Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu - Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, Za Dworcem 3a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2633434 , fax. 067 2635618
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu - Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
Za Dworcem 3a 3a
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 067 2633434, fax. 067 2635618
REGON: 63128080900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich RDW Złotów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich RDW Złotów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum dwóch pracowników, którzy posiadają świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. ust. 1, 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 44 Ustawy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz pracowników bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2., wraz z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (kserokopie dyplomów, uprawnień). Informacja musi zawierać dane na temat wskazanych osób potwierdzając spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców w SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.2, muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną