Przetargi.pl
Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń budynkowych systemu TRISTAR przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81364 Gdynia, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24
    81364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń budynkowych systemu TRISTAR przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń budynkowych systemu TRISTAR przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni celem utrzymania w sprawności instalacji, zabezpieczenia przed przyspieszonym zużyciem oraz zapewnienie ciągłości ich prawidłowego funkcjonowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz skroplin w pomieszczeniach Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni - CZĘŚĆ 1, 2) Konserwacja i bieżące utrzymanie systemu kontroli dostępu i systemu sygnalizacji włamania i napadu w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni - CZĘŚĆ 2, 3) Konserwacja i bieżące utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni - CZĘŚĆ 3, 4) Konserwacja i bieżące utrzymanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania gwarantowanego UPS w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni - CZĘŚĆ 4. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, zawierają następujące załączniki do siwz: a) Część 1 - Zestawienie urządzeń podlegających konserwacji – załącznik A1 do siwz - Dokumentacja projektowa – załącznik A2 do siwz - Instrukcje obsługi i DTR – załącznik A3 do siwz - Instrukcje konserwacji – załącznik A4 do siwz - Kary katalogowe i certyfikaty urządzeń – załącznik A5 do siwz - Zestawienie kart katalogowych i certyfikatów urządzeń – załącznik A6 do siwz - Wzór protokołu przeglądu konserwacyjnego – załącznik A7 do siwz - Specyfikacje techniczne części zamiennych – załącznik A8 do siwz - Formularz cenowy – wykaz czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek, części zamienne - załącznik 1a do siwz, - Wzór umowy – załącznik 10a do siwz b) Część 2 - Zestawienie urządzeń podlegających konserwacji – załącznik B1 do siwz, - Dokumentacja projektowa – załącznik B2 do siwz, - Instrukcje obsługi i DTR – załącznik B3 do siwz - Instrukcje konserwacji – załącznik B4 do siwz - Kary katalogowe i certyfikaty urządzeń – załącznik B5 do siwz - Zestawienie kart katalogowych i certyfikatów urządzeń – załącznik B6 do siwz - Wzór protokołu przeglądu konserwacyjnego – załącznik B7 do siwz - Specyfikacje techniczne części zamiennych – załącznik B8 do siwz - Formularz cenowy – wykaz czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek, części zamienne załącznik 1b do siwz, - Wzór umowy – załącznik 10b do siwz Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp załączniki B2, B3, B5, B6 i B8 dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego wyłącznie przedstawicielom Wykonawcy wyznaczonym do udziału w postępowaniu przetargowym. Celem zapoznania się z w/w załącznikami Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem zawierającym jego dane identyfikacyjne o ustalenie terminu udostępnienia dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca przed zapoznaniem się z w/w dokumentacją zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o zobowiązaniu się do zachowania w tajemnicy wszelkich pozyskanych informacji. c) Część 3 - Zestawienie urządzeń podlegających konserwacji – załącznik C1 do siwz - Dokumentacja projektowa – załącznik C2 do siwz - Instrukcje obsługi i DTR – załącznik C3 do siwz - Instrukcje konserwacji – załącznik C4 do siwz - Kary katalogowe i certyfikaty urządzeń – załącznik C5 do siwz - Zestawienie kart katalogowych i certyfikatów urządzeń – załącznik C6 do siwz - Wzór protokołu przeglądu konserwacyjnego – załącznik C7 do siwz - Specyfikacje techniczne części zamiennych – załącznik C8 do siwz - Formularz cenowy – wykaz czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek, części zamienne – załącznik 1c do siwz, - Wzór umowy – załącznik 10c do siwz d) Część 4 - Zestawienie elementów podlegających konserwacji – załącznik D1 do siwz - Dokumentacja projektowa – załącznik D2 do siwz - Instrukcje obsługi i DTR – załącznik D3 do siwz - Instrukcje konserwacji – załącznik D4 do siwz - Wzór protokołu przeglądu konserwacyjnego – załącznik D5 do siwz - Specyfikacje techniczne części zamiennych – załącznik D6 do siwz - Formularz cenowy – wykaz czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek, części zamienne – załącznik 1d do siwz, - Wzór umowy – załącznik 10d do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50712000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 – 500,00 zł Część 2 – 300,00 zł Część 3 – 260,00 zł Część 4 – 450,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularze cenowe, wg wzorów, stanowiących załączniki nr 1a / 1b / 1c / 1d do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach