Przetargi.pl
Konserwacja i bieżąca eksploatacja systemów klimatyzacji i wentylacji w budynku Centrum Medycyny Nieinwazyjnej

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uck.pl/przetargi/konkursy.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i bieżąca eksploatacja systemów klimatyzacji i wentylacji w budynku Centrum Medycyny Nieinwazyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżąca eksploatacja systemów klimatyzacji i wentylacji w budynku Centrum Medycyny Nieinwazyjnej 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności wykonywanie przy użyciu własnych narzędzi usług w zakresie utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wymienionych w ZESTAWIENIU URZĄDZEŃ (załączniku nr 7 do SIWZ, załącznik nr 1 do umowy), w szczególności: a. Wykonywanie konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji i koniecznych w celu zapewnienia ich bezpiecznego użytkowania (zgodnie z zakresem prac i czynności konserwacyjnych systemów wentylacji i klimatyzacji, wymienionym w INSTRUKCJI UŻYTKOWANIA (załączniku nr 8 do SIWZ, załącznik nr 2 do umowy); b. Diagnozowanie i usuwanie (o ile nie podlegają one pod zgłoszenia gwarancyjne) nieprawidłowości w działaniu systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zgłaszanych przez bezpośredniego użytkownika (Kliniki zlokalizowane w Centrum Medycyny Nieinwazyjnej) c. Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek, awarii i nieprawidłowości w działaniu systemów klimatyzacji i wentylacji, które Zamawiający zgłosi do firmy Budimex jako gwarancyjne. d. Wydawanie na wniosek Zamawiającego orzeczeń technicznych dla systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; e. Pomiar wydatków powietrza systemów wentylacyjnych (wydatki w kanałach lub na kratkach wentylacyjnych) i w przypadku takiej potrzeby zrównoważenie sieci wentylacji na przepustnicach regulacyjnych. f. Ocena stanu czystości oraz mycie, czyszczenie i dezynfekcja kratek wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych oraz anemostatów zamontowanych na kanałach wentylacyjnych i ścianach budynków zlokalizowanych w Centrum Medycyny Nieinwazyjnej (wraz z obszarami sufitu wokół kratek wentylacyjnych) g. Udział w nadzorze przy pracach firm trzecich związanych z systemami wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanymi w Centrum Medycyny Nieinwazyjnej (np. okresowe czyszczenie przewodów wentylacyjnych) h. Zapewnienie materiałów eksploatacyjnych dla systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych wymienionych w ZESTAWIENIU URZĄDZEŃ (załączniku nr 7 do SIWZ, załączniku nr 1 do umowy) (płatne odrębną fakturą) i. Utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych; j. Dokonywanie stosownych wpisów w paszportach technicznych urządzeń, dokumentowanie przeprowadzonych czynności konserwacyjnych. k. Zapoznawanie bezpośredniego użytkownika ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu; l. Dysponowanie odpowiednią aparaturą pomiarową i naprawczą; m. Obsługa eksploatacyjna prowadzona będzie przez 7 dni w tygodniu w tym również w dni wolne i święta. W przypadku wystąpienia awarii, jeśli skutki towarzyszące awarii mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia pacjentów lub mienia szpitala (np. zalanie) reakcja serwisu musi być natychmiastowa (nie później niż 1,5 godziny od zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez użytkownika) (Zamawiający pod pojęciem reakcji serwisu na zgłoszenie rozumie przyjazd serwisu Wykonawcy do miejsca awarii i rozpoczęcie usuwania awarii) n. Reagowanie na telefoniczne i malowe zgłoszenia użytkowników dotyczące nieprawidłowości w pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, konieczności zmiany parametrów pracy urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych (za pośrednictwem BMS lub bezpośrednio) 3. Na zakup materiałów eksploatacyjnych Zamawiający rezerwuje kwotę: 100 000 zł netto. Kwota ta stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający ma prawo do ograniczenia zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy w następujących przypadkach: a. wyłączenia z zarządu Zamawiającego budynków, w których znajdują się systemy wentylacji i klimatyzacji serwisowane i konserwowane na podstawie umowy , b. wyburzenia lub wyłączenia z eksploatacji budynków znajdujących się w zarządzie Zamawiającego, w których znajdują się systemy wentylacji i klimatyzacji konserwowane na podstawie umowy, c. wystąpienia trwałej awarii systemów wentylacji i klimatyzacji konserwowanych na podstawie umowy, w której koszt zakupu części lub wymiany systemu przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. d. okresowego wyłączenia z eksploatacji poszczególnych systemów wentylacyjnych, wynikającego z prowadzenia prac remontowych w obrębie obszarów obsługiwanych przez dany system wentylacyjny. 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy PZP – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletny Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu podstawy z przypisanymi do tych osób czynnościami, które będzie wykonywać w ramach umowy o pracę, który stanowić będzie załącznik do umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy, wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 8. W sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu – może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, w celu weryfikacji czy osoby wskazane w Wykazie Pracowników są zatrudnione na umowę o pracę. 9. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 7 a powyżej. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem osób określonym w załączniku do umowy. 4) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: konserwacja urządzeń, przegląd urządzeń, naprawa urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 9800,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy PZP). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 71 1130 1121 0006 5499 6720 0009. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 2 lit b) – 2 lit d) wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał wadium wraz z ofertą. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny musi przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach