Przetargi.pl
Koncepcję zagospodarowania terenu zieleni publicznej dawnego parku dworskiego oraz przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego skupu żywca wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 28232 Łubnice, Łubnice
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 659 236
  • Data zamieszczenia: 2018-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    Łubnice 66
    28232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 659 236
    REGON: 830409666

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koncepcję zagospodarowania terenu zieleni publicznej dawnego parku dworskiego oraz przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego skupu żywca wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w oparciu o przeprowadzone analizy historyczne, oględziny terenowe oraz uzgodnienia ze Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i z Zamawiającym, Koncepcji zagospodarowania terenu zieleni publicznej dawnego parku dworskiego oraz przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego skupu żywca wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie koncepcji o której mowa w ust. 1 dotyczącej całości działki nr 199 położonej w Łubnicach o pow. 4,77 ha, zgodnie z mapą z granicami terenu będącego przedmiotem prac projektowych stanowiącą załącznik Nr 5 do SIWZ, obejmującej: ◦ przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego skupu żywca oznaczonego numerem porządkowym 48 z przeznaczeniem na centrum informacji turystycznej i izbę pamięci regionalnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku, z uwzględnieniem wymagań dotyczących budynków użyteczności publicznej ◦ zagospodarowanie terenu zieleni publicznej dawnego parku dworskiego na terenie o nieregularnym kształcie, wraz z pozostałościami zespołu pałacowego. 2) Inwentaryzację terenu i szaty roślinnej z oceną stanu zachowania i wytycznymi konserwatorskimi; 3) Projekt gospodarki roślinnością (poprzedzony analizą dendrochronologiczną, oceną stanu fitosanitarnego drzew i analizą historyczną). W projekcie gospodarki drzewostanem należy określić rodzaj przewidzianego zabiegu pielęgnacyjnego (cięcia sanitarne, prześwietlające, korygujące, formujące, itp.), rozpoznać i wskazać drzewa zagrażające bezpieczeństwu oraz drzewa i krzewy do wycinki ze względów kompozycyjnych; 4) Projekt zieleni – uwzględniający odtworzenie historycznych kompozycji roślinnych i nasadzeń uzupełniających istniejące układy z uwzględnieniem właściwego doboru gatunkowego dla tego typu parku, zgodnie z ustaleniami ze Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i współczesnymi trendami konserwatorskimi obowiązującymi przy rewaloryzacji zabytkowych parków. Należy określić powierzchnie, i rodzaj nawierzchni pod krzewami; powierzchnię trawników; powierzchnię roślin okrywowych; ilość, rodzaj i parametry roślin do posadzenia (drzewa, krzewy, byliny, pnącza, trawy); 5) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej m.in.: • prace wynikające z projektu gospodarki roślinnością, projektu zieleni, rozmieszczenia urządzeń małej architektury i wyposażenia parku (ławki parkowe, kosze na odpady, tablice informacyjne, stojaki rowerowe i itp.), • zaprojektowanie przebiegu ciągów komunikacyjnych na terenie parku; określenie powierzchni, szerokości i rodzaju nawierzchni ciągów pieszych (zgodnie z wytycznymi konserwatora i współczesnymi trendami konserwatorskimi obowiązującymi w rewaloryzacji parków) powierzchnię, szerokość i rodzaj nawierzchni drogi, ilości obrzeży ciągów pieszych i obrzeży trawnikowych. Zaprojektowane ciągi komunikacyjne muszą być spójne i umożliwiać dostępność do każdego fragmentu parku, • zaprojektowanie lokalizacji oświetlenia parkowego z możliwością instalacji kamer monitorujących, • branżowe projekty budowlane i wykonawcze wraz z wymaganymi uzgodnieniami, w tym: osobna dokumentacja branżowa dotycząca gospodarki materiałem roślinnym i oraz projekt nasadzeń, projekt branży drogowej, elektrycznej itp.; • zaprojektowanie przebudowy budynku byłego skupu żywca oznaczonego numerem porządkowym 48 z przeznaczeniem na centrum informacji turystycznej i izbę pamięci regionalnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku, z uwzględnieniem wymagań dotyczących budynków użyteczności publicznej. 6) Pozyskanie we własnym zakresie i na koszt własny mapy do celów projektowych i innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania pozwolenia na budowę, uzyskanie na koszt własny, niezbędnych i wymaganych przepisami, map, decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii, badań i sprawdzeń dokumentacji projektowej, potrzebnych do opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 7) Uzyskanie pozytywnej opinii od Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o możliwości realizacji prac będących przedmiotem dokumentacji, 8) Uzyskanie warunków technicznych do projektowania mediów, 9) Zaprojektowanie usunięcia ewentualnych kolizji, 10) Uzgodnienie projektu z gestorami sieci, uzyskanie opinii ZUDP, 11) Uzyskanie prawomocnych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót niewymagających decyzji o pozwoleniu na budowę, 12) Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektanta w czasie trwania postępowania przetargowego oraz z w czasie realizacji robót budowlanych oraz aktualizacji kosztorysu, bez dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 2.000,00PLN (słownie złotych: jeden tysiąc zł 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga: Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu – Zdroju O/Łubnice nr 05 8517 0007 0060 0000 0026 0029 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na „Koncepcję zagospodarowania terenu zieleni publicznej dawnego parku dworskiego oraz przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego skupu żywca wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót” Uwaga: Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach