Przetargi.pl
Komputeryzacja MAiE - 2009 r.

Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-415 Łódź, Pl. Wolności 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 632 84 40 , fax. 042 632 97 14
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi
    Pl. Wolności 14 14
    91-415 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 632 84 40, fax. 042 632 97 14
    REGON: 00027763500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maie.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Komputeryzacja MAiE - 2009 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa , montaż i instalacja sprzętu i oprogramowania komputerowego : Sprzęt : komputer klasy PC 1- szt.1, komputer klasy PC 2 - szt1, Monitor LCD 19 - szt.3, Notebook - szt.1, serwer - szt. 1, dysk zewnętrzny 1 TB 1 - szt. 1, dysk zewnętrzny 1 TB 2 - szt. 1, dysk wewnętrzny 160 GB - szt. 2, pamięć operacyjna 2 048 MB 1 - szt.1, pamięć operacyjna 2 048 MB 2 - szt. 2, Skaner A4 1 - szt. 2, Skaner A4 2 - szt.1, listwa przepięciowa 5 gniazd - szt. 3, Ekran - szt. 1, Głośniki kmpl. 2 szt. - szt. 2, Oprogramowanie: MS Office 2007 Pro - szt.4, Nero Burning Rom v.8. PL BOX - szt.3, F-Secure Client Security licencja na 3 lata - szt. 33, F-Secure serwer licencja na 3 lata - szt. 1, Corel DRAW Graphics Suite x 4 PL BOX - szt. 2, Adobe Photoshop CS 4.0 BOX PL - szt.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do specyfikacji 2.Wymagania zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: a)całość oferowanego sprzętu ( elementów , urządzeń, podzespołów itp.) musi posiadać gwarancję nie krótszą niż zawartą w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia b)całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy CE c)nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu komputerowego używanego tj. innego niż fabrycznie nowy 3.Zamawiający zastrzega, że wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowo) odwołanie się do marek konkretnych producentów oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianego sprzętu komputerowego. Dopuszcza się proponowanie w ofertach produktów równoważnych sprzętu komputerowego innych producentów, jednak o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie. 4.Wykonawca, który będzie się powoływał na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego, co należy rozumieć o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego , Zamawiający żąda dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) Certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzetu na proces projektowania i produkcji lub równoważny dla komputerów klasy PC i komputerów typu notebook, ( W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty wymienione w pkt.4.7 wykonawcy składają łącznie )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302312009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna warunek zawarty w pkt. 2 za spełniony w odniesieniu do Wykonawców którzy; wykażą: a) wymaga się, aby wykonawca zamówienia wykazał wykonanie w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym za odpowiadające wartością rozumie się dostawę o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. (netto) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie w/w warunku winien wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) Dodatkowe warunki określone zostały w warunkach umownych, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Podane warunki udziału w postępowaniu ocenione zostaną wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, przy czym prośba o wyjaśnienie będzie rozpatrzona jeżeli wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień ( art.38 ust.1 ustawy Pzp )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowe oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich Wykonawców) 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedmiotowe oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca) II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, przy czym za dostawę odpowiadającą wartością rozumie się dostawę o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. (netto) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie w/w warunku winien wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) III. Wykonawcy zagraniczni: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa Stosownie do treści rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. Ustaw z 2006r nr 87 pozycja 605 ze zmianami): Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maie.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach