Przetargi.pl
Konserwacja budowlana budynków mieszkalnych i użytkowych, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja budowlana budynków mieszkalnych i użytkowych, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Konserwacja budowlana budynków mieszkalnych i użytkowych, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy (351 budynków). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w kosztorysach ofertowych załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 2. Dysponują lub będą dysponować pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno budowlanym w przypadku wykonywania zamówienia oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie ksero właściwych uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego. 3. Dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w załączniku nr 6, że posiada dostęp ( przez dzierżawę, wynajem lub inny sposób) do środka transportu przystosowanego do przewozu materiałów i urządzeń budowlanych, wykaz podstawowego sprzętu, (wiertarki; spawarki; betoniarkę), przyjętego przy wycenie robót konserwacyjnych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu sprzętu lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 4.Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania minimum 2 roboty polegające na prowadzeniu bieżącej konserwacji budowlanej polegającej na: usuwaniu awarii i wykonywaniu napraw w budynkach mieszkalnych lub użytkowych przez co najmniej 6 miesięcy dla jednego Zamawiającego o zakresie, technologii, złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 150 tys. złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji. 5. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia - minimum 3 osoby w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 7 lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego. 6.6.Przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100 tys złotych w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest: - Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. - Spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. - Zobowiązanie się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. - W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. - Złożenie oświadczenie o zdolności do przystąpienia do usuwania awarii w ciągu 6 godzin od chwili zgłoszenia awarii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 9.1.2.Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.1 SIWZ) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 9.1.3.Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 8.1 ppkt. od 1 do 7 oraz w przypadku zatrudnienia podwykonawców, umowę lub projekt umowy z podwykonawcami (dotyczy również spółek cywilnych). 9.1.4.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4. 9.1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu, minimum 2 robót określonych w pkt. 6.5. niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 9.1.7.Dokumenty potwierdzające, iż roboty wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) zawierające nazwę inwestora, datę rozpoczęcia i zakończenia robót, adres wykonywania robót; 9.1.8.Uprawnienia budowlane pracownika do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno budowlanej spełniające wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016). 9.1.9.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.10.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.11. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach wymienionych w pozycji 9.1.12 i 9.1.13 wykonawca wskazał sprzęt i osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.12. Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, niezbędnych do realizacji zamówienia określony w pkt 6.3. SIWZ opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6; 9.1.13.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zdolnego do wykonania zamówienia - minimum 3 osoby w pionie bezpośredniego wykonawstwa opracowany wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 7; 9.1.14.Zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób przeznaczonych do kierowania robotami. 9.2.Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.5 - 9.1.14 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 9.3.W przypadku dokumentów wymienionych w pkt 9.1.3 - 9.1.14, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli w/w oświadczeń i dokumentów lub złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach