Przetargi.pl
Kompleksowy system gospodarki odpadami w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Korczów - etap II - Budowa kompostowni pryzmowej odpadów organicznych pozyskanych z selektywnej zbiórki odpadów oraz komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Biłgoraju, wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt technologiczny oraz rozruch technologiczny, zlokalizowanej na działce gruntowej Nr ewidencyjny 1458 łamane przez 3 w miejscowości Korczów.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Łąkowa 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881852, 6882916 , fax. 084 6881847
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Łąkowa 13 13
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881852, 6882916, fax. 084 6881847
    REGON: 95031744800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy system gospodarki odpadami w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Korczów - etap II - Budowa kompostowni pryzmowej odpadów organicznych pozyskanych z selektywnej zbiórki odpadów oraz komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Biłgoraju, wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt technologiczny oraz rozruch technologiczny, zlokalizowanej na działce gruntowej Nr ewidencyjny 1458 łamane przez 3 w miejscowości Korczów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego p.n. Budowa kompostowni pryzmowej odpadów organicznych pozyskanych z selektywnej zbiórki odpadów oraz komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Biłgoraju, wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt technologiczny oraz rozruch technologiczny, zlokalizowanej na terenie działki ewidencyjnej o Nr 1458 łamane przez 3 w miejscowości Korczów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Robót budowlanych w tym: 2.1.a. Wykonanie płyty kompostowni. Należy wykonać płytę kompostowni z betonu C 20 / 25 zbrojonego włóknem rozproszonym, o grubości płyty 20 cm i powierzchni 2 535,48 m2 . Dozowanie włókna rozproszonego - 1 kg na 1 m3 betonu. Wymienioną wyżej płytę kompostowni posadowić na: - podbudowie z zagęszczonego żwiru ( pospółki ) o grubości 30 cm po zagęszczeniu i powierzchni 2 535,48 m2 . - na podbudowie żwirowej ułożyć podbudowę z betonu C 8 łamane na 10 o grubości 10 cm i powierzchni 2 535,48 m2 . - na podbudowie z betonu C8 łamane przez 10 ułożyć folię PE grubości 0,3 mm i powierzchni 2 535,48 m2 . Płytę kompostowni zdylatować obwodowo w polach 3,00 x 3,00 m oraz oddylatować od części nadziemnej stóp fundamentowych innych obiektów budowlanych - długość dylatacji 1550,20 m. Na krawędzi płyty wykonać rowki i ławę fundamentową z betonu C 16 łamane przez 20 i ustawić krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20 x 30 cm, o długości 187,40 m, zgodnie z projektem budowlanym. 2.1.b. Wykonanie wiaty o konstrukcji stalowej z zabezpieczeniem antykorozyjnym, krytej dachem dwuspadowym z blachy trapezowej. Wymiary wiaty w osiach konstrukcyjnych w rzucie: 16,00 x 94,00 m. Rozstaw osiowy ram nośnych 9,00 m. Wysokość użytkowa w środku wiaty wynosi: 6,54 m, wysokość w okapie 6,00 m. Konstrukcja wiaty zostanie wykonana w warsztacie i po jej dostawie będzie zmontowana na budowie. Elementy konstrukcji zostały zaprojektowane z następujących profili stalowych: - słupy główne IPE 450 ze stali S355 - rygle dachowe główne IPE 360 ze stali S 235 - rygle dachowe okapowe IPE 160 ze stali S 235 - płatwie dachowe IPE 240 ze stali S 235 - stężenia połaciowe i ścienne - pręty gładkie ? 16 i ? 20 mm + śruba rzymska . Rozstaw płatwi wynosi 2,00 m. Płatwie są oparte na ryglach ram poprzecznych za pomocą wsporników i połączone na śruby M 16, klasy 4.8. Słupy zaprojektowano jako przegubowe połączone ze stopami fundamentowymi oraz zamocowane w sposób sztywny z ryglem dachowym. Połączenia śrubowe rygla ze słupem zostały zaprojektowane jako sprężone, śruby M 24 klasy 10.9. Pozostałe połączenia zaprojektowano jako połączenia zwykłe śrubami M16, M24, klasy 4.8. Łączna masa konstrukcji wiaty wynosi - 54,74 ton. 2.1.c. Wykonanie pokrycia dachowego. Pokrycie dachu z blachy trapezowej powlekanej poliestrem, o grubości 0,70 mm i profilu T-35, o powierzchni 1 504,00 m3 . Dach dwuspadowy o kącie pochylenia połaci 3,0 stopni. Należy zamontować rynny dachowe półokrągłe o średnicy 15 cm z blachy ocynkowanej o długości 188,00 m. Przy rynnach zamontować zbiorniczki z blachy ocynkowanej, w ilości 6 szt. Zamontować rury spustowe okrągłe o średnicy 10 cm z blachy ocynkowanej, o łącznej długości 48,00 m. 2.1.d. Zabezpieczenie antykorozyjne. Wszystkie elementy stalowe należy oczyścić do stopnia Sa 2,5 i pomalować warstwą podkładową. Po zmontowaniu konstrukcji stalowej należy usunąć wszelkie usterki warstwy podkładowej a następnie wykonać dwukrotne malowanie całej konstrukcji. Łączna grubość powłok malarskich powinna wynosić min. 180 ?m. 2.1.e. Wykonanie boksów magazynowych w tym: A)Wykonanie boksu magazynowego na osad ściekowy o powierzchni 145,44 m2 . Ściany oporowe w całości żelbetowe o wysokości 1,8 m i grubości 18 cm. B)Wykonanie boksu magazynowego na odpady organiczne z selektywnej zbiórki, o powierzchni 145,44 m2 . Ściany oporowe do wysokości 0,5 m ponad płytę kompostową wykonać jako żelbetowe, powyżej do wysokości 3,5 m nad poziom posadzki, wykonać ściany z belek drewnianych mocowanych do słupów stalowych utwierdzonych w ścianach żelbetowych. C)Wykonanie dwóch boksów magazynowych na kompost o powierzchni 128,47 m2 każdy, ściany boksów do wysokości 0,5 m ponad płytę kompostową wykonać jako żelbetowe, powyżej do wysokości 3,5 m nad poziom posadzki, wykonać ściany z belek drewnianych mocowanych do słupów stalowych utwierdzonych w ścianach żelbetowych. Ściany drewniane wykonać z elementów drewnianych o grubości 63 mm. Łączna powierzchnia ścian drewnianych - 204,15 m2 . Wszystkie boksy magazynowe należy wykonać jako przejezdne. 2.1.f. Stopy i ściany fundamentowe. Wszystkie stopy i ściany fundamentowe będą wylewane na mokro, z betonu C 20 łamane przez 25, zbrojone stalą A - III i izolowane od zewnątrz abizolem 2xR + 2xP. Wszystkie stopy i ściany fundamentowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 2.1.g. Roboty ziemne związane z wykonaniem obiektów kubaturowych. A) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, humusu o grubości 40 cm i powierzchni 2 632,00m3 . B) Wykopy ziemne wykonane na odkład w gruncie kat. III - 316,51 m3 . C) Transport urobku grunt kat. III zmagazynowanego w hałdach, samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km - 1 169,31 m3 . 2.1.h. Roboty drogowe. A) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I - IV o głębokości 35 cm i powierzchni 909,00 m2. B) Transport urobku zmagazynowanego w hałdach samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km - 363,60 m3 . C) Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. I - II - 163,00 m. D) Ława betonowa C 16 łamane na 20 pod krawężniki - 4,89 m3 . E) Ustawienie krawężników drogowych betonowych wystających o wym. 20x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej, o długości - 163,00 m. F) Warstwa odcinająca zagęszczona mechanicznie do wskaźnika IS = 0,97 o grubości 15 cm i powierzchni 909,00 m2 . G) Nawierzchnia drogowa betonowa warstwa dolna o grubości 15 cm z betonu C16 łamane na 20 i powierzchni - 909,00 m2 . H) Nawierzchnia drogowa betonowa warstwa górna o grubości 10 cm z betonu C25 łamane na 30 i powierzchni - 909,00 m2 . 2.1.i. Roboty z zakresu zieleni. A) Rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim - 200,0 m3 . B) Sadzenie drzew iglastych i krzewów niskopiennych, w ilości 200 szt. C) Wykonanie trawników dywanowych bez nawożenia - 200,0 m2 . 2.1.j. Roboty sanitarne. A) Kanalizacja deszczowa. Wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu kompostowni poprzez projektowany wylot do istniejącego rowu opaskowego otaczającego składowisko odpadów. Zakres robót obejmuje: A)-A. Wykopy na odkład w gruncie kat. III - 181,15 m3 . A)-B. Odwiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km - 58,00 m3 . A)-C. Zasypka wykopów z zagęszczeniem - 181,15 m3 . A)-D. Podłoże pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 20 cm podsypka - 18,98 m3 . A)-E. Podłoże pod kanały z materiałów sypkich grubości 20 cm obsypka - 28,47 m3 . A)-F. Kanał z rur PVC - w tym SN 8 o litej ściance, łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej : 160 mm - długość kanału - 12,00 m 250 mm - długość kanału - 162,10 m 315 mm - długość kanału - 27,70 m A)-G. Montaż kształtek jedno-kielichowych z PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm, redukcja 160 łamane na 110 - 6 sztuk. A)-H. Montaż kształtek jedno-kielichowych z PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250 mm - 6 sztuk. A)-I. Montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych o średnicy 425 mm w ilości 2 sztuk, z włazem żeliwnym typu ciężkiego dla dróg D 400. A)-J. Na rurach spustowych odprowadzających wody z dachu kompostowni, na wysokości 0,5 m nad płytę betonową umieścić skrzynki, z kratą i zamykanym otworem rewizyjnym, do usuwania zanieczyszczeń - w ilości 0,1 tony. A)-K. Przed rowem opaskowym na kanale deszczowym wykonać wylot wraz z otwieraną kratą w ilości 1 sztuki. B) Kanalizacja technologiczna. Kanalizacja technologiczna odprowadzać będzie odcieki z płyty kompostowej do bezodpływowego zbiornika. W zakres robót wchodzi: B)-A. Wykopy w gruncie kat. III - 169,66 m3 . B)-B. Odwiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - 62,25 m3 . B)-C. Zasypka wykopów z zagęszczeniem - 169,66 m3 . B)-D. Podłoże pod kanały z materiałów sypkich o grubości 20 cm podsypka - 11,68 m3 . B)-E. Podłoże pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm (obsypka) - 17,52 m3 . B)-F. Ścieki z elementów betonowych o grubości 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 54,00 m. B)-G. Kanały z rur PCV - U typu SN8 o litej ściance łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej: - 200 mm - długości kanału - 43,60 m - 250 mm - długości kanału - 65,00 m - 315 mm - długości kanału - 8,80 m B)-H. Montaż studzienek kanalizacyjnych zbiorczych (S1, S2, S6, S7 ) wykonać z PCV 315 jako osadnikowe bez syfony, głębokość osadnika 500 mm z wpustem deszczowym żeliwnym ulicznym typu ciężkiego D400 oraz rurą teleskopową śr. 315x375 mm, studnie wyposażyć w wiaderka na zanieczyszczenia typ K. - ilość studni 4 szt. Pozostałe studnie ( S3, S4, S5 )wykonać z PCV jako osadnikowe bez syfonu, głębokość osadnika - 500 mm, z włazem żeliwnym typu ciężkiego dla dróg typ D400 w ilości - 3 sztuki. B)-I. Uzbrojenie studzienek kanalizacyjnych w elementy ze stali nierdzewnej, zabezpieczające przedostawanie się materiału stałego do rurociągu - 4 kpl. B)-J. Montaż zbiornika bezodpływowego na odciek, o pojemności 10,0 m3 z tworzywa sztucznego. 2.1.k. Roboty geodezyjne. A) Wytyczenie geodezyjne obiektów budowlanych kubaturowych, liniowych przed rozpoczęciem robót. B) Sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych obiektów budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - zatwierdzona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z wymienionymi wyżej dokumentami przed dniem składania ofert. Uwaga: 1. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów pochodzenia materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. W przypadku występujących różnic w opisie przedmiotu zamówienia występujących w dokumentacji projektowej, Specyfikacji istotnych warunków wykonania i odbioru robót a opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ, należy przyjmować opis podany w SIWZ. 2.2. Roboty technologiczne - w zakres których wchodzi: 2.2.a. Zakup i dostawa 1 sztuki przerzucarki samojezdnej. Przerzucarka samojezdna do przerzucania pryzm kompostowych o przekroju trójkątnym. Materiałem przeznaczonym do kompostowania będą odpady organiczne oraz osady ściekowe. A) Wymagania ogólne dla przerzucarki pryzm kompostowych: - maszyna fabrycznie nowa - wymagany rok produkcji 2010 - wymiary robocze przerzucarki - umożliwiające swobodne i całkowite przerzucanie odpadów na pryzmie o następujących parametrach: szerokość pryzmy u podstawy - nie mniej niż 3,0 m wysokość pryzmy - nie mniej niż 1,5 m B) Wymagane parametry techniczne oraz elementy wyposażenia: - minimalna wydajność przerzucania 500 m3 na h - silnik wysokoprężny, rok produkcji 2010, spełniający obowiązujące normy emisji spalin, - napęd jezdny hydrauliczny - podwozie: gąsienicowe - z gumowym mechanizmem jezdnym, lub kołowe - 4 koła napędzane, umożliwiające jazdę nad pryzmą - przy układzie jezdnym kołowym - opony szeroko-bieżnikowane, w celu zabezpieczenia przed przebiciem wypełnione elastomerem - wyposażenie w bezstopniową regulację prędkości w zakresie 0 - 5 km na h - wyposażenie w system umożliwiający podnoszenie przerzucarki celem awaryjnego wyjechania z pryzmy - wyposażenie w boczne lemiesze naprowadzająco - czyszczące, dla oczyszczania miejsc pod układem jezdnym przerzucarki i kierowania przerzucanego materiału do gardzieli przerzucarki - walec przerzucający o minimalnej długości 3,0 m, napędzany hydraulicznie, wyposażony w wymienne narzędzia robocze przenoszące kompost - narzędzia robocze wykonane z utwardzonej, trudnościeralnej stali - walec obrotowy z mechanizmem pozwalającym na zatrzymanie jego pracy - wyposażenie przerzucarki w klimatyzowaną kabinę operatora, przeszkolną z 4 stron - sterowanie ruchem maszyny i pracą układu przerzucającego za pomocą wielofunkcyjnych Joystików oraz pulpitu sterowniczego umieszczonych w kabinie operatora - wyposażenie w hamulec ręczny i postojowy - wyposażenie w oświetlenie przednie pola widzenia - wyposażenie w sygnał ostrzegawczy dźwiękowy C) Pozostałe wymagania. - okres rękojmi - 3 lata licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu dostępny na terenie Polski - reakcja serwisu - maksymalnie 24 godz. od pisemnego faksem zgłoszenia - w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części ponosi Wykonawca - do przerzucarki należy dołączyć kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi maszyny w języku polskim 2.2.b. Zakup i dostawa 1 sztuki przesiewacza bębnowego mobilnego, wyposażonego w 2 sztuki wymiennych bębnów sitowych. A) Wymagania ogólne, parametry techniczne oraz elementy wyposażenia dla przesiewacza bębnowego : - maszyna fabrycznie nowa - wymagany rok produkcji 2010 - podwozie kołowe - dwu -osiowe - wyposażenie w silnik wysokoprężny, rok produkcji 2010, o minimalnej mocy 55 kW, spełniający obowiązujące normy emisji spalin, - obudowa silnika zamontowana z góry - silnik zamontowany w miejscu umożliwiającym łatwy dostęp do jego podzespołów - wyposażenie w instalację elektryczną - napęd: za pomocą zespołu pomp i silników hydraulicznych, wyposażony w chłodnicę oleju z wymuszonym obiegiem hydraulicznym A)-A. Wyposażenie w bęben sita: - wymagane jest wyposażenie w 2 sztuki wymiennych bębnów sitowych cylindrycznych, wykonanych z blachy perforowanej o grubości minimalnej 8 mm i parametrach: 1 sztuka bębna - z oczkami 80 x 80 mm 1 sztuka bębna - z oczkami 20 x 20 mm - średnica bębna sitowego - nie mniej niż 2,0 m - długość bębna w części przesiewającej czynnej - nie mniej niż 4,5 m - napęd bębna - poprzez 4 rolki cierne lub łańcuchowy - prędkość obrotowa bębna płynnie regulowana - do 22 obr na min - bęben w części przesiewowej wykonany z jednego płaszcza blachy trudno-ścieralnej - bęben z zamontowanymi uchwytami umożliwiającymi zdejmowanie ładowarką - typu Ł 34. - dodatkowe wyposażenie bębna sitowego z oczkami 80x80mm w rozrywacze worków - w ilości minimum 16 szt. - posadowienie bębna na stalowych rolkach podporowych o średnicy bieżnej nie mniejszej niż 300 mm - wyposażenie w zabezpieczenie przed wzdłużnym przesuwaniem bębna sitowego - wyposażenie w system szybkiej wymiany bębna - wymiana maksymalnie w 60 minut - bieżnie rolek wykończone materiałem odpornym na ścieranie - rolki podporowe łożyskowane - obudowany osłonami bocznymi - wyposażenie w szczotkę czyszczącą, podnoszoną hydraulicznie A)-B. Wyposażenie maszyny w 2 przenośniki, podwieszane lub dostawiane, wyposażone w podwozie kołowe i zaczep do holowania, o następujących wymaganiach: - napęd przenośników - hydrauliczny - wyposażenie w układ regulacji prędkości - wymagana konstrukcja prosta przenośników - taśmy przenośników wyposażone w zbieraki - parametry dla przenośnika bocznego frakcji podsitowej: - szerokość - w przedziale 0,8 - 1,0 m - długość - nie mniej niż 6,0 m - wysyp na wysokości - min. 3,0 m - prędkość taśmy nie mniejsza niż 2,0 m na s - przenośnik wyposażony w burty boczne o wysokości min. 0,15 m i osłonięty wysyp - parametry dla przenośnika tylnego frakcji nadsitowej: - szerokość - w przedziale 0,8 - 1,0 m - długość - nie mniejsza niż 6,0 m - wysyp na wysokości - min. 3,0 m - prędkość taśmy nie mniejsza niż 1,0 m na s - przenośnik wyposażony w burty boczne o wysokości min. 0,30 m i osłonięty wysyp A)-C. Wyposażenie w kosz zasypowy, o następujących parametrach: - pojemność kosza - nie mniej niż 4,0 m3 - długość - krawędź od strony wrzutowej nie mniej niż 3,5 m - wyposażenie kosza w przenośnik podający o minimalnej szerokości 1,0 m z płynną regulacją prędkości obrotów i zgarniaczem czyszczącym taśmę - burty kosza zasypowego z blachy stalowej o grubości min. 5 mm z żebrami usztywniającymi oraz obrzeżem wykonanym z rury grubościennej - kosz wyposażony w demontowalne nadstawki burt na ścianie bocznej i tylnej o wysokości min. 1,0 m. Nadstawka boczna wykonana w sposób umożliwiający montaż po obu stronach kosza. A)-D. Wyposażenie dodatkowe: - układ automatyki zapobiegający przeładowaniu bębna sitowego - chłodnica oleju w układzie hydrauliki siłowej z wymuszonym obiegiem hydraulicznym - panel sterowniczy z licznikiem motogodzin - sygnalizacja ostrzegawcza przed uruchomieniem oraz w czasie pracy maszyny - wyłączniki bezpieczeństwa - centralne listwy smarownicze dla łożysk trudno dostępnych - zaczep do holowania - podpory do stabilizacji w czasie pracy oraz do regulacji kąta nachylenia bębna - hamulec do jazdy oraz hamulec postojowy - dodatkowe gniazdo do podłączenia urządzeń hydrauliki siłowej - zabezpieczenie antykorozyjne B) Pozostałe wymagania. - w ramach w.w dostawy należy uwzględnić: uruchomienie maszyny oraz szkolenie 2 osób w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia, rezerwowy komplet filtrów do układu hydrauliki i silnika, części zamienne w postaci - łożysk bębnów przenośników, łożysk rolek nośnych bębna, rolek i krążników podtrzymujących taśmy przenośnikowe, wyłączników bezpieczeństwa. - okres rękojmi - 3 lata licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu dostępny na terenie Polski - reakcja serwisu - maksymalnie 24 godz. od pisemnego faksem zgłoszenia - w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części ponosi Wykonawca - wraz ze sprzętem należy dostarczyć kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi maszyny w języku polskim, deklarację zgodności CE oraz DTR 2.2.c. Rozruch technologiczny kompostowni oraz wyposażenie BHP i p.poż. A) Rozruch technologiczny należy przeprowadzić na 1 pryzmie kompostowej, o następujących wymiarach: - szerokość podstawy pryzmy - 3,0 m - wysokość pryzmy - 1,5 m - długość pryzmy - 58,00 m Rozruch technologiczny należy przeprowadzić zgodnie z projektem technologicznym. W trakcie rozruchu technologicznego Wykonawca zobowiązany jest: - prowadzić Dziennik Rozruchu - dokonywać wszystkich niezbędnych czynności, pomiarów, analiz, regulacji aparatury itp. - wpisywać wszystkie przeprowadzone czynności do Dziennika Rozruchu. Rozruch technologiczny należy prowadzić do momentu osiągnięcia następujących warunków: - wszystkie urządzenia są sprawne technicznie, pracują zgodnie z (lub analogicznie) z założeniami projektowymi i DTR poszczególnych urządzeń, - personel obsługujący kompostownię posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie umożliwiające samodzielną obsługę w okresie jej wstępnej eksploatacji, - spełnione są wszystkie wymogi prawne i formalne związane z fazą rozruchu inwestycji, - Wykonawca opracował dokumentację rozruchową, która zostanie przekazana Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić instrukcję eksploatacji kompostowni w języku polskim. B) Wyposażenie BHP I p.poż. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić instrukcję BHP i p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132809
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający określił kwotę wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 PLN ( słownie zł: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 ). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego : 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 na którym to rachunku Zamawiający przechowuje wniesione wadium. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji o której mowa w art. 46 ust. 4a uPzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zwarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy którego to wniesienia wymaga Zamawiający. 7. Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie warunków opisanych w pkt 5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkbilgoraj.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną