Urząd Gminy Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76-150 Darłowo, ul. Dąbrowskiego 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3446301, 3142227-29 , fax. 094 3446309, 3142007
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Darłowo
ul. Dąbrowskiego 4 4
76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3446301, 3142227-29, fax. 094 3446309, 3142007
REGON: 33001790100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdarlowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy budowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Rusko gm. Darłowo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi przy budowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Rusko gm. Darłowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, zdolną do wykonania określonych robót budowlanych. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 5. Nie spełnienie , któregokolwiek z warunków wymienionych w części III niniejszej specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 7) wykaz pracowników posiadających uprawnienia do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 8) wykaz pełnionych nadzorów wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, (minimum 1 zadanie co najmniej na kwotę 50.000,00 zł.) oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej co najmniej jeden z partnerów musi spełniać przedmiotowy wymóg.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdarlowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18