Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
REGON: 22170000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mf.gov.pl/web/finanse
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont sali konferencyjnej w gmachu Ministerstwa Finansów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i na jej podstawie zrealizowanie kompleksowego remontu, wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz dostawą i montażem wyposażenia w sali konferencyjnej nr 1313/1313a/1313b w gmachu Ministerstwa Finansów w Warszawie przy ulicy Świętokrzyskiej 12. 2. Zakres prac: ETAP I 1) wykonanie dokumentacji projektowej tj.: a) wykonanie inwentaryzacji i sporządzenie projektu budowlanego dla całego zakresu robót budowlanych (w tym wentylacji mechanicznej i klimatyzacji), przygotowanie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, b) sporządzenie dla całego zakresu zadania projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz informacji BIOZ; ETAP II 2) wykonanie prac remontowych, budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi, w tym wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz dostawą i montażem wyposażenia sali konferencyjnej 1313/1313a/1313b, po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych; 3) wykonanie na rzecz Zamawiającego dokumentacji powykonawczej, składającej się z: a) uaktualnionego i autoryzowanego powykonawczo projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznych - oznaczonych jako dokumentacja powykonawcza, b) części materiałowej zawierającej dopuszczenia, certyfikaty, deklaracje zgodności lub właściwości użytkowych, aprobaty techniczne, karty katalogowe, instrukcje użytkowania i obsługi, w języku polskim, zastosowanych urządzeń, materiałów i podzespołów, c) instrukcji w języku polskim obsługi i konserwacji wykonanych instalacji, d) protokołów: prób, pomiarów, uruchomień, odbiorów częściowych oraz końcowego sprawdzenia funkcjonalności i działania instalacji i urządzeń w budynku Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie, e) dziennika budowy, dokumentacji montażowej i protokołów z przeprowadzonych szkoleń z obsługi urządzeń; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów dokumentacji projektowej) przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób wykonania i odbioru prac określają: a) Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 1 do Wzoru umowy, b) rzuty pomieszczeń nr 1313/1313a (Inwentaryzacja i Aranżacja), stanowiące załącznik nr 2 do Wzoru umowy, c) wizualizacje pomieszczeń nr 1313/1313a (dwa zdjęcia wizualizacji sali konferencyjnej 1313a i jedno zdjęcie wizualizacji sali konferencyjnej 1313), stanowiące załącznik nr 3 do Wzoru umowy. 4. Wykonawca prowadził będzie prace w czynnym budynku biurowym, który w części zewnętrznej (elewacja i dach) jest wpisany do rejestru zabytków, całodobowo w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub w jakikolwiek inny sposób uciążliwe, będą prowadzone w dni robocze w godzinach od 17.00 do 06.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nie ujętych w załącznikach nr 1-3 do Wzoru umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę (gdy dotyczy), przez cały czas realizacji zamówienia, osób do wykonywania czynności wskazanych w załączniku nr 4 pkt II do Wzoru umowy (Załącznik C do SIWZ). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000 zł (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Działu ds. Studiów w budynku Stołówki Centralnej Politechniki Warszawskiej przy ul. Rektorskiej 2 – etap I -prace przygotowawcze i projektowe
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Woli Władysławowskiej wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2024-07-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”
Dodano: 2024-07-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO”
Dodano: 2024-07-04 - Opracowanie ekspertyzy tech. z zakresu ochrony ppoż. wraz z inwentaryzacją architektoniczno–budowlaną dla budynków Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i pl. Gabriela Narutowicza 6
Dodano: 2024-06-06 - Kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury techniczno-estradowej Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie-etap I dokumentacja".
Dodano: 2024-05-13 - Zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wincentówek Nowe Gniewniewice Głusk oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Stare Grochale Nowe Grochale Stanisławów gmina Leoncin
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID w Chotomowie.
Dodano: 2024-04-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Modernizacja przystani jachtowej nad jeziorem Świecajty w miejscowości Ogonki”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy drogi w procedurze ZRID na działkach nr 143 i 144 w obrębie 8- Rajszew
Dodano: 2024-03-25