Przetargi.pl
Kompleksowy remont podleśniczówki konstrukcji murowanej

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Piłsudskiego 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6832085
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko
    ul. Piłsudskiego 3 3
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6832085
    REGON: 59001917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: /www.lodz.lasy.gov.pl/radomsko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy remont podleśniczówki konstrukcji murowanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1. wykonaniu prac remontowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), polegających na Częśc A: Kompleksowy re
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452111000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a- pieniądzu, b- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a - wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), b- wypełnione kosztorys robót w zakresie w branży ogólnobudowlanej wraz z kosztem przygotowania terenu i placu budowy (stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ), c - wypełnione kosztorys robót w zakresie w branży elektrycznej (stanowiący załącznik nr 2e do SIWZ), d - wypełnione kosztorys robót w zakresie w branży instalatorskiej ( wod-kan, co, przydomowa oczyszczalnia ścieków (stanowiący załącznik nr 2i do SIWZ), e - zaparafowany przez wykonawcę wzór umowy (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ), f - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ), g - jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, ppkt 1, lit. e/ SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, h - stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), i - wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości każdej z nich z podatkiem od towarów i usług nie mniejszej niż 100.000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (sporządzony według załącznika nr 5 do SIWZ), j - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie niższej niż 50.000,00 zł lub zdolność kredytową w kwocie nie niższej niż 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym suma ubezpieczenia nie jest niższa od kwoty 30.000,00 zł, l - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ł - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, m - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), m - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 1. www.lodz.lasy.gov.plradomsko
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach