Przetargi.pl
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycjami realizowanymi w ramach projektu pn: Poprawa stanu środowiska naturalnego i wzrost atrakcyjności gminy Skórzec poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków

Wójt Gminy Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08-114 Skórzec, ul. Siedlecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312891 , fax. 025 6312891
  • Data zamieszczenia: 2010-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Skórzec
    ul. Siedlecka 3 3
    08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312891, fax. 025 6312891
    REGON: 00054669600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://republika.pl/gminaskorzec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycjami realizowanymi w ramach projektu pn: Poprawa stanu środowiska naturalnego i wzrost atrakcyjności gminy Skórzec poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Z 2006r. Nr 156, poz. 118 z późn. zm.) nad realizacją robót budowlanych w ramach projektu pn: Poprawa stanu środowiska naturalnego i wzrost atrakcyjności gminy Skórzec poprzez rozbudowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz budowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. II) Nadzór inwestorski obejmuje następujące rodzaje robót: 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skórzec ul. Armii Krajowej i Cmentarna, 2. Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Nowaki z włączeniem w miejscowości Czerniejew, 3. Budowa studni, szacht studni z uzbrojeniem w miejscowości Czerniejew. III) W ramach niniejszego zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do: 1. Reprezentowania Zamawiającego - Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Sprawdzania zgodności robót z dokumentacją projektową-projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-wykonawczymi, normami i przepisami BHP. 3. Współpraca z projektantem, w tym do egzekwowania usunięcia ewentualnych usterek w dokumentacji projektowej. 4. Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót. 5. Podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji budowy. 6. Podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzucenia) materiałów, wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach technicznych. 7. Zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umów i dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót. 8. Sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wadliwych wyrobów budowlanych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 9. Sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych sieci i urządzeń technicznych. 10.Wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych. 11.Żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 12. Kontrolowania ilości i terminowości wykonywanych robót: 12.1.kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, 12.2.uczestniczenie w dokonywaniu odbiorów częściowych inwestycji. 12.3.przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego- sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej. 12.4.sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 12.5.dokonanie odbioru inwestycji po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 12.6.Informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac. 12.7.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego - Inwestora w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność Inspektora Nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia ustnego lub pisemnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://republika.pl/gminaskorzec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach