Przetargi.pl
Konserwacja dźwigów w SP CSK oraz usługi pogotowia dźwigowego.

Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 1a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5991705 , fax. 022 5991704
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny
    ul. Banacha 1a 1a
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5991705, fax. 022 5991704
    REGON: 00028897500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spcsk.amwaw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja dźwigów w SP CSK oraz usługi pogotowia dźwigowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja dźwigów w SP CSK oraz usługi pogotowia dźwigowego -łącznie 29 sztuk, szczegółowe informacje zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 580,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt i 00/100 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1, oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)dysponują co najmniej 2 osobami , posiadającymi odpowiednie uprawnienia lub zespołem osób z odpowiednimi uprawnieniami w szczególności : -posiadali uprawnienia dozoru technicznego na wykonanie konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w Kat.1 -posiadali uprawnienia SEP do 1 kV. b) wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał odpowiadającym swoim rodzajem co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 60 000.00 zł brutto każda o podobnym charakterze do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, należy je załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia powyższych warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: 2.1Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania w Polsce: 2.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy 2.1.2 Osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 5 do formularza oferty, będą posiadały wymagane uprawnienia: dozoru technicznego na wykonanie konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w Kat.1, oraz SEP do 1 kV.-do potwierdzenia kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.1.3 Wykaz wykonanych usług na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 4 do oferty Wykaz Usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.4. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia z art.24 ust.1 ustawy w formie dokumentu: OŚWIADCZENIE stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 1 DO FORMULARZA OFERTY 2.2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 2.2.1. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.2.2 Osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 5 do formularza oferty, będą posiadały wymagane uprawnienia: dozoru technicznego na wykonanie konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych w Kat.1, oraz SEP do 1 kV.-do potwierdzenia kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.2.3 Wykaz wykonanych usług na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 4 do oferty Wykaz Usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2.4 Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu o udzielenie zamówienia z art.24 ust.1 ustawy w formie dokumentu: OŚWIADCZENIE stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 1 DO FORMULARZA OFERTY. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2.2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Jeżeli Wykonawca , wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, dokumenty określone w pkt.2.1.1 do 2.1.3, i 2.2.1.do 2.2.3 , oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 Wykonawca składa również w odniesieniu do tych podmiotów. 5. O zamówienie mogą ubiegać się podmioty występujące wspólnie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie każdy z partnerów samodzielnie złoży dokumenty, o których mowa w pkt.2.1.1, oraz w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, a mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą odpowiednio: pkt. od 2.2.1 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 7. Dokument określony w punkcie 2.1.4 i 2.2.4 składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt usługi jednorazowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spcsk.amwaw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach