Przetargi.pl
Konserwacja fontann oraz zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 050658640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja fontann oraz zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji fontann i zdroju ulicznego, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części: 1) Część I – Konserwacja fontann i zdroju ulicznego zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku: a) 11 fontann zlokalizowanych: ul. Rynek Kościuszki, Skwer przy ul. Malmeda, Park im. Jadwigi Dziekońskiej, Park Stary im. Księcia Józefa Poniatowskiego, dwie fontanny na terenie Dziedzińca Wstępnego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni, cztery fontanny na terenie Salonu Ogrodowego Pałacu Branickich zasilane z jednej przepompowni, Skwer Świętego Konstantyna Wielkiego, cesarza, b) 1 zdrój uliczny (2 punktowy) zlokalizowany: ul. Rynek Kościuszki w Białymstoku. 2) Część II - Konserwacja fontanny zlokalizowanej w Parku Planty w Białymstoku. 2. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 3. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zapewni pogotowie eksploatacyjne we wszystkie dni tygodnia i gotowość do szybkiego przyjazdu na miejsce zdarzenia, w tym niedzielę i święta w czasie powyżej 1,5 godziny do 2 godzin* od momentu otrzymania zgłoszenia o zaistniałym zdarzeniu oraz przystąpi do usuwania awarii. 5. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii wymagających wymiany materiałów i urządzeń, o których mowa w pkt 2.2. (dot. Części I i Części II), w terminie powyżej 21 dni do 28 dni* od daty zlecenia przez Zamawiającego. Uwaga: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu przyjazdu na miejscu zdarzenia i przystąpienia do usuwania awarii oraz terminu usunięcia awarii wymagających wymiany materiałów i urządzeń, o których mowa w pkt 2.2, zgodnie z rozdz. XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) rozliczanych miesięcznym wynagrodzeniem ryczałtowym wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projektach umów, stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Uwaga: Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej (na własny koszt) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz dokument, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ – składa każdy z wykonawców; 2) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ, składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postepowaniu i niepodlegania wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - załącznika nr 6 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach