Przetargi.pl
Konserwacja dźwigów oraz platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Spółka z o.o. w Częstochowie

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3682461 , fax. 034 3682461, 3651290
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.
    ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24 24
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3682461, fax. 034 3682461, 3651290
    REGON: 15140560700010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja dźwigów oraz platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w budynkach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Spółka z o.o. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dźwigów oraz platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w zakresie i w sposób ustalony przez: 1) instrukcję konserwacji i obsługi elektrycznych dźwigów pionowych wydanych przez producenta, 2) dokumentację techniczno-ruchową oraz wytyczne producenta platform schodowych dla osób niepełnosprawnych, 3) przepisy Dozoru Technicznego DT-DE-88. 2. Wykonawca zapewnia: 1) usuwanie usterek polegających na naprawie lub wymianie uszkodzonych drobnych części tj. żarówki w oprawach oświetleniowych kabin, żarówki sygnalizacyjne, bezpieczniki, oporniki, kondensatory, diody do IA, układy R-C, oleje, smary, przyciski, pokrywy kaset przyzywowych, tuleje gumowe, gałki i korki drzwi, szybki w drzwiach wejściowych do kabiny, wkręty, zawleczki, nity, krótkie odcinki przewodów elektrycznych; 2) przeglądu zespołów i części platform dla niepełnosprawnych (m.in. oględziny reduktora z silnikiem, aparatury sterowej i styczkowej, stanu elementów toru jezdnego, sprawdzanie działania kontaktów bezpieczeństwa, ogranicznika prędkości i wyłączników krańcowych); 3) czyszczenie i smarowanie elementów platform (m.in. toru jezdnego, elementów ruchowych urządzenia); 4) dokonywanie regulacji układu napędowego, kontaktów bezpieczeństwa oraz elementów wchodzących w skład aparatury sterowej; 5) usuwanie usterek elektromechanicznych. 3. W ramach wykonywanych napraw wynikających z normalnego zużycia elementów dźwigów i platform schodowych będą wymieniane tylko te części i podzespoły, których koszt nie przekracza wartości kosztów miesięcznej konserwacji urządzenia. 4.Zakres prac konserwacyjnych platform schodowych dla osób niepełnosprawnych obejmuje również odcinek obwodu zasilającego od zabezpieczenia głównego obwodu platformy. 5. Konserwacja miesięczna obejmuje również całodobową pracę pogotowia awaryjnego obsługiwanego przez Wykonawcę. 6. O wszelkich zauważonych usterkach wykraczających poza zakres wyszczególnionych robót , jak również kwalifikujących dźwig do naprawy Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zleceniodawcy. 7. Naprawy spowodowane dewastacją, kradzieżą, umyślnym zniszczeniem dźwigu, platformy lub ich części i podzespołów będą wykonywane przez Wykonawcę po otrzymaniu od Zamawiającego odrębnego odpłatnego zlecenia. 8.Naprawa oraz wymiana podzespołów nie objętych zakresem robót ujętym w pkt 2, m.in. polegająca na remoncie dźwigu lub platformy dla niepełnosprawnych bądź ich części lub podzespołów wymaga udzielenia Wykonawcy odrębnego płatnego zlecenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach wykraczających poza zakres robót ujętych w pkt 2, jak również kwalifikujących dźwig lub platformę dla niepełnosprawnych do naprawy głównej ( modernizacji). 10.Zgłoszenia awarii będą dokonywane przez właściwy Oddział Eksploatacji, lokatorów oraz służby techniczne Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu alarmowego. 11. Zamawiający jest zobowiązany jest do: 1) unieruchomienia dźwigu i platformy dla niepełnosprawnych i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich w przypadku stwierdzenia stanu zagrożenia dla ludzi i mienia oraz powiadomienia o powyższym Wykonawcy; 2) zapewnienia Wykonawcy swobodnego dostępu do dźwigu i platformy z zachowaniem odpowiednich warunków BHP; 3) natychmiastowego informowania Wykonawcy o brakach w wyposażeniu dźwigu i platformy; 4) wyposażenia maszynowni dźwigu w sprzęt przeciwpożarowy; 5) zabezpieczenia odpowiedniego oświetlenia na dojściu do podszybia i maszynowni zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) zamknięcia i zabezpieczenia maszynowni i podszybia przed dostępem osób niepowołanych; 7) stałej dbałości o czystość kabiny, drzwi szybowych oraz wymiany wykładzin podłóg kabiny; 8) tałej dbałości o stan drzwi przedziałowych zabudowanych w dźwigach meblowych i zamykania ich na klucz, który powinna posiadać osoba upoważniona przez Zamawiającego; 9) przystąpienia do natychmiastowego usunięcia wody z podszybia oraz wysuszenie zalanych wodą instalacji elektrycznych w szybie, po każdorazowym powiadomieniu przez konserwatora; 10) natychmiastowego zgłoszenia reklamacji producentowi w przypadku uszkodzenia się dźwigu w okresie reklamacyjnym, po każdorazowym powiadomieniu przez przedstawiciela Wykonawcy; 11) zakazania usuwania śmieci i wody do szybu dźwigowego podczas zamiataniu oraz mycia klatek schodowych, gdyż może to spowodować m.in. zbocznikowanie łączników drzwi przystankowych, ruszenie dźwigu przy otwartych drzwiach przystankowych, a w konsekwencji może to być przyczyną wypadku. 12. Wykaz budynków z ilością dźwigów i platform schodowych zawiera załącznik nr 6 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w punkcie XIV SIWZ. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci: a) Oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub , b) Oryginału dokumentu będącego każdą inną formą wadium może zostać dostarczony przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert lub też może być załączony do oferty Wykonawcy. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, niepodlegającą przeniesieniu na osoby trzecie i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Z treści dokumentu załączonego do oferty winno wynikać nie budzące wątpliwości zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku gdy oferta Wykonawcy zostanie wybrana, a: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego o treści jak w załączniku nr 6 do specyfikacji i na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): a) nazwę i adres Zamawiającego, b) oznaczenie (numer) postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania (tytuł przetargu), d) termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach