Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie zadania 2.3 - Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu XXX - lecia w Lidzbarku Warmińskim w ramach realizacji inwestycji pn.:Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie zadania 2.3 - Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu XXX - lecia w Lidzbarku Warmińskim w ramach realizacji inwestycji pn.:Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie zadania 2.3 - Budowa kanalizacji sanitarnej w osiedlu XXX - lecia w Lidzbarku Warmińskim w ramach realizacji inwestycji pn.: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński. 2. Podstawowe elementy inwestycji objęte przedmiotem zamówienia: 1) Budowa kanałów grawitacyjnych: 2 362,75 mb, 2) Budowa rurociągu tłocznego: 860,21 mb, 3) Budowa przepompowni: 2 szt., 4) Wykonanie zasilania elektroenergetycznego dwóch przepompowni, 5) Wykonanie ogrodzenia przepompowni, 6) Wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie: 2 723,51 m2, 7) inne nie wymienione wyżej, które wchodzą w zakres realizacji inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716313003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego).Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w odpowiednich specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj.: - Kierownik Zespołu - Inspektor nadzoru inwestorskiego - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata. - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna: uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata. - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża drogowa, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, wykształcenie wyższe, doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - min. 3 lata. c) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w zakresie nadzoru inwestorskiego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 nadzory inwestorskie nad zadaniami inwestycyjnymi których rodzaj odpowiada przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto każdy. 3. Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt. 1a) składa dokument lub dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605, z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach