Przetargi.pl
Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru oraz wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w lokalizacji Poznań, Biedrusko, Piła, Dolaszewo

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60811 Poznań, ul. Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34
    60811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, bieżące naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru oraz wymiana i konfiguracja elementów systemów alarmowych i monitoringu w ramach kończących się resursów w rejonie działania 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w lokalizacji Poznań, Biedrusko, Piła, Dolaszewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi konserwacji, bieżącej naprawy oraz usuwanie awarii urządzeń alarmowych i telewizyjnych systemów nadzoru w jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w cyklu rocznym z podziałem na dwa półrocza. W drugim półroczu przegląd roczny zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004 2016. Obsługiwane systemy to: a)system alarmowy b)telewizyjny system nadzoru; c)system kontroli dostępu. Realizacja przedsięwzięcia wymiany elementów w ramach resusru niezbędna jest na konieczność spełnienia wymogów normatywnych Normy Obronnej NO-04-A004 2016 oraz poprawy stanu jakościowego systemów alarmowych. Wymieniony sprzęt w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ / załącznik nr 5 do umowy musi być nowy, kompletny i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, które powinny być opisane przez producenta przedmiotowych urządzeń w sposób identyfikujący wyrób. Sprzęt powinien spełniać następujące wymagania: a)bezpieczeństwo użytkowania, b)posiadać instrukcję obsługi i użytkowania wyłącznie w języku polskim (lub przetłumaczoną na język polski), c)posiadać wypełnione wyłącznie w języku polskim dokumenty gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ / załącznik nr 5 do umowy – kolumna ,,Gwarancja”, d)posiadać dokumenty wymienione zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ / załącznik nr 5 do umowy (kolumna: Wymagane dokumenty) wyłącznie w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, tj. Deklarację zgodności CE i/lub Świadectwo kwalifikacyjne w klasie „S” i/lub Certyfikat GRADE „2” i/lub Certyfikat GRADE „3” i/lub zgodność z EN50131. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na sprzęt oraz usługę konfiguracji i montażu na okres 24 miesięcy począwszy od dnia wykonania usługi. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscami wykonywania usługi i wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawiera: formularz wyceny - załącznik nr 2 do SIWZ / załącznik nr 5 do umowy, opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do umowy, wykaz obiektów z podaniem poszczególnych elementów systemów do konserwacji – załącznik nr 2 do umowy oraz wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Zamawiający określa, iż usługa ma być wykonywana przez 14 osób. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji o maksymalną wartość netto 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złoty 00/100) na zabezpieczenie awarii, bieżących napraw oraz wymiany resursowej oraz pod warunkiem posiadania na ten cel środków finansowych przez Zamawiającego. Realizacja zamówienia (usługa + dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 20.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50610000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną