Przetargi.pl
Konserwacja dwudziestu jeden dźwigów i dwóch ciągów schodowych znajdujących się w Kompleksie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicach: Dobra 56/66 (BUW), Dobra 72, Wybrzeże Kościuszkowskie 47

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja dwudziestu jeden dźwigów i dwóch ciągów schodowych znajdujących się w Kompleksie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicach: Dobra 56/66 (BUW), Dobra 72, Wybrzeże Kościuszkowskie 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dwudziestu jeden dźwigów i dwóch ciągów schodowych (schody ruchome), zwanych również urządzeniami, znajdujących się w Kompleksie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego przy ulicach: Dobra 56/66 (BUW), Dobra 72, Wybrzeże Kościuszkowskie 47 w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, w zakresie: 1) w budynku przy ul. Dobra 56/66 (BUW) w Warszawie - konserwacja dziewiętnastu dźwigów i dwóch ciągów schodowych, 2) w budynku przy ul. Dobra 72 w Warszawie - konserwacja jednego dźwigu, 3) w budynku przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 47 w Warszawie - konserwacja jednego dźwigu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 - Wykaz dźwigów i schodów ruchomych i w załączniku nr 2 - Opis techniczny dźwigów i schodów ruchomych, do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, która jest dostępna na stronie Zamawiajacego: www.uw.edu.pl 3. Wykonawca gwarantuje utrzymanie dźwigów i schodów ruchomych w ciągłym ruchu, a w szczególnie niezawodność i bezpieczeństwo ich funkcjonowania. 4. Do zadań Wykonawcy będzie należało: a) prowadzenie konserwacji dźwigów i schodów ruchomych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz instrukcją producenta, b) dostarczenie i wymiana środków smarujących (nie dotyczy wymiany oleju w urządzeniach), c) utrzymanie instalacji elektrycznych, hydraulicznych dźwigów i schodów ruchomych oraz pomieszczeń technicznych dźwigów (maszynownie, podszybia) w czystości, d) wpisywanie do książek konserwacji dźwigów i schodów ruchomych wszelkich wykonywanych czynności konserwacyjnych i naprawczych, e) aktualizacja w dokumentacji technicznej, wynikająca z wprowadzonych zmian w funkcjonowaniu oraz wprowadzonych zmian materiałowych, tj. elementów zastępczych i nowych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do: a) odpłatnych napraw, dostawy i wymian podzespołów dźwigów i schodów ruchomych, wynikających z naturalnego zużycia, b) odpłatnej regeneracji płyt sterowych, o ile to będzie technicznie możliwe i ekonomicznie uzasadnione, c) odpłatnych napraw spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem dźwigów lub schodów ruchomych. 6. Wszystkie czynności określone w pkt. 5 będą wykonywane przez Wykonawcę na podstawie odpłatnego zlecenia Zamawiającego. Koszt naprawy zostanie określony w ofercie, która po akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia faktury po zakończeniu pracy. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 5 będą przedmiotem odrębnych postępowań. 8. Wszystkie prace konserwacyjne lub naprawy Wykonawca wykonuje w czasie dni roboczych w godz. 8.00 - 15.00. 9. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 3 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego o niesprawności dźwigów lub schodów ruchomych. Zgłoszenia o niesprawności dźwigów lub schodów ruchomych należy kierować pod numer telefonu Wykonawcy w ciągu całej doby. 10. Czas naprawy w zależności od typu usterki będzie wynosić: 1) do 2 godzin - dla usterek niewymagających wymiany części zamiennych, 2) do 6 godzin dla usterek, których usunięcie wymaga wymiany drobnych części zamiennych, takich jak: styczniki, przyciski, linki drzwi, rolki zawieszenia drzwi, rolki jezdne kabiny, elementy napędu drzwi i inne elementy elektroniczne, których wartość nie przekracza 3 000 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. trzy usługi zawierające w swoim zakresie konserwację dźwigów) o rocznej wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 PLN każda. Należy podać wartość usług, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością. 3.2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez minimum 5 osób spełniających poniższe wymogi: - posiadających uprawnienia kwalifikacyjne kategorii I wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 100.000,00 PLN 3.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi: Certyfikat ISO w zakresie modernizacji, napraw i serwisu urządzeń dźwigowych w oparciu o normy: PN - EN ISO 9001:2001, PN - N - 18001:2004 i PN - EN ISO 14001:2005. 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie. c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 100.000,00 PLN. 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz usług wraz z załącznikami. Wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. trzy usługi zawierające w swoim zakresie konserwację dźwigów) o rocznej wartości brutto nie niższej niż 100.000,00 PLN każda. Należy podać wartość usług, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością. 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Dla minimum 5 osób wykazanych w Formularzu Nr 3 Wykonawca przedstawi kserokopie następujących dokumentów: - uprawnienia kwalifikacyjne kategorii I wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osobę, którą będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Formularz nr 4 - oświadczenie - potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Do Formularza nr 4 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Certyfikat ISO w zakresie modernizacji, napraw i serwisu urządzeń dźwigowych w oparciu o normy: PN - EN ISO 9001:2001, PN - N - 18001:2004 i PN - EN ISO 14001:2005.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach