Przetargi.pl
konanie usługi ochrony fizycznej i technicznej nieruchomości zabudowanej (działka nr ewid. 6 o pow. 3,922 ha) położonej w obrębie PGR Szeligi, gmina Ożarów Mazowiecki, powiat warszawski zachodni, województwo mazowieckie

Jednostka Gospodarcza Zasobu ogłasza przetarg

  • Adres: 01-424 Warszawa, Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 877 17 36 , fax. 0-22 877 17 36
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Gospodarcza Zasobu
    Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62 60/62
    01-424 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 877 17 36, fax. 0-22 877 17 36
    REGON: 01034470803724
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konanie usługi ochrony fizycznej i technicznej nieruchomości zabudowanej (działka nr ewid. 6 o pow. 3,922 ha) położonej w obrębie PGR Szeligi, gmina Ożarów Mazowiecki, powiat warszawski zachodni, województwo mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ochrona obiektów ma być wykonywana we wszystkie dni miesiąca, także w niedziele i święta, w systemie całodobowym. 2. Usługę będącą przedmiotem zamówienia, o których mowa w ust.1 należy wykonać według obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zmianami) oraz właściwymi aktami wykonawczymi. 3. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: 3.1. Zainstalowania monitoringu i systemu kontroli: - przy pomocy własnej stacji monitorowania - wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania sygnału z lokalnego i systemu alarmowego z reakcją własnej załogi interwencyjnej. - zainstalowania systemu kontroli pracy pracowników ochrony w czasie rzeczywistym w oparciu o teletransmisyjny system przesyłania danych. 3.2 Wykonywania czynności w zakresie ochrony fizycznej, nadzorowania urządzeń, sporządzania w porozumieniu z Zamawiającym planu ochrony obiektów, prowadzenia dokumentacji, inicjowania akcji ratowniczych i interwencyjnych, a także prowadzenie szkoleń z zakresu stanu bezpieczeństwa nadzorowania obiektów oraz osób w nich przebywających 4. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, do zakresu obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności: - ochrona fizyczna prowadzona całodobowo przez jednego pracownika ochrony oraz w godzinach nocnych wspomagana psem obronno - patrolowym Wykonawcy, - zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, - kontrolowanie ruchu osobowo - towarowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, - uniemożliwianie dostępu na teren obiektu osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, akwizytorów i innych osób niepożądanych, - przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub zachowujących się niezgodnie z regulaminem obiektu, dewastujących mienie lub znajdujących się pod wpływem alkoholu i bezzwłoczne powiadomienie policji lub odpowiedniego pracownika, - patrolowanie obiektu i terenu zewnętrznego w sposób i z częstotliwością zapewniającą prawidłową ochronę, - nadzorowanie i obsługa instalacji alarmowej i monitoringu telewizji przemysłowej zainstalowanej w obiekcie oraz informowanie Zamawiającego o wadach w jej funkcjonowaniu, - podejmowanie akcji ratowniczych w przypadku pożaru, awarii technicznych i innych nieprzewidzianych zdarzeń oraz utrzymanie łączności z odpowiednimi służbami, - wykonywanie zadań mających związek z doskonaleniem stanu bezpieczeństwa, tzn. sformułowanie planu ochrony, instrukcji i regulaminu dla pracowników ochrony, szkolenia personelu oraz próbne ewakuacje obiektów, dokonywane raz w roku. Wartość zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 133.000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i dołączyć do oferty dokument stwierdzający wniesienie wadium. Wysokość wadium: 1 700,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają koncesję o której mowa w art. 15 ust 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zmianami), 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym należycie wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wyżej wymienionego dokumentu składa dokument wystawiony (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) ważną koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydaną przez właściwy organ, o której mowa w art. 15 ust 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zmianami). 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w w/w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, zgodnie z art. 26 lub 27 ustawy z dnia z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zmianami), 6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wymagane jest załączenie do tego wykazu dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 7) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych, na cały okres trwania umowy. Jeżeli polisa lub inny dokument ubezpieczenia nie będzie potwierdzał, że wykonawca jest ubezpieczony na cały okres trwania umowy, wykonawca jest zobowiązany do złożenia w ofercie oświadczenia (oświadczenie stanowić będzie załącznik do polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia), że po ustaniu ważności posiadanej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia wznowi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy (wzór formularza oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach