Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania -Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Płociczno-Osiedle

Gmina Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662136 , fax. 087 5662136
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suwałki
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662136, fax. 087 5662136
    REGON: 79067097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania -Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Płociczno-Osiedle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania -Rozbudowa stacji wodociągowej w miejscowości Płociczno-Osiedle : 1) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2) instalacjami w zakresie sieci instalacji, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 2. Zakres rzeczowy obejmuje nadzór budowy: 1.1.budowa nowego budynku agregatu prądotwórczego z zapleczem sanitarnym, 1.2. wykonanie nowej technologii uzdatniania wody na stacji wodociągowej, 1.3.przebudowa rurociągów międzyobiektowych, 1.4.budowa podziemnego zbiornika wyrównawczego o pojemności 100 m3, 1.5. uzbrojenie zbiorników w instalację rurociągów służących do połączenia z instalacją uzdatniania wody i pompownią projektowaną w budynku stacji wodociągowej, 1.6 wykonanie odcinków kolektorów ssących i tłocznych wody uzdatnionej, 1.7. przebudowa kanalizacji spustowo - przelewowej i kanalizacji popłuczyn, 1.8.budowa kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z pomieszczenia sanitariatu usytuowanym w nowo projektowanym budynku do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej, 1.9. budowa przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku agregatu, 1.10.budowa zasilania energetycznego projektowanego budynku i wykonaniu instalacji elektrycznej, 1.11. wykonanie chodnika i zejścia do budynku agregatu, 1.12. przebudowa ogrodzenia na terenie działki 862. 1.13. Wykonanie monitoringu stacji według wytycznych stanowiących załącznik nr 7 do specyfikacji. 1.14. dostawa i montaż agregatu prądotwórczego. 3. Do zakresu obowiązków inwestora należy: 1) sprawowanie funkcji inspektora w zakresie jaki wynika z obwiązujących przepisów, określonych głównie w art. 17, 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane 2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 3) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, ( atesty, świadectwa jakości, wyników badań) 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub znikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i na na żądanie inwestora kontroli rozliczeń budowy. 7) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym 8) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenia dla właściwego przebiegu prac budowlano montażowych, 9) egzekwowanie od Wykonawcy robót osiągnięcia założonych efektów rzeczowych, oraz terminowego przekazania inwestycji do użytku. 10) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego ( protokoły wraz z załącznikami i dokumentami.) 11) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwania stwierdzonych wad i usterek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200099
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną