. Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać -NIE DOTYCZY- (zał. nr 5); 6- Wykaz stawek i narzutów (zał. nr 6) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł. Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 8- Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 9- Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 10- Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy - formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach