Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7588450 w. 131 , fax. 758 84 50
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
ul. Gordziałkowskiego 9 9
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 7588450 w. 131, fax. 758 84 50
REGON: 01301797300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. - gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. w Pruszkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: - Uszczelnianie pokrycia dachowego. - Naprawa oraz częściowa wymiana obróbek blacharskich. - Naprawa oraz wymiana odcinków rynien, pasów nad i podrynnowych. - Naprawa oraz wymiana odcinków rur spustowych. - Obróbki wyłazów dachowych. - Uszczelnianie kominów. - Wymiana haków rynnowych, sztucerów. - Usuwanie zwisów lodowych z dachów. - Usuwanie zalegającego śniegu z dachów płaskich. - Zgłaszanie zamawiającemu potrzeb wykonania niezbędnych większych napraw. - Inne prace wymagające interwencji dekarskiej w ramach konserwacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2/ Wadium musi obejmować okres związania ofertą 3/ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 29.12.2009r. do godz. 15.00 przelewem na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PEKAO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Konserwacja dachów Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w pieniądzu do Banku PEKAO S.A. o/Pruszków musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium może być również wnoszone w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku /Dz. U z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Formularz ofertowy (według załączonego druku) /załącznik nr 1/. 2/ Formularz cenowy (według załączonego druku) /załącznik nr 2/. 3/ Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium /załącznik Wykonawcy/. 4/ Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów /załącznik Wykonawcy/. 5/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik nr 3/. 6/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/. 7/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 4/. wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/. 8/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych (min. 2 rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 5/. 9/ Dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/. 10/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000,00 zł ważna/y na dzień składania ofert/powyższy dokument powinien obejmować swoją ważnością termin realizacji zamówienia /załącznik Wykonawcy/. W przypadku, gdy ważność polisy lub innego dokumentu upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca powinien złożyć w ofercie, oświadczenie, że przed upływem terminu ważności tego dokumentu przedłuży jego ważność do terminu umownego zakończenia robót. 11/ W przypadku udziału podwykonawców w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia należy dołączyć wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 6/. 12/ Parafowany wzór umowy /załącznik nr 7/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka robocizny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi konserwacji pokryć dachowych oraz usuwania śniegu, lodu i nawisów śnieżnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-23-16
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót budowlanych w budynku nr 16 w kompleksie przy ul. Bystrej 1 w Warszawie - sprawa nr 10/2016/Z
Dodano: 2016-05-30 - Remont dachu budynku głównego i pęknięć w elewacji
Dodano: 2016-04-01 - Konserwacja dachów budynków będących w administracji TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. w Pruszkowie
Dodano: 2015-12-18 - Wymiana rur i uzbrojenia lokalnej sieci wodociągowej z przyłączami i instalacją w celu zapewnienia przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę obiektów D.S. Jodełka, Dom pod Bukiem, Belwederek, CEPL SGGW przy ul. Leśnej 5 w Rogowie k/ Łodzi
Dodano: 2015-12-02 - Remont dachu na budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe
Dodano: 2015-09-24 - Remont dachu na budynku Domu Dziecka w miejscowości Równe
Dodano: 2015-09-07 - Remont dachu klatki schodowej w Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie
Dodano: 2015-08-31 - Roboty remontowe w ujęciach wody (przy ul. Rozłogi 2a, ul. Kazubów, ul. Raginisa/Borowego, ul. Bolimowskiej/Otrębuskiej, ul. Sterniczej 125, ul. Wyki, ul. Muszlowej i ul. Szobera) na terenie Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2015-08-07 - Remont elewacji budynku Domu Studenckiego LIMBA przy ul. Nowoursynowskiej 161L w Warszawie. Sprawa nr DIiNT 21 2015
Dodano: 2015-07-15