Przetargi.pl
kompleksowy remont dachów budynków mieszkalnych przy ul., Ks. J. Popiełuszki 11 i Ks. J. Popiełuszki 13 w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowy remont dachów budynków mieszkalnych przy ul., Ks. J. Popiełuszki 11 i Ks. J. Popiełuszki 13 w Lubartowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont dachów budynków mieszkalnych przy ul., Ks. J. Popiełuszki 11 i Ks. J. Popiełuszki 13 w Lubartowie. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 2. Budynki objęte wykonaniem remontu dachów Lubartowie przy ul.: a) Ks. J. Popiełuszki 11 o powierzchni dachu ok. 980 m², b) Ks. J. Popiełuszki 13 o powierzchni dachu ok. 615 m² . 3.Ogólny zakres robót: A. Zakres robót podstawowych: 1. Kontrola stanu więźby dachowej – ewentualna naprawa. 2. Demontaż, obróbek, rynien itp. 3. Montaż folii dachowej. 4. Przymocowanie łat i kontrłat na istniejącym dachu. 5. Regulacja wysokościowa istniejących okien dachowych wraz z obrobieniem od strony wewnętrznej i zewnętrznej. 6. Montaż obróbek blacharskich i pokrycie dachów zgodnie z poniższym wykazem materiałów. 7. Wymiana systemu rynnowego. 8. Wymiana wyłazów dachowych. B. Zakres robót towarzyszących: 1. Roboty przygotowawcze np. zabezpieczenie okien, drzwi, itp. na czas wykonywanych prac. 2. Demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku (np. tablic administracyjnych, tablic informacyjnych, rur spustowych) 3. W przypadku potrzeby wykonanie niezbędnych przekuć i podkuć ścian, napraw, prac tynkarskich i malarskich w obrębie wykonywanych robót 4. Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Materiały: 1. pokrycie połaci dachu blachodachówką panelową o profilu np.: producenta Blachprofil - typ zet lub producenta Pruszyński - typ TVR, kolor do uzgodnienia, 2. obróbki, gąsior kalenicowy, rynny - blacha stalowa płaska powlekana (kolor do uzgodnienia) matowy, łączona na rąbek stojący, o grubości 0,50 mm, 3. elementy wentylujące – Soudal taśma kominowa, DF taśma kalenicowa TOP VENT 180 – lub równoważne, 4. elementy mocujące – wkręt stalowy ocynkowany 4,8 x 35 mm, 5. materiały dodatkowe ( przykładowo wymienione lub równoważne): 6. Dorken Vent S wysoko paroprzepuszczalna folia dachowa, 7. wkręty systemowe, 8. WURTH specjalistyczny uszczelniacz dekarski, 9. wyłaz kominiarski systemowy np. ROTO, Kominiarczyk 10. system rynnowy. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2. Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobata techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 5. Szczegółowe zakresy robót do wykonania znajdują się w przedmiarach robót oraz SIWZ, w której zostały doprecyzowane w szczególności w niniejszym punkcie III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy, Przedmiary robót, na poszczególne budynki stanowią załącznik nr 9 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 8. W SIWZ wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do wskazanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: a) winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, b) nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie "Wadium na kompleksowy remont dachów budynków mieszkalnych przy ul., Ks. J. Popiełuszki 11 i Ks. J. Popiełuszki 13 w Lubartowie, znak sprawy NTI/R-12/2017”. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach