Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2009-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A 45A
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 00000167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja 20 szt. wind zainstalowanych w obiektach Politechniki Białostockiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Konserwacja 20 szt. wind zainstalowanych w obiektach Politechniki Białostockiej Zakres zamówienia obejmuje konserwację oraz przeglądy techniczne wind nie rzadziej niż raz na 30 dni zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego, obowiązującymi normami oraz instrukcjami konserwacji producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507500007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują m.in. 1 osobą z uprawnieniami do naprawiania dozorowanych urządzeń technicznych wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. przedstawią polisę, a w przepadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu umożliwienia dokonania oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty (dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) Specyfikacja ofertowa zamówienia (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 1),, 2) Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający. 4) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku - Załącznik Nr 3). 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (dla spełnienia warunku pkt.5.2) wg załączonego wzoru druku Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - Załącznik Nr 4), dokumenty uprawnień należy dołączyć do oferty, 6) polisę a w przepadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000 zł, 7) Oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Wzór umowy (na druku Formularza ofertowego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Politechniki Białostockiej - DO-120.362/200/15
Dodano: 2015-12-18 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy części budynku dydaktycznego Wydziału Mechanicznego cz. A, znajdującego się przy ul. Wiejskiej w Białymstoku DO-120.362/217/15
Dodano: 2015-11-26 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na konserwację urządzeń dźwigowych w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103. Nr postępowania: G-3710-1/13
Dodano: 2013-01-17 - konserwacja wind w obiektach Politechniki Białostockiej
Dodano: 2012-10-09