Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Stacji Uzdatniania Wody dla Gminy Poświętne

Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem ogłasza przetarg

  • Adres: 05-326 Poświętne, ul. Krótka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7520390 w. 24 , fax. 025 7520390 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2013-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poświętne z siedzibą w Urzędzie Gminy w Poświętnem
    ul. Krótka 1 1
    05-326 Poświętne, woj. mazowieckie
    tel. 025 7520390 w. 24, fax. 025 7520390 w. 24
    REGON: 00054184200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugposwietne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Stacji Uzdatniania Wody dla Gminy Poświętne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Stacji Uzdatniania Wody dla Gminy Poświętne, w następującym branżach: 1) konstrukcyjno-budowlanej; 2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres nadzorowanych robót: 1) Budowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z infrastrukturą techniczną. 2) Budowa rurociągu odprowadzającego podczyszczone wody popłuczne od SUW do rowu melioracyjnego. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót określają: 1) Przedmiary robót - załączniki Nr1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6 i Nr 7 do SIWZ. 2) Projekty Budowlane - załączniki Nr 8, Nr 9 i Nr 10 do SIWZ. 3) Specyfikacje techniczne - załączniki Nr 11, Nr 12 i Nr 13 do SIWZ. 4) Decyzja Nr 399p/2012 - Pozwolenie na budowę - załącznik Nr 14 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach - zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 22 do SIWZ: 1) I Etap obejmuje swym zakresem następujące roboty: 1.1 Urządzenia Technologiczne i Sanitarne. 1.2 Budynek SUW. 2) II Etap Obejmuje swym zakresem następujące roboty: 2.1 Instalacje Elektryczne + Agregat. 2.2 Zbiorniki Wyrównawcze. 2.3 Ogrodzenie. 2.4 Drogi. 2.5 Zieleń Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należało będzie: 1) Przygotowanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych do PINB w Wołominie, 2) Zapewnienie ciągłego Nadzoru Inwestorskiego na budowie, 3) Udział w protokolarnym przekazaniu Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 4) Kontrola Wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - wykonawczej, 5) Czuwanie nad realizacją harmonogramu prac, 6) Koordynacja robót budowlanych wszystkich branż, 7) Przygotowanie i nadzór nad złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę, 8) Uczestniczenie w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń 9) Dokonywanie odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 10) Przygotowanie niezbędnych dokumentów i nadzór nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 11) Rozliczanie finansowe inwestycji, sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z tymże Wykonawcą, 12) Czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy robót budowlanych i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z tymże Wykonawcą, 13) Wykonywanie czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych, 14) Wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, 15) Kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych, 16) Obecność na budowie, co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone, 17) Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, 18) Koordynowanie prac inspektorów branżowych, 19) Rozliczanie końcowe finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, 20) Skompletowanie dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 21) Wyznaczanie terminów prób w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami, 22) Wystawianie Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób, 23) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 24) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i Wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych, 25) Wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych gwarancji na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji, 26) Udział w sporządzeniu protokołu z przeglądów gwarancyjnych i końcowego protokołu pousterkowego, 27) Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego i niezbędnych do wykonania w toku inwestycyjnym. Na realizację przedmiotowego zadania została udzielona przez Samorząd Województwa Mazowieckiego pomoc finansowa na podstawie UMOWY O PRZYZNANIE POMOCY NR 00135-6921-UW0700159/11 W RAMACH DZIAŁANIA PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007 - 2013, zawartej w dniu 22 listopada 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Mińsk Mazowiecki Oddział Poświętne nr rachunku: 36 9226 0005 0030 0588 2000 0150, z dopiskiem ,Wadium na zamówienie Kompleksowy nadzór inwestorski nad wykonaniem inwestycji pn.: Budowa Stacji Uzdatniania Wody dla Gminy Poświętne. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugposwietne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach