Przetargi.pl
Kompleksowy remont V piętra VI Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.

Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, al. Politechniki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6312027, 6312019 , fax. 42 6364177
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie
    al. Politechniki 3a
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6312027, 6312019, fax. 42 6364177
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont V piętra VI Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z wykonaniem kompleksowego remontu V piętra VI Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Dokumentacji projektowej, na którą składa się przedmiar robót, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznych dotyczących wykonania mebli, rysunkach mebli. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Zakres robót obejmuje również utrzymanie stałej czystości wszystkich remontowanych pomieszczeń, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci powstałych na skutek realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Wywóz śmieci i innych odpadów winien być dokonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty związane z realizacją budowy, w szczególności koszty zabezpieczenia i ogrodzenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty ochrony mienia, wywozu i utylizacji materiałów, a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. Przed wykonaniem wyceny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: VI Dom Studenta, Łódź, al. Politechniki 11, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia i porównania z przedmiarem robót. Wizja lokalna obiektu – po uprzednim kontakcie telefonicznym – tel. 42 631-20-19, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w czynnym obiekcie zakwaterowania zbiorowego, w związku z tym muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający spokój mieszkańców i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiekcie osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy wykonany przez Wykonawcę na podstawie Dokumentacji projektowej (tj. przedmiaru robót), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wytycznych dotyczących wykonania mebli, rysunków mebli, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy, 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez Pełnomocnika, 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), 6) kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, 7) oryginał dowodu wniesienia wadium (przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie), w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach